- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out Usernames
Knock-Out Usernames
TheBunk
-
- 746 berichten
- 3093 stemmen
Mijn doel is de andere The's te verslaan:
TheBunk
the flash
TheDiningDead
TheManInBlack
The One Ring
TheVoice
thunderball
-
- 5878 berichten
- 1414 stemmen
Hoeveel steekpenningen moet ik uitdelen om als absolute winnaar uit de bus te komen? 
Lavrot
-
- 900 berichten
- 0 stemmen
Oké oké, ik zal maar uit de kast komen dan, ik ben de omkering van de beveiliger van Eric Packer uit de waanzinnige film Cosmopolis van David Cronenberg: Torval. Zo dat is eruit. Verder hou ik vooral van onbegrijpelijke films en dan kom je uit bij Lynch.
Mensen, wat is er weinig activiteit bij de draad van Twin Peaks. Seizoen 3 begint op 21 mei. Iemand een idee welke Nederlandse zender zich hieraan durft te wagen?
Dievegge
-
- 3168 berichten
- 8192 stemmen
Ik hoop dat ik met mijn gebruikersnaam de overwinning kan stelen.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
TheBunk
the flash
TheDiningDead
TheManInBlack
The One Ring
TheVoice
Mijn concurrenten zijn mcdaktari, john mcclane 2 en Mr-Mcmovie, maar zij kunnen niet tippen aan mijn hoofdlettering. SimonSav gun ik het ook wel.
Malse filmpies
-
- 332 berichten
- 392 stemmen
Mijn concurrent zal dan zeker Max van Malsen zijn? 
Of wellicht Filmpie1
Bélon
-
- 1795 berichten
- 0 stemmen
Ik haal de namen vandaag door de randomizer en stel morgen de battles voor de eerste ronde op. Wellicht zijn die morgenavond ook klaar.
Wat moet ik me hierbij voorstellen: doen alleen de namen die je getagd hebt mee in de battles? Hoeveel battles gaan er komen ofwel hoe lang gaat dit spel totaal ongeveer duren (als het maanden duurt denk ik dat ik wat te ongeduldig ben hiervoor
)?
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Wat moet ik me hierbij voorstellen: doen alleen de namen die je getagd hebt mee in de battles? Hoeveel battles gaan er komen ofwel hoe lang gaat dit spel totaal ongeveer duren (als het maanden duurt denk ik dat ik wat te ongeduldig ben hiervoor
)?
De jouwe is wel een van de mooiste denk ik zo. 
leatherhead
-
- 3556 berichten
- 1813 stemmen
Haha, leuke ko. Ben enigszins tevreden met m'n username, alleen kan ik soms nog steeds bijna janken om het feit dat ik hem verdomme zonder hoofdletter geschreven heb.
macrobody
-
- 2232 berichten
- 1850 stemmen
Ze zeggen dat je op je username gaat lijken...
Had ik nou maar sixpackbody gekozen 
ikkegoemikke
-
- 3449 berichten
- 4883 stemmen
Ik mik alvast niet op een overwinning
Originele battle overigens ! 
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 berichten
- 1305 stemmen
Nooit geweten dat er zoveel mensen ontevreden zijn over
hun username. Ik heb er nog geen dag spijt van gehad 
Maar goed, ik maak dan ook alleen maar goede keuzes in
het leven 
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Nooit geweten dat er zoveel mensen ontevreden zijn over
hun username. Ik heb er nog geen dag spijt van gehad 
Maar goed, ik maak dan ook alleen maar goede keuzes in
het leven
Ja dat zal wel. Je klaagt nooit over je job bijvoorbeeld. Altijd rustig nooit te druk 
Normaal gezien kan ik namiddag het battle overzicht van de 1e ronde plaatsen dus dan kunnen we daarna van start gaan.
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
Leuk idee! Zal zeker mee gaan stemmen. Mijn naam zal vrij snel sneuvelen, maar net als tbouwh zal ik hem nooit veranderen ivm de herkenbaarheid.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Leuk idee! Zal zeker mee gaan stemmen. Mijn naam zal vrij snel sneuvelen, maar net als tbouwh zal ik hem nooit veranderen ivm de herkenbaarheid.
Zoals ik al zei niemand kan dit veranderen, dus je kan hier niet gaan foefelen, vals spelen 
Ik vind jouw username wel mooi, doet me denken aan "did you miss me"?
Ramon K vervangen door tsjidde
TheManInBlack
-
- 215 berichten
- 382 stemmen
TheBunk
the flash
TheDiningDead
TheManInBlack
The One Ring
TheVoice
Hahahaha 
Ajax&Filmfreak
-
- 3362 berichten
- 3729 stemmen
Als de mensen in Rotterdam, Den haag, Utrecht, Eindhoven, Nijmegen etc. Zich onthouden van stemming maak ik vast kans

BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 berichten
- 5305 stemmen
Kom maar op!
En Ajax&Filmfreak wees gerust: ik hou niet van voetbal 
Zandadder
-
- 2595 berichten
- 3081 stemmen
Vorige keer kwam ik op een gegeven moment tegen Zandkuiken uit.
Maar die heeft zich kennelijk niet gekwalificeerd 
Ik sloeg toevallig een dierenboek open toen ik in 2009 een keer inspiratie zocht.
Bij Boekmeter had ik een album van Marillion opstaan (Slainthe_Mhath)
keimpeS
-
- 838 berichten
- 0 stemmen
Ikzelf heb besloten om niet moeilijk te gaan doen over mijn naam en avatar, this is me 
Mijn stemmen gaan uit naar:
HarmJanStegenga & Bananenman1982
Observator
-
- 18281 berichten
- 3579 stemmen
alexspyforever, misschien de mensen die een voor- en/of achternaam in hun username hebben opgenomen even de kans geven om aan te geven of ze wel willen dat hun naam gebruikt wordt in een KO. Dat was een vorige edities van deze KO een goede gewoonte.
luukve
-
- 247 berichten
- 658 stemmen
ik doe mee
username al sinds de basisschool dus ik ben er gewoon trots op 
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
alexspyforever, misschien de mensen die een voor- en/of achternaam in hun username hebben opgenomen even de kans geven om aan te geven of ze wel willen dat hun naam gebruikt wordt in een KO. Dat was een vorige edities van deze KO een goede gewoonte.
Als ze er willen uitstappen dan kunnen ze dat aangeven ook als het spel al bezig is. Ik kan hen nog steeds vervangen (zoals ik bij Ramon K heb gedaan) als hun battle nog niet is geweest. Is hun battle echter al voorbij en ze hebben verloren is er niets aan de hand, hebben ze gewonnen dan mag hun tegenstander door. Bedankt voor de info en tip zal ik dus volgende keer op voorhand doen moest ik dit nog een keer organiseren 
Vorige keer kwam ik op een gegeven moment tegen Zandkuiken uit.
Maar die heeft zich kennelijk niet gekwalificeerd 
Ik sloeg toevallig een dierenboek open toen ik in 2009 een keer inspiratie zocht.
Bij Boekmeter had ik een album van Marillion opstaan (Slainthe_Mhath)
Zandkuiken is wel nog actief, maar ik kom die naam nooit tegen op het forum en zag hem ook niet in de updates van berichten bij films de afgelopen tijd. Ik kan hem nog steeds opnemen moest er iemand om vervanging vragen 
Maar er is wél Grobbekuiken 
Arnie
-
- 1082 berichten
- 1881 stemmen
Spel van het jaar, nu al.
Voor de duidelijkheid, wat mijn username betreft: enige overeenstemming met real-life mensen is natuurlijk op toeval gebaseerd. En stem aub niet op mij als je fan bent van Arnold Schwarzenegger. Op zijn best ben ik vernoemd naar Arnie uit What's Eating Gilbert Grape, maar dat was vast al duidelijk.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 berichten
- 5305 stemmen
Kunnen we beginnen?