• 15.952 nieuwsartikelen
  • 178.904 films
  • 12.262 series
  • 34.063 seizoenen
  • 648.970 acteurs
  • 199.232 gebruikers
  • 9.387.027 stemmen

Marvel/DC Superhero and Villain Character KO

zoeken in:

Gang_Star

• 6837 berichten
  • 3401 stemmen

Ik ben inmiddels een dc avatar tegengekomen. Gebruiker heet Stoux en heeft een avatar van jaja...alweer.... The Joker Misschien moeten we deze Stoux ook maar een uitnodiging sturen galaxydriver32 ? Het is jouw ko dus laat ik de beslissing aan jou over.

Edit: Het is een niet al te actieve stemmer zie ik nu...

Hollywood007

• 3342 berichten
  • 3850 stemmen

Ik wil best wel weer meedoen en mijn avatar tijdelijk aanpassen (ook al ken ik niks van marvel). Ik vrees alleen dat ik niet zal kunnen meestemmen. D-day komt er aan.

Flat Eric

• 6444 berichten
  • 1026 stemmen

galaxydriver32De titel van dit topic moet nog even veranderd worden in character KO ipv avatar KO.

Anders gaat iedereen alsnog zijn avatar wijzigen....

starbright boy (moderator films)

• 22421 berichten
  • 5127 stemmen

Flat Eric schreef:

De titel van dit topic moet nog even veranderd worden in character KO ipv avatar KO.

Bij deze.

Flat Eric

• 6444 berichten
  • 1026 stemmen

Thx!

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Euh ik dacht dat het toch wel de bedoeling was om er een avatar KO van te maken, dat er voorlopig nog zou worden gewacht of er genoeg interesse voor was. Wat is dat nu een beslissing buiten de organisator om?

Flat Eric en starbright boy hadden jullie die berichten niet gelezen die daarna kwamen?

Flat Eric

• 6444 berichten
  • 1026 stemmen

Oh alexspyforever, ik had juist uit de berichten begrepen dat er geen animo was voor een avatar KO en daarom in een character KO is omgezet??

Vandaar mijn opmerking veranderen topictitel die ook heb gericht aan organisator galaxydriver32.

Nou ja, ik bedoelde het alleen maar goed. Ik zeg al niks meer...

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Weet ik wel dat je het goed bedoeld Flat Eric hoor, geen zorgen.

Als galaxydriver32 akkoord gaat hiermee dan heb ik niks gezegd natuurlijk. Maar ik kan niet meer goed volgen nu. Misschien dat hij even duidelijkheid moet scheppen voor iedereen?

Het probleem was vooral een gebrek aan mensen die een marvel avatar van zichzelf hebben en van de geselecteerden nog niet zo veel reactie kwam. Ik stelde daarom in het weekend voor aan galaxy om deze om te zetten naar een gewone plaatjes KO met zoveel mogelijk verschillende Marvels/superhero karakters waarbij mensen deze konden nomineren. Toen galaxy dit voorstelde waren een aantal mensen teleurgesteld dat het toch geen avatar KO werd. Galaxy ging vervolgens akkoord om nog wat te wachten. Voor mij hoeft het geen avatar KO te zijn, hoewel dit het wel wat persoonlijker maakt. Maar een gewone plaatjes KO is denk ik makkelijker te organiseren.

galaxydriver32

• 1122 berichten
  • 361 stemmen

Wat alexspyforever zegt, we gaan eerst even kijken hoe we de avatar ko toch kunnen laten werken. Daarom wordt de deadline ook verschoven. Als er in twee weken niet genoeg animo voor is, gaan we alsnog over op plan B. We gaan natuurlijk niet twee weken wachten, als er al veel eerder genoeg animo is. Dat betekent ook dat voorlopig de titel weer terug kan worden verandert naar 'Marvel/DC Superheroes and Villains Avatar KO'. Sorry voor mijn afwezigheid! Heb het druk gehad de afgelopen dagen.

Btw, bedankt voor het zeggen Gang_Star

starbright boy (moderator films)

• 22421 berichten
  • 5127 stemmen

En weer terugveranderd...

Gang_Star

• 6837 berichten
  • 3401 stemmen

Ik weet niet of het gewaardeerd word, maar ben regelmatig aan het zoeken naar marvel/dc avatars. Inmiddels ben ik de volgende gebruikers tegengekomen: darkknight (Avatar van Batman) , sarinoo0 (Avatar van The Joker) en jacobine_rodijk (Geen marvel/dc avatar, maar desondanks wel van een heel andere comic, namelijk Judge Dredd). Misschien is Dredd toch mogelijk als er niet genoeg interesse zou zijn?

Mocht het niet gewaardeerd worden, laat mij dat dan even weten. Dan zou ik met mijn zoektocht stoppen

Miszmi

• 3240 berichten
  • 598 stemmen

Misschien is het anders een idee om het begrip superhelden/schurken iets breder te gaan nemen? Uiteraard wel animatie (tekenfilms? geen idee waar dit onder valt ), maar niet beperken tot marvel/DC? Misschien dat er dan meer animo voor is en ook meer avatars gevonden gaan worden onder de gebruikers.

Het is natuurlijk maar een idee, maar ik krijg zelf het gevoel als ik de reacties lees dat veel vaste stemmers liever een avatar KO zien dan een character

galaxydriver32

• 1122 berichten
  • 361 stemmen

Dat wordt zeker gewaardeerd, maak je maar geen zorgen Gang_Star

En inderdaad Miszmi, dat lijkt me een goed idee! dat betekent ook dat die Judge Dredd avatar goed is gekeurd.

Gang_Star

• 6837 berichten
  • 3401 stemmen

In dat geval blijf ik bezig

En daar is er weer één: bobbiescie (Avatar van Batman). Wat zijn batman en the joker toch populaire avatars.

Kondoro

• 11529 berichten
  • 2869 stemmen

Gaat de KO nou wel of niet door? Anders verander ik mijn avatar weer.

Gang_Star

• 6837 berichten
  • 3401 stemmen

Het is de bedoeling dat de KO alsnog doorgaat Kondoro0614 voorzover, echter is het uitgesteld om te zien of er genoeg enthousiasme is ervoor. Mocht dat niet het geval zijn dan is de kans groot dat het een character ko word. Maar tot dusver staat de avatar ko dus nog op het programma.

Miszmi

• 3240 berichten
  • 598 stemmen

Ik pas mijn avatar aan zodra het zeker is dat het doorgaat, oftewel als er voldoende animo is . Als het begrip breder genomen wordt, zijn er denk ik ook al wel wat meer avatars die al aan de eisen voldoen.

Gang_Star

• 6837 berichten
  • 3401 stemmen

We zouden volgens mij wel een ko kunnen houden met avatars van Batman en The Joker. (Sarcasme)

Ik heb inmiddels weer 2 avatars gevonden maar weer van beide personages.

Dumbledore (The Joker)

Eraser2 (Batman)

Film Pegasus (moderator films)

• 31163 berichten
  • 5455 stemmen

Mijn Marvel Pegasus staat alvast klaar. Hopelijk volgt er nog wat animo.

LPereboom

• 365 berichten
  • 778 stemmen

ik doe wel mee

Hollywood007

• 3342 berichten
  • 3850 stemmen

Zoals ik al zei: ik ken niks van marvel. Ik hoop dat deze avatar ok is.

galaxydriver32

• 1122 berichten
  • 361 stemmen

Ik heb iedereen in de eerste lijst die hier verder nog niks had gezegd een pm gestuurd, en ook de mensen die door Gang_Star zijn gevonden, bedankt daarvoor GS! Zelf heb ik ook nog wat toegevoegd, waar later uiteraard nog meer bijkomen.

Wat bekend en onbekend is tot zover:

1. galaxydriver32 (doet mee)

2. Metalfist (doet mee)

3. tbouwh (doet mee)

4. marvelfreak85 (doet mee)

5. AHWA (doet mee)

6. LPereboom (doet mee)

7. bioscoopzaal (doet mee)

8. alexspyforever (doet mee)

9. tattoobob (doet mee)

10. Kondoro0614 (doet mee)

11. Hollywood007 (doet mee)

12. 606 (doet niet mee)

13. HALVE TAMME. (doet mee)

14. Flat Eric (doet niet mee)

15. Finisterra (nog niet bekend)

16. Gang_Star (doet mee)

17. MatthijsGr00t (nog niet bekend)

18. Miszmi (doet mee)

19. MovieMind (doet mee)

20. Boeikens (doet mee)

21. Film Pegasus (doet mee)

22. ¿?ImAmused?¿ (doet niet mee)

23. tommykonijn (doet niet mee)

24. ikkegoemikke (nog niet bekend)

25. Left4Dead (nog niet bekend)

26. JustMike (doet mee)

27. leatherhead (doet niet mee)

28. judgepaddy (doet mee)

29. Dying Rose (doet niet mee)

30. MerikW (nog niet bekend)

31. horizons (nog niet bekend)

32. stfuympos (doet niet mee)

33. Erwinner (nog niet bekend)

34. Stoux (nog niet bekend)

35. darkknight (nog niet bekend)

36. Sarinoo0 (nog niet bekend)

37. jacobine_rodijk (nog niet bekend)

38. Bobbiescie (nog niet bekend)

39. Dumbledore (nog niet bekend)

40. Eraser2 (nog niet bekend)

41. Bad Kitty (ligt aan hoeveel deelnemers er zijn, vanwege inactief)

42. starbright boy (nog niet bekend)

43. Creasy_Bear (ligt aan hoeveel deelnemers er zijn, vanwege inactief)

44. Observator (doet niet mee)

Gang_Star

• 6837 berichten
  • 3401 stemmen

galaxydriver32 schreef:

Ik heb iedereen in de eerste lijst die hier verder nog niks had gezegd een pm gestuurd, en ook de mensen die door Gang_Star zijn gevonden, bedankt daarvoor GS!

Graag gedaan

Hoe meer zielen hoe meer vreugd

galaxydriver32

• 1122 berichten
  • 361 stemmen

En zo is het!

Observator

• 18281 berichten
  • 3579 stemmen

Sorry, ik heb niet zoveel met super(anti)helden en ga daar niet m'n avatar voor aanpassen. Ik moedig wel ieder type KO aan, dus prima initiatief!

galaxydriver32

• 1122 berichten
  • 361 stemmen

Is goed Observator, bedankt voor je antwoord

Gang_Star

• 6837 berichten
  • 3401 stemmen

Aangezien de avatar van Judge Dredd is goedgekeurd is misschien de volgende gebruiker ook een optie: MRDammann, met een avatar van Snake Plissken. Het personage uit de films Escape from NY & L.A. van John Carpenter. Het is namelijk ook een personage uit een comic.

Film Pegasus (moderator films)

• 31163 berichten
  • 5455 stemmen

Laat me weten als het ooit zou beginnen, dan pas ik mijn avatar terug aan.

Kondoro

• 11529 berichten
  • 2869 stemmen

Ben er klaar voor

tattoobob

• 8198 berichten
  • 2569 stemmen

Kondoro schreef:

Ben er klaar voor

Als iedereen dat nou eens was

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.