- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Marvel/DC Superhero and Villain Character KO
Marvel/DC Superhero and Villain Character KO
Gang_Star
-
- 6837 berichten
- 3401 stemmen
Ik heb ondertussen ook een Ghost Rider avatar gespot. De gebruiker heet CandyPalas.
Edit: En ook weer één van batman en the joker samen. Scene uit de film The Dark Knight. Gebruiker heet gukker.
Gang_Star
-
- 6837 berichten
- 3401 stemmen
Nee, nog steeds bezig met de deelnemerslijst.
judgepaddy
-
- 550 berichten
- 2517 stemmen
Zo. Avatar aangepast. Laat maar komen 
galaxydriver32
-
- 1122 berichten
- 361 stemmen
Sorry voor mijn inactiviteit hier. Ik heb de afgelopen dagen niet tijd kunnen vinden om hier bezig te gaan. Dat had ik uiteraard even moeten vermelden. Ik weet niet hoe het voor morgen zit, maar ik zal mijn best doen dan bezig te gaan. Nogmaals sorry. 
Gang_Star
-
- 6837 berichten
- 3401 stemmen
Zojuist een Catwoman avatar gevonden: pfan
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Je moet ook niet verlegen zijn om hulp te vragen hé galaxydriver32. Zet Flat Eric anders maar aan het werk die heeft blijkbaar genoeg tijd en energie als ik zijn berichten hier lees 
Flat Eric
-
- 6444 berichten
- 1026 stemmen
Je moet ook niet verlegen zijn om hulp te vragen hé galaxydriver32. Zet Flat Eric anders maar aan het werk die heeft blijkbaar genoeg tijd en energie als ik zijn berichten hier lees
Dan waren we allang begonnen hoor....met de superhero villain CHARACTER Knockout 
Intussen wachten we met z'n allen af...

AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ik zeg al niks meer...
Flat Eric
-
- 6444 berichten
- 1026 stemmen
Watching paint dry
galaxydriver32
-
- 1122 berichten
- 361 stemmen
Hey iedereen,
Ik, alexspyforever en Flat Eric hebben besloten dat het waarschijnlijk verstandiger is om alsnog over te gaan naar plan B, de Character KO. We weten dat dat best een teleurstelling is. Het zit zo, ten eerste van de helft van de mensen waarnaar ik een PM stuur krijg ik geen reactie. Ten tweede, ook al zou iedereen uiteindelijk een bevestiging geven dan zou het groepje actieve stemmers hier hoe dan ook klein zijn. Een Avatar KO vind ik persoonlijk veel leuker als het wat snel gaat, en natuurlijk hoeft dat niet het niveau van de algemene Avatar KO te behalen. Ik zie het gebeuren dat we hier om die reden op het gegeven moment gewoon keihard vast gaan lopen. Alex en Eric zijn daar ook van overtuigd, en ik denk dat als je het bekijkt dat die kans sterk aanwezig is. Daarbij komt ook nog is dat het nu ook al best lang duurt. Ik zelf heb niet de behoefte om nog is een week te gaan wachten. Ik denk dat niemand daar echt naar uit zit te kijken.
Plan B is inderdaad iets heel anders, maar het hoef niet gelijk stom te zijn. Sterker nog, een Character KO is eigenlijk ook gewoon leuk. En natuurlijk zal langer niet iedereen alle personages kennen. Maar daar heb ik ook een oplossing voor: de naam die boven de afbeelding staat, staat er als link die verwijst naar de wiki-pagina van het personage. Zo kun je snel even wat basis informatie lezen, of als je wilt meer.
Ik hoop echt dat jullie de keuze kunnen begrijpen. Als het idee je wat minder aanstaat, probeer het gewoon is een paar battles en wie weet vind je het wel heel leuk. 
marvelfreak85
-
- 176 berichten
- 1046 stemmen
Sorry ben een tijdje offline geweest maar ben nu back in action leuk idee Character KO ik snap alleen niet hoe ik moet stemmen.
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13474 berichten
- 1313 stemmen
Maar daar heb ik ook een oplossing voor: de naam die boven de afbeelding staat, staat er als link die verwijst naar de wiki-pagina van het personage. Zo kun je snel even wat basis informatie lezen, of als je wilt meer.
Dat is fijn om te horen, zo blijven de kansen voor beide comic- characters gelijk, want
er zullen vele mooie & goede de revue passeren en als het goed is blijft het gevalletje
van 'DIE KEN IK NIET, DUS IK STEM MAAR OP DE ANDER' uitgesloten.
Ik hoop vooral dat menigeen zich eigen even inleest als ze de betreffende character niet
kennen 'ZO NIET' dan verknoei je naar mijn mening de kansen van de tegenstander en
dat zal in mijn optiek enorm zonde zijn.
Ik heb er in ieder geval verdomd veel zin in
.
Let the best comic-character win ''Harley Quinn
.''
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Is het nu eigenlijk de bedoeling dat er op een personage wordt gestemd of worden er afbeeldingen genomineerd en wordt er gestemd op de afbeelding?
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Als ik het goed begrijp gaan we dan komende week super heros en vilains nomineren voor de KO? Ik zal dan maar eens op zoek gaan naar wat namen en plaatjes 
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Wat je natuurlijk altijd kunt doen (geloof dat dat eens bij een mooiste actrice K.O. is gebeurd) is een link naar Google Afbeeldingen plaatsen. Heb je ineens een overzicht van een hoop plaatjes.
galaxydriver32
-
- 1122 berichten
- 361 stemmen
Dat zou kunnen, maar aan een link maar de wikipage heb je op zich al genoeg. Gezien er daar ook genoeg plaatjes zullen zijn. Ik weet niet of we dan hier plaatjes van de deelnemers moeten plaatsen. Ziet er wel sfeervoller uit vind ik. Zelf beoordeel ik op beide: uiterlijk en info. Want velen van die characters zien er vaak wel gaaf uit, maar ik vind het ook belangrijk om info mee te nemen in mijn beoordeling.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
En wat doe je met verschillende incarnaties? Ant-Man bijvoorbeeld is respectievelijk Hank Pym, Scott Lang en Eric O'Grady geweest. Best wel oppassen dus dat iedereen het over hetzelfde personage heeft, al draaf ik misschien wat te ver door 
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Ik ben een luierik als het op stemmen aankomt bij een KO, ik wil niet eerst op links klikken. Ik wil liefst 2 plaatjes netjes langs of onder elkaar zien. Is ook de reden waarom ik niet bij filmposters stem.
galaxydriver32 heb je al een basislijst die we kunnen aanvullen? Wil je die dan aub posten?
Kondoro
-
- 11529 berichten
- 2869 stemmen
Sorry ben een tijdje offline geweest maar ben nu back in action leuk idee Character KO ik snap alleen niet hoe ik moet stemmen.
Dat moet nog komen. De topic houder (of helper) plaatst twee plaatjes met daarbij de naam. Waarop je 0 - 1 of 1 - 0 opzegt welke jij het mooist vind. Maar verdere uitleg zetten ze er als het goed is bij.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
galaxydriver32, wanneer wilde je van start gaan? De interesse lijkt hier anders een beetje te tanen.
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
Staat er nog iets op de planning, of is het van de baan?
galaxydriver32
-
- 1122 berichten
- 361 stemmen
Sorry all, ik ben wel heel erg antisociaal geweest hier volgens mij. We beginnen vrijdag 16:00
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Dus we beginnen er vandaag aan?
Kondoro
-
- 11529 berichten
- 2869 stemmen
Eindelijk, al zeg ik het zelf. Ben al tijdje aan het wachten haha! Heb er zin in jongens! Hopelijk mag het een eerlijke strijd worden met een terechte winnaar!
Flat Eric
-
- 6444 berichten
- 1026 stemmen
-schrikt wakker- 
Er zit weer leven in dit topic 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.