- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Marvel/DC Superhero and Villain Character KO
Marvel/DC Superhero and Villain Character KO
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Ik beschouw mijzelf absoluut niet als een zeikerd, maar we weten allemaal dat het
gewoon helemaal niks met Marvel en of DC te maken heeft. Merci in ieder geval
.
Ja ok, ik had Mega Mindy aangegeven. Hoe kinderlijk het programma ook mag zijn ze is wel een superheld en daar ging het toch dacht ik om? Bovendien zijn er zo nog wel meer figuren tussen die niet op volwassenen zijn gericht. Jammer dat Cutie Honey er niet tussen zit, die had ik nochtans doorgegeven aan jou galaxy? Pink heroes uit den boze blijkbaar?
Niet dat ik iets tegen Winx Club heb maar had ik geweten dat fairies er ook in mochten hadden we net zo goed de Tinkerbell fairies erin kunnen gooien want die hebben ook bijzondere krachten allemaal (op elfjesniveau dan).
Kondoro
-
- 11529 berichten
- 2869 stemmen
Ja ok, ik had Mega Mindy aangegeven. Hoe kinderlijk het programma ook mag zijn ze is wel een superheld en daar ging het toch dacht ik om? Bovendien zijn er zo nog wel meer figuren tussen die niet op volwassenen zijn gericht. Jammer dat Cutie Honey er niet tussen zit, die had ik nochtans doorgegeven aan jou galaxy? Pink heroes uit den boze blijkbaar?
Niet dat ik iets tegen Winx Club heb maar had ik geweten dat fairies er ook in mochten hadden we net zo goed de Tinkerbell fairies erin kunnen gooien want die hebben ook bijzondere krachten allemaal (op elfjesniveau dan).
Maar dit heeft toch niks meer te maken met het Marvel/DC Superhero gedeelte? Of is dit dan het Villain gebied??
galaxydriver32
-
- 1122 berichten
- 361 stemmen
Ik heb die hele lijst die jij me hebt doorgestuurd erin verwerkt alexspyforever. Daartussen zat geen Cutie Honey tussen blijkbaar, ik heb er niemand uit verwijderd. Behalve Mega Mindy en Mega Toby nu dan.
De Winx zijn weldegelijk helden, gezien ze vaak de wereld van de ondergang gered hebben. Je moet ook weten dat er een groot verschil tussen feeën en pixies zit. Winx Club valt absoluut niet te vergelijken met Tinkerbell fairies. Vat dit niet verkeerd op hoor, absoluut niet aanvallend bedoeld maar wou het gewoon even hebben gezegd 
Flat Eric
-
- 6444 berichten
- 1026 stemmen
Mega Honey, Cutie Toby, ik heb werkelijk geen flauw idee waar jullie het over hebben, maar ik stem lekker door 
4-2 banshee
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Moet deze battle nog niet afgelopen zijn? Meer dan 24 u zijn al gepasseerd sinds het plaatsen van de battle.
galaxydriver32
-
- 1122 berichten
- 361 stemmen
24 uur regel geldt inderdaad. Ik heb niet echt het gevoel dat mensen zo enthousiast over deze KO zijn, en zelf heb ik er geen zin in om over een jaar nog mee bezig te zijn. En vergeet niet dat jullie zelf ook battles mogen plaatsen. Nou was het nu wel even onduidelijk of de volgende battle al mocht worden geplaatst, dat geef ik toe, maar denk daar de volgende keer aan want ik kan er ook niet altijd bij zijn.
Battle 4:
vs.
0-1
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
3-2
Tja galaxydriver32 ik denk dat het ook beetje te lang heeft geduurd voor deze KO van start ging plus de twijfel omtrent plaatjes KO of avatar KO heeft de interesse van mensen doen tanen. Maar ik denk dat er initieel ook niet genoeg interesse voor was. Superheroes is blijkbaar toch niet zo populair hier. Ik zou zeggen wacht tot het einde van de week en als het dan nog zo slap is, dan kan je nog steeds beslissen "let's call it a day".
galaxydriver32
-
- 1122 berichten
- 361 stemmen
Ja, daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in alexspyforever. Om eerlijk te zijn ging bij mij de zin om deze KO te organiseren ook weg toen ik merkte dat er niet heel veel interesse bleek te zijn. Daarom duurde het langer voordat we van start konden gaan, en is het interesse gehalte inmiddels zo enorm gedaald dat we op een slakkentempo gaan. Je advies lijkt me goed. Als we in een week nog met zo'n tempo gaan, kunnen we net zo goed een slotje op dit topic zetten. Tenzij iemand de organisatie dan over wilt nemen.
tattoobob
-
- 8198 berichten
- 2569 stemmen
Er zitten ook een paar characters tussen van heb ik jouw daar.
Winx Club WTF

HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13474 berichten
- 1313 stemmen
Winx Club WTF
Wel uiteraard 'thumb up' voor de organisatie.
tattoobob
-
- 8198 berichten
- 2569 stemmen
Misschien is dat ook de rede dat het niet storm loopt? 
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Gewoon laten doorgaan, al helpt dit soort negativisme tussen de battles door ook wel niet natuurlijk. Vind het op zich een leuk idee hoor, maar ik ben van het principe dat ik beide tegenstanders moet kennen vooraleer ik stem. Figuren zoals Adventure Time ken ik gewoon niet. Zelfs Winx Club in battle 3 was op het randje, maar mijn voorliefde voor Phoenix won het van mijn principe 
Flat Eric
-
- 6444 berichten
- 1026 stemmen
Gewoon laten doorgaan, al helpt dit soort negativisme tussen de battles door ook wel niet natuurlijk.
My thoughts exactly, ik ken die malle characters ook niet, maar ik stem gewoon op basis van het visuele plaatje. Welke vind ik mooier.
galaxydriver32
-
- 1122 berichten
- 361 stemmen
Nouja, sorry dat de character keuze niet bij iedereen in de smaak valt ? Toen alexspyforever en ik besloten om de KO niet meer te focussen op alleen Marvel en DC, moest ik toch wat bedenken. Ik zelf ben opgegroeid met programma's als Winx Club, Totally Spies, Danny Phantom etc. Daar zitten ook allemaal helden in, met krachten en/of gadgets. Daarom keurde ik ze goed. Het in elkaar zetten van de lijst kostte ook zeer veel tijd. Maar goed, lets just go on 
galaxydriver32
-
- 1122 berichten
- 361 stemmen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.