• 15.952 nieuwsartikelen
  • 178.904 films
  • 12.262 series
  • 34.063 seizoenen
  • 648.970 acteurs
  • 199.232 gebruikers
  • 9.387.027 stemmen

Marvel/DC Superhero and Villain Character KO

zoeken in:

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13474 berichten
  • 1313 stemmen

Ik maak me eigen inderdaad zorgen, vooral niet meedoen dus .

galaxydriver32

• 1122 berichten
  • 361 stemmen

alexspyforever schreef:

galaxydriver32 heb je een streefdatum voor de start en een deadline voor de avatars?

Ik zat er aan te denken om gewoon, net zoals de vorige keer, volgende week vrijdag van start te gaan. Dan hebben we zat tijd voor de voorbereidingen en kan iedereen ook zijn/haar avatar kiezen. Dat betekent dan ook dat de avatar deadline volgende week donderdag is. Er zullen nog wel wat mensen moeten worden genomineerd. Gaan we weer voor de 96?

horizons schreef:

Ehm... Avatar aanpassen?

Yep, Luigi zal helaas niet toegelaten worden, ook niet met z'n deathstare

MovieMind schreef:

Whahaha jullie hebben wel de smaak te pakken

Maar leuk initiatief weer, mooie avatar galaxydriver32 en zelf getekend ook nog....knap gedaan.

Bedankt voor de uitnodiging, sign me up

Bedankt voor het compliment MM En geen probleem voor de uitnodiging

Boeikens

• 4472 berichten
  • 5344 stemmen

alexspyforever schreef:

Boeikens, volgens mij is het ook een beetje gemakzucht

Het spiegelt nu eenmaal mijn favoriete filmgenre

Maar ok, ik ben er klaar voor, heb er al eentje klaar

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

HALVE TAMME. schreef:

Ik maak me eigen inderdaad zorgen, vooral niet meedoen dus .

lol

galaxydriver32

• 1122 berichten
  • 361 stemmen

Hahaha, erg leuke keuze Kondoro0614

Hebben jullie er wel eens aan gedacht wat je drie superkrachten zouden zijn als je de keuze had? Let op: sommige krachten kunnen ook meerdere krachten met zich mee brengen. Here are mine (sorry dat het in het Engels, heb dit ooit ergens op YouTube gepost en heb de comment toen opgeslagen in een bestandje):

1. Teleportation. Able to teleport to anywhere, to any person and to any object in a fraction of a second. For teleporting to a place counts: without knowing what the place looks like, I just have to think about the name of the place. For teleporting to a person or an object counts: I have to know what the person/object looks like. This also allows me to adapt myself to any situation (because I can teleport anywhere, I need that). For example, when in water I can be breath underwater, when in space I can breath and not become frozen solid, when in hot substances I can change my body in any material that can stand the temperature, when in a cold place I could grow a thick fur etc. etc.

2. Shapeshifting into any creature or person. Why? Well, it would be so awesome and it could come in really handy. This also allows me to feel the emotions and remember the memories of any person or creature I change into at the moment I change. These memories and emotions I can store in my head, but I can only alter the memories, whenever I want. You could call it empathy, but in a different way. I can't alter other peoples memories. Also, because I can store endlessly much memories and emotions, I can remember anything I see, I do, someone does, anything that happens and that I'm involved with. By closing my eyes I can project these events in my head and skip parts or play it as fast as I want like if it is a movie. Then when I'm at the part where I want to be I can jump into the memory and start alter them. For example if I remember seeing someone holding a train ticket going to Amsterdam, I can change the ticket (and this means i have the power to manipulate matter, because I can create objects that don't excist with thoughts and change an object into any object) into a ticket for whatever city I like (as long as it's possible to go there by train). And that's only a small thing, I can also bring someone that I've seen dying back to life, alter memories of disasters that I've witnessed. I can alter in the smallest details. When I relive a memory, I can stop time whenever I want, to have anytime to investigate the scenario. I only have the ability to manipulate time when I'm reliving a memory. It all happens in my head. And persons around me won't notice it because they see me closing my eyes to alter, in an eye blink. Even if something for me takes hours to alter. You know what I mean? I can project my own memories but also other peoples memories into anyones head.

3. Energy absorbtion. I can absorb a lot of energy at the same time and let it out however I want. For example: I could let it out like Arclight's shockwaves, create fireworks like Jubilee can, I could shoot little energy bullets from my fingers like Shane Shooter can, I could create an energy blade/sword/knife etc, I could create energy balls and decide how big I want them to be, I could create explosions, create a shield around me (and if needed also around other persons) that protects from anything, even from things as heavy as nuclear bombs etc. etc. Those are all diferent powers given by one power.

Well time manipulation also while not memory altering would be really cool too, but my list unfortunately is already full. Ah, glad I can teleport any distance in a fraction of a second.

Kondoro

• 11529 berichten
  • 2869 stemmen

Te grote Lappen tekst. Ga nu eerst slapen. Zometeen maar even lezen

Flat Eric

• 6444 berichten
  • 1026 stemmen

Ik kan niet slapen, dus ik ga het nu lezen! Misschien val ik dan wel snel in slaap

JustMike

• 3218 berichten
  • 751 stemmen

Avatar aangepast. Misschien vind ik nog wel een betere, maar ik heb er in ieder geval eentje nu

• 13474 berichten
  • 1313 stemmen

JustMike schreef:

Nice.

tattoobob

• 8198 berichten
  • 2569 stemmen

Zat ik ook aan te denken "venom" hmmm dan maar een andere

JustMike

• 3218 berichten
  • 751 stemmen

tattoobob schreef:

Zat ik ook aan te denken "venom" hmmm dan maar een andere

Mijne is aangepast, vind Venom fantastisch, maar net iets te donker / klein plaatje wat hem geen eer aan doet. Succes met het vinden van een plaatje

Gang_Star

• 6837 berichten
  • 3401 stemmen

Het valt nog niet mee om die lijsten op internet door te spitten om het juiste personage te vinden . Het werd uiteindelijk een strijd tussen Cyborg en Parasite. Toch maar voor Cyborg gegaan.

¿?ImAmused?¿

• 163 berichten
  • 965 stemmen

Helaas doe ik niet mee,maar bedankt dat ik genoemd werd.de komende tijd ben ik weinig online.ik wens de deelnemers succes!

tattoobob

• 8198 berichten
  • 2569 stemmen

En we starten net als vorige maand op vrijdag de 13de

galaxydriver32

• 1122 berichten
  • 361 stemmen

alexspyforever en ik hebben besloten om de plannen te wijzigen. Van de mensen die hier genomineerd zijn hebben nog zeer weinig iets van hun laten horen. We maken ons zorgen dat er daardoor te weinig enthousiasme is, en dat we daarom nog langer niet klaar zijn op vrijdag. Ook Marvel/DC avatars zijn zeer schaars op deze site.

We zijn tot het besluit gekomen om de Avatar KO in een Marvel/DC Character KO te veranderen. Jullie mogen zelf characters van de Marvel en DC universums nomineren. Wij hopen dat jullie je hier in kunnen verplaatsen, en dat het idee goed gaat vallen.

1. Arclight

2. Callisto

3. Phat

4. Psylocke

5. Quill

6. Green Lantern

7. Batman

8. Catwoman

9. Wonderwoman

10. Shane Shooter

11. William Stryker

12. Sentinel

13. Jubilee

14. Dazzler

15. Wolverine

16. Superman

20. Wasp

21. Tempest

22. Nightcrawler

23. Emma Frost

24. The Joker

25. Magneto

Een begin alvast

• 13474 berichten
  • 1313 stemmen

Jammer .

Met groot genoegen presenteer ik u mijn eerste nominatie:

Harley Quinn.

http://s16.postimg.org/v7q9vyul1/harley_quinn_fanart_by_fetish_ginkgo_d5k3jp5.jpg

De tweede is:

Spot from Spiderman.

http://fc04.deviantart.net/fs51/f/2009/333/8/9/Spider_man_Archives_Spot_by_gravyboy.jpg

De derde is:

Spellbinder from Batman Beyond .

http://s4.postimg.org/vzsvkeplp/Spell_Binder_by_Distephano.jpg

tattoobob

• 8198 berichten
  • 2569 stemmen

Erg jammer.....ik vond de avatar k.o juist tof,ook vanwege toch een beetje het wedstrijd element.

MovieMind

• 6943 berichten
  • 0 stemmen

Dat is jammer inderdaad

Mijn bijdrage zal daardoor net als mijn kennis van de characters...beperkt zijn.

Ik zie wel wat er komen gaat...good luck

• 13474 berichten
  • 1313 stemmen

@ galaxydriver32

Jullie kunnen er toch meer tijd voor uit trekken, voor mij (en ik denk voor vele anderen) hoeven jullie

niet speciaal al op aankomende Vrijdag te beginnen. Ik had / heb echt verdomd veel zin in deze K.O (because i am a animated-junkie ).

Miszmi

• 3240 berichten
  • 598 stemmen

Oef, niet mijn favoriete genre, maaaaaaar ik zal mijn best doen een leuke avatar te vinden. Heb een kind in mijn nek hijgen die niet blij is als ik dit oversla

Edit: Ik zie nu pas dat de plannen zijn veranderd. Denk dat ik hem in dat geval wel over ga slaan en niet veel mee zal gaan stemmen, aangezien ik weinig films/series etc gezien heb als het hierom gaat.

galaxydriver32

• 1122 berichten
  • 361 stemmen

Oke, we zullen in dat geval gewoon langer wachten. Het is niet leuk om een KO te beginnen waar niemand echt op had gewacht

Film Pegasus (moderator films)

• 31163 berichten
  • 5455 stemmen

Ik was al blij een Marvel Pegasus gevonden te hebben.

tommykonijn

• 5146 berichten
  • 2359 stemmen

galaxydriver32 schreef:

alexspyforever en ik hebben besloten om de plannen te wijzigen. Van de mensen die hier genomineerd zijn hebben nog zeer weinig iets van hun laten horen.

Excuses voor de late reactie. Alsnog bedankt voor de nominatie, maar ik had me wel al voorgenomen deze keer niet mee te doen, omdat ik geen behoefte had mijn avatar te veranderen in het betreffende onderwerp. Ik had me echter ook voorgenomen (en doe dat nog steeds na jullie 'update', mits ik de personages ken) gewoon wanneer het me uitkomt mee te stemmen. Ook leuk dat jullie zo snel met een nieuw, origineel idee zijn gekomen.

galaxydriver32

• 1122 berichten
  • 361 stemmen

Bedankt voor het laten weten tommykonijn vooralsnog, omdat iedereen het jammer vond dat de Avatar KO niet meer door ging, heb ik besloten om toch nog gewoon wat langer af te wachten.

Miszmi

• 3240 berichten
  • 598 stemmen

Als je mij even wil noemen als het bekend is zou fijn zijn. Ik zal dagelijks proberen in te loggen dan kan ik gelijk die uitroepteken zien. Ben best bereid mijn avatar aan te passen, zoonlief zat al hard na te denken dus aan hem de eer in dat geval

Gang_Star

• 6837 berichten
  • 3401 stemmen

Ik ben ook voorstander voor de ko, en wat mij betreft hoeft dit ook niet al vrijdag te starten. Ik ben al blij dat ik na een tijd zoeken een toffe avatar heb gevonden

Dus wat mij betreft gaat de ko door ook al moeten we een week langer ofzo erop wachten.... ik wacht geduldig af

stfuympos

• 13361 berichten
  • 731 stemmen

Ik stem wel mee maar verander niks tot de volgende avatar ko.

Gang_Star

• 6837 berichten
  • 3401 stemmen

galaxydriver32 schreef:

We zijn tot het besluit gekomen om de Avatar KO in een Marvel/DC Character KO te veranderen. Jullie mogen zelf characters van de Marvel en DC universums nomineren.

Ik zou dat toch erg jammer vinden

1. Arclight .....25. Magneto

Een begin alvast

Ik mis Cyborg in dat geval

Gang_Star

• 6837 berichten
  • 3401 stemmen

Ik begin wel benieuwd te raken hoeveel deelnemers we ondertussen al hebben. Is er al iets (meer) bekend toevallig?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.