• 15.896 nieuwsartikelen
  • 178.633 films
  • 12.251 series
  • 34.041 seizoenen
  • 648.426 acteurs
  • 199.171 gebruikers
  • 9.382.726 stemmen

MMTop512 Film Knock-Out

zoeken in:

MovieMind

• 6943 berichten
  • 0 stemmen

Zwolle84 schreef:

Ik zou daar ook geen antwoord op weten hoor.

Dus jij zou geen antwoord kunnen geven op welke pagina de volgende battle gevonden kan worden?

Via de mobiele site ben je een uur aan het scrollen/klikken voordat je er bent.
Als het te ingewikkeld blijkt om een battle via mobiel te plaatsen dan wacht je toch tot iemand anders een battle plaatst? Er zijn genoeg gebruikers die battles plaatsen, en anders wacht je geduldig totdat ikzelf de volgende battle weer plaats. Er is geen druk om zo snel mogelijk een nieuwe battle te plaatsen, het gaat op een gegeven moment echt wel weer verder.

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

MovieMind

Nee, niet zonder eerst een hele tijd alle pagina's af te struinen.

Maar volgens mij begrijp je me verkeerd hoor. Ik klaag niet dat ik geen battles kan plaatsen. Ga alleen in op wat Ajax zegt, dat ik zijn vraag herken.

MovieMind

• 6943 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Filmfreak schreef:

in ronde 1 wist ik het natuurlijk wel te vinden op pag. 1.

En in Ronde 2 weet je dat niet?

Serieus?

MovieMind

• 6943 berichten
  • 0 stemmen

Zwolle84 schreef:

MovieMind

Nee, niet zonder eerst een hele tijd alle pagina's af te struinen.

Maar volgens mij begrijp je me verkeerd hoor. Ik klaag niet dat ik geen battles kan plaatsen. Ga alleen in op wat Ajax zegt, dat ik zijn vraag herken.

Kom op Zwolle, wil jij nu ook vertellen dat jij ook niet weet op welke pagina je de battles van de 2e ronde kan vinden?

Ajax&Filmfreak

• 3366 berichten
  • 3734 stemmen

Wat is zo vreselijk raar aan dat je niet weet dat op pagina 76 de 2e ronde geplaatst is MovieMind?

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

MovieMind schreef:

(quote)
Kom op Zwolle, wil jij nu ook vertellen dat jij ook niet weet op welke pagina je de battles van de 2e ronde kan vinden?

Zo uit m'n hoofd zonder ze af te gaan? Nee, geen idee. Ligt er toch maar net aan hoeveel ruimte de battles uit ronde 1 in beslag nemen?

MovieMind

• 6943 berichten
  • 0 stemmen

Ja sorry jongens, maar als jullie niet weten op welke pagina het battle-overzicht van Ronde 2 staat dan weet ik niet meer wat ik daarop moet zeggen.

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

Wat doe je nu raar dan? Leg het gewoon uit of zeg niks, zo'n denigrerend toontje is nergens voor nodig.

Baggerman

• 10840 berichten
  • 8286 stemmen

Bij mij staan ze niet op pagina 76, maar ergens op pagina 28??? Of inmiddels zelfs verder. Ik moet in ieder geval flink zoeken alvorens ik het overzicht heb gevonden.

MovieMind

• 6943 berichten
  • 0 stemmen

Baggerman schreef:

Bij mij staan ze niet op pagina 76, maar ergens op pagina 28???

Dat is helemaal nieuw, hoe kan dat dan?

MovieMind

• 6943 berichten
  • 0 stemmen

Zwolle84 schreef:

Wat doe je nu raar dan? Leg het gewoon uit of zeg niks, zo'n denigrerend toontje is nergens voor nodig.

Het is niet denigrerend maar eerder totale verbijstering. Niet alleen geef ik in mijn 2 laatst geplaatste battles (op de vorige pagina) aan op welke pagina het overzicht staat, maar dat doe ik al de gehele 2e ronde. Wat ik bij elke ronde aan zou gaan geven. Dus tenzij je geen enkele geplaatste battle van mij zou hebben gezien heb je niet opgelet.

Baggerman,

Als ik onderaan de pagina bij de paginanummers in het vakje ernaast het paginanummer '76' intoets (je moet daarvoor wel ingelogd zijn) en enter dan krijg ik pagina 76 te zien met daar het battle-overzicht. Lijkt me bij iedereen hetzelfde dus vind je bewering heel apart.

Mocht dat op één of andere manier wel zo kunnen zijn (mobiel ofzo) dan is mijn argument natuurlijk ongegrond. Mischien dat Film Pegasus dat weet?

Ajax&Filmfreak

• 3366 berichten
  • 3734 stemmen

Nu je het zegt... Ik heb daar totaal overeen gekeken......Ik snap je nu (een beetje)..

Ok we waren bij:

B116. Le Salaire de la Peur (1953) Naked (1993)

2-0 staat het.

MovieMind

• 6943 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Filmfreak schreef:

Nu je het zegt... Ik heb daar totaal overeen gekeken......Ik snap je nu (een beetje)..

Opletten verdorie , doe het toch niet voor jan met de korte achternaam

Baggerman

• 10840 berichten
  • 8286 stemmen

MovieMind schreef:

Als ik onderaan de pagina bij de paginanummers in het vakje ernaast het paginanummer '76' intoets (je moet daarvoor wel ingelogd zijn) en enter dan krijg ik pagina 76 te zien met daar het battle-overzicht. Lijkt me bij iedereen hetzelfde dus vind je bewering heel apart.

Bij mij staat het overzicht (nu) op pagina 41. Wellicht heeft het te maken met de berichteninstellingen. Ik heb die zo staan dat het laatste bericht bovenaan staat.

MovieMind

• 6943 berichten
  • 0 stemmen

Heb geen idee Baggerman, neem aan als je in dit topic bent en je het paginanummer invult zoals ik eerder aangaf, dat je op de juiste pagina komt met het overzicht.

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

Baggerman schreef:

(quote)

Bij mij staat het overzicht (nu) op pagina 41. Wellicht heeft het te maken met de berichteninstellingen. Ik heb die zo staan dat het laatste bericht bovenaan staat.

Klopt, zo is dat bij mij ook. Met die setting staat het 'andersom'; als je 76 pagina's telt vanaf de andere kant kom je op 41 uit.

MovieMind

• 6943 berichten
  • 0 stemmen

Weer wat wijzer geworden..

Dan is die instelling klaarblijkelijk het euvel, officieel staat het overzicht op pagina 76.

Film Pegasus (moderator films)

• 31161 berichten
  • 5454 stemmen

Ik kom mobiel niet op de site, dus kan niet goed inschatten hoe gemakkelijk of moeilijk het gebruik van de site daar is. Ik denk wel persoonlijk het mobiel gebruik van de site één van de redenen is waarom KO's minder aantrek hebben.

En de instelling hoe je berichten verschijnen heeft inderdaad ook wel impact over de paginanummering.

Flat Eric

• 6444 berichten
  • 1026 stemmen

Mobiel = idd ingewikkeld. Ik zit bijna altijd mobiel op MM. En dat is inderdaad de reden dat ik nooit battles plaats. Het is niet anders. Maar ik kom wel zoveel mogelijk stemmen als het kan om dit te compenseren

ScarFish

• 744 berichten
  • 3502 stemmen

B116. Le Salaire de la Peur (1953) Naked (1993)

3-0

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

3-1

SmackItUp

• 3505 berichten
  • 2636 stemmen

3-2

Martin Van K

• 9050 berichten
  • 4555 stemmen

4-2

BBarbie

• 12893 berichten
  • 7675 stemmen

5-2

MovieMind

• 6943 berichten
  • 0 stemmen

Ronde 2 (battle-overzicht, pag.76)

B117. Mr. Smith Goes to Washington (1939) vs Singin' in the Rain (1952)

Tot de 6, 2 verschil

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

1-0

Martin Van K

• 9050 berichten
  • 4555 stemmen

2-0

rensie32

• 4359 berichten
  • 1772 stemmen

3-0

BBarbie

• 12893 berichten
  • 7675 stemmen

3-1

Baggerman

• 10840 berichten
  • 8286 stemmen

3-2

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.