- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- MMTop512 Film Knock-Out
MMTop512 Film Knock-Out
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13473 berichten
- 1312 stemmen
1-1 / The Thing.
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
Gisteren Black Swan gezien en onverwacht van onder de indruk, hier denk ik even over na..
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
Laten we even voorop stellen dat er hier haast geen slechte films voorbij komen, anders deden ze niet mee in deze knock out. Zelfs veel films die net buiten deze 512 vallen beschouw ik als goed.
Dat Achtste Groepers twee rondes doorkomt zal niet voor niets zijn. Sprak mij ook nooit zo aan maar hij is me nu wel extra opgevallen en ga ik hem zeker voor de volgende ronde een kans geven.
Dat Lost Highway Reservoir Dogs eruit knikkert vind ik ook onbegrijpelijk maar dat gebeurt ook. 
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
Mischien omdat ik Black Swan gister gezien en nog vers in het geheugen heb dat hij een nu een licht voordeel heeft maar..
2-4
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Zullen we deze even overdoen? Ik geloof niet dat iedereen beide films heeft gezien.
kevin_vp
-
- 950 berichten
- 0 stemmen
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Zullen we deze even overdoen? Ik geloof niet dat iedereen beide films heeft gezien.
Heb je dat gevoel enkel bij deze battle?
(verwijderd)
-
- 1480 berichten
- 0 stemmen
Gebaseerd op? Zijn toch best wel mainstream films.
Edit: nader inzien voel ik wat cynisme. 
nakada
-
- 2203 berichten
- 1680 stemmen
Ten eerste valt over smaak natuurlijk niet te twisten.
Aan de andere kant, soms spelen emoties een grote rol bij keuzes.
Bovendien zie ik hier voortdurend ( voor mij ) onbegrijpelijke uitslagen voorbij komen.
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Goed zo, Sheldon! 
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
Heb je dat gevoel enkel bij deze battle?
GoodOldJack
-
- 1339 berichten
- 4630 stemmen
Ik heb die achtste groepers film niet gezien maar k vind de uitslag zelfs dan bijzonder
. Kan me nauwelijks voorstellen dat ik die achtste groepers film beter zou beoordelen. Nu goed, maakt het ook nog ergens leuk/spannend natuurlijk.
Mijn interesse is zelfs gewekt (eender welke film die wint van Amélie moet wel iets speciaals in zich hebben).
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Neen, ik ga er van uit dat de meesten het spel eerlijk spelen maar heb mijn twijfels of iedereen die stemt wel beide films heeft gezien. Maar dat lijkt het spel alsnog niet te hinderen. Denk dat Zwolle vooral reageerde omdat een van zijn favorieten er uit ligt.