- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out Usernames
Knock-Out Usernames
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Nou, ik spreek het gewoon lekker met een 'k' uit, net als de oude Griecen.
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Ja, ik zou toch ook denken dat het Halkie-on is.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
Niet dus.
Het moet uitgesproken worden als "hel-sie-un".
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
wel kinky zo'n vrouwelijke stem erbij, had eigenlijk bij iedere naam gezet moeten worden : P
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Ik moet altijd hier aan denken: Halcyon (genus) - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org En in het latijn is het ook met 'k'. Ik zie liever een ijsvogel dan een alien.
Ik had achteraf liever alleen Rokuro geheten. Weetje: Rokuro is niet de echte voornaam van onze goede vriend, maar de Japanse verbastering van "rock 'n roll".
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12839 stemmen
Zeker één van m'n favorieten. Uniek, klinkt mooi en oogt ook apart. En uiteraard een positief gevoel bij door het Orbital nummer (en in iets mindere mate de Alien referentie).
Mooie winnaar 
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
(en in iets mindere mate de Alien referentie).
Oh, vandáár die alien:
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12839 stemmen
Was het niet gewoon zo dat ze één van die dropships Halcyon noemden in Alien?
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
Niet dat ik weet (en zo snel kan vinden), maar het zou kunnen.
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Leuke winnaar, mooie gebruikersnaam! Bedankt voor de organisatie!
stfuympos
-
- 13359 berichten
- 731 stemmen
Bedankt voor de organisatie! 
Goeie winnaar!
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12839 stemmen
Heb trouwens Halcyon maar ingelicht, volgens mij volgt hij het forum niet zo 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Actuarus
K.V.
Ben je naar hier gekomen omdat je door mij bent getagd? Goed, dan heb ik jullie aandacht. Het zal ook de enige keer zijn dat ik zal taggen voor dit spel. Zo een 3,5 jaar geleden werd dit spel door moviemafketel georganiseerd en werd Halcyon de winnaar. Aanvankelijk wilde ik nog eens een avatar KO doen, maar Halve Tamme stelde voor om een KO te doen met usernamen, waarbij je dus een stem geeft aan welke naam je van de 2 het mooiste vindt. Ik dacht waarom niet, is eens wat anders. Kans ook voor mensen zonder avatar om een prijs te pakken 
De namen heb ik bij elkaar gezocht door eerst te zien welke mensen er regelmatig aan spellen meedoen hier, verder users die actief zijn over de rest van het forum, berichten plaatsen bij films. Mensen die weinig berichten plaatsen of al lang niet meer actief zijn geweest heb ik niet opgenomen.
Ik wilde aanvankelijk op 1 mei van start gaan, maar Tamme raadde me aan om te starten zo gauw het battle overzicht is gepost. Dit is wellicht beter want na een week had ik misschien iedereen weer moeten taggen als herinnering en niet iedereen is hiermee gediend. Ik haal de namen vandaag door de randomizer en stel morgen de battles voor de eerste ronde op. Wellicht zijn die morgenavond ook klaar.
Regels KO-usernames
* Stemmen op de username niet op de gebruiker of diens eventuele avatar
* Je mag maar één keer stemmen per battle
* Je mag niet stemmen als je eigen username aan de beurt is (dus ook niet voor je tegenstander)
* Gelieve te vermelden voor wie je stemt om te voorkomen dat er twijfel is wanneer 2 of meer mensen op hetzelfde moment willen stemmen
* Controleer na het stemmen of de tussenstand correct is en pas indien nodig aan
* Iedereen mag battles plaatsen
* Bij het plaatsen van de battle, de deelnemers niet taggen (tenzij ze hier expliciet om verzoeken)
* Een battle duurt maximaal 24 u, is de stand na 24 u nog steeds gelijk is de vorige tussenstand doorslaggevend
Rondes met stemmen (kan nog steeds worden aangepast naargelang het spelbeeld), ik heb me hierbij gebaseerd op die van moviemafketel en aangepast
1e ronde tot en met de 4 (1 stem verschil)
2e ronde tot en met de 5 (1 stem verschil)
3e ronde tot en met de 5 (1 stem verschil)
4e ronde tot en met de 6 (1 stem verschil)
1/16de finales tot en met de 6 (1 stem verschil)
1/8ste finales tot en met de 7 (2 stemmen verschil)
kwartfinales tot en met de 8 (2 stemmen verschil)
halve finales tot en met de 10 (2 stemmen verschil)
finale tot en met de 12 (2 stemmen verschil)
Iedereen veel plezier gewenst vanwege mij en HALVE TAMME. 
SergioMalick
-
- 1230 berichten
- 1833 stemmen
Geinige battle, mijn stem gaat uit naar HALVE TAMME.
kaketoe
-
- 827 berichten
- 1708 stemmen
Ik zou graag mijn username veranderen alleen werkt Moviemeter hier niet aan mee. Toch benieuwd hoe ver 'kaketoe' komt.
VincentL
-
- 1117 berichten
- 642 stemmen
Ik weet niet hoe groot de esthetische waarde van mijn voornaam is, maar ik hoop dat die jullie welgevallig zal zijn.
tbouwh
-
- 5809 berichten
- 5400 stemmen
Leuke ko, maar als ik met mijn louter pragmatische username niet sneuvel in ronde één ga ik júllie esthetische inschattingsvermogen in twijfel trekken 
Overigens ben ik ivm de herkenbaarheid niet van plan 'em ooit te veranderen.
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Ik zou altijd tegen die van mij stemmen.
john mcclane 2
-
- 3489 berichten
- 6576 stemmen
WAt ik echt niet snap is ( ik vind mijn username wel aardig,,,naar niet heel bijzonder )
ik een tijd geleden vroeg of ik mijn username mocht veranderen ,,,dat kon absoluut niet .
veel users hebben volgens mij in een kkeine impuls die naam gekozen,
als ik me niet vergis zei zelfs kapeuter,,,,waarom denk je dat ik nog steeds zo heet in een bericht naar mij!
beetje raar ,,of ligt dat aan mij?
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Leuke ko, maar als ik met mijn louter pragmatische username niet sneuvel in ronde één ga ik júllie esthetische inschattingsvermogen in twijfel trekken 
Overigens ben ik ivm de herkenbaarheid niet van plan 'em ooit te veranderen.
Ach je kan nog steeds kiezen of supporteren voor iemand die de naam Tim draagt, er is een timmienoelie en een timothy 
Maar aangezien niemand zijn username kan aanpassen kan er ook niet in laatste instantie nog 'vals' worden gespeeld door in laatste instantie te veranderen zoals dat bij een avatar wél kan.
arno74
-
- 8700 berichten
- 3342 stemmen
Ik zou altijd tegen die van mij stemmen.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Ook als je iemand tegenover je hebt met enkel een afkorting als username maak je nog steeds een goede kans 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
De Alternative Hardcore Wrestling Alliance was een groep roleplayers die een fictieve wrestling federatie runden. Er werden matches geboekt en dan moest je een roleplay schrijven. De beste roleplay won dan de match en mocht uiteindelijk op voor de titel, etc etc.
Dat u het even weet.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Word ik wederom herinnerd aan deze werkelijk verschrikkelijke nickname. 
Cikx
-
- 2120 berichten
- 1083 stemmen
Had ik dit maar geweten voordat ik mijn account aanmaakte. 
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen