- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- MMTop512 Film Knock-Out
MMTop512 Film Knock-Out
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
Ik zou daar ook geen antwoord op weten hoor.
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Nee, niet zonder eerst een hele tijd alle pagina's af te struinen.
Maar volgens mij begrijp je me verkeerd hoor. Ik klaag niet dat ik geen battles kan plaatsen. Ga alleen in op wat Ajax zegt, dat ik zijn vraag herken. 
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
in ronde 1 wist ik het natuurlijk wel te vinden op pag. 1.
Serieus? 
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
Nee, niet zonder eerst een hele tijd alle pagina's af te struinen.
Maar volgens mij begrijp je me verkeerd hoor. Ik klaag niet dat ik geen battles kan plaatsen. Ga alleen in op wat Ajax zegt, dat ik zijn vraag herken.
Ajax&Filmfreak
-
- 3366 berichten
- 3734 stemmen
Wat is zo vreselijk raar aan dat je niet weet dat op pagina 76 de 2e ronde geplaatst is MovieMind?
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Zo uit m'n hoofd zonder ze af te gaan? Nee, geen idee. Ligt er toch maar net aan hoeveel ruimte de battles uit ronde 1 in beslag nemen?
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
Ja sorry jongens, maar als jullie niet weten op welke pagina het battle-overzicht van Ronde 2 staat dan weet ik niet meer wat ik daarop moet zeggen. 
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Wat doe je nu raar dan? Leg het gewoon uit of zeg niks, zo'n denigrerend toontje is nergens voor nodig.
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
Bij mij staan ze niet op pagina 76, maar ergens op pagina 28??? Of inmiddels zelfs verder. Ik moet in ieder geval flink zoeken alvorens ik het overzicht heb gevonden.
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
Bij mij staan ze niet op pagina 76, maar ergens op pagina 28???
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
Wat doe je nu raar dan? Leg het gewoon uit of zeg niks, zo'n denigrerend toontje is nergens voor nodig.
Als ik onderaan de pagina bij de paginanummers in het vakje ernaast het paginanummer '76' intoets (je moet daarvoor wel ingelogd zijn) en enter dan krijg ik pagina 76 te zien met daar het battle-overzicht. Lijkt me bij iedereen hetzelfde dus vind je bewering heel apart.
Mocht dat op één of andere manier wel zo kunnen zijn (mobiel ofzo) dan is mijn argument natuurlijk ongegrond. Mischien dat Film Pegasus dat weet?
Ajax&Filmfreak
-
- 3366 berichten
- 3734 stemmen
Nu je het zegt... Ik heb daar totaal overeen gekeken......Ik snap je nu (een beetje)..
Ok we waren bij:
B116. Le Salaire de la Peur (1953) Naked (1993)
2-0 staat het.
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
Nu je het zegt... Ik heb daar totaal overeen gekeken......Ik snap je nu (een beetje)..
, doe het toch niet voor jan met de korte achternaam
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
Als ik onderaan de pagina bij de paginanummers in het vakje ernaast het paginanummer '76' intoets (je moet daarvoor wel ingelogd zijn) en enter dan krijg ik pagina 76 te zien met daar het battle-overzicht. Lijkt me bij iedereen hetzelfde dus vind je bewering heel apart.
Bij mij staat het overzicht (nu) op pagina 41. Wellicht heeft het te maken met de berichteninstellingen. Ik heb die zo staan dat het laatste bericht bovenaan staat.
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Bij mij staat het overzicht (nu) op pagina 41. Wellicht heeft het te maken met de berichteninstellingen. Ik heb die zo staan dat het laatste bericht bovenaan staat.
Klopt, zo is dat bij mij ook. Met die setting staat het 'andersom'; als je 76 pagina's telt vanaf de andere kant kom je op 41 uit.
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
Weer wat wijzer geworden..
Dan is die instelling klaarblijkelijk het euvel, officieel staat het overzicht op pagina 76.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31161 berichten
- 5454 stemmen
Ik kom mobiel niet op de site, dus kan niet goed inschatten hoe gemakkelijk of moeilijk het gebruik van de site daar is. Ik denk wel persoonlijk het mobiel gebruik van de site één van de redenen is waarom KO's minder aantrek hebben.
En de instelling hoe je berichten verschijnen heeft inderdaad ook wel impact over de paginanummering.
Flat Eric
-
- 6444 berichten
- 1026 stemmen
Mobiel = idd ingewikkeld. Ik zit bijna altijd mobiel op MM. En dat is inderdaad de reden dat ik nooit battles plaats. Het is niet anders. Maar ik kom wel zoveel mogelijk stemmen als het kan om dit te compenseren 
ScarFish
-
- 744 berichten
- 3502 stemmen
B116. Le Salaire de la Peur (1953) Naked (1993)
3-0
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
Ronde 2 (battle-overzicht, pag.76)
B117. Mr. Smith Goes to Washington (1939) vs Singin' in the Rain (1952)
Tot de 6, 2 verschil