- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out : Mix Music & Scene
Knock Out : Mix Music & Scene
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Pff.
Waarom accepteer je niet gewoon de nieuwe realiteit en beoordeel je de scènes op hun merites? Dat is toch een stuk zinvoller? Ideologische stemmen vind ik maar kinderachtig. Al moet je dat verder zelf weten.
Ik kijk sowieso alle scènes helemaal af (tenzij ik de muziek echt niet om aan te horen vind), don't you worry.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
Ik kijk sowieso alle scènes helemaal af
En je stemt altijd gewoon op de scène die je beter vindt? In dat geval heb ik uiteraard geen bezwaren tegen je stemmen; maar tegen een scène stemmen slechts omdat je vindt dat hij niet in deze Knock-Out thuishoort vind ik flauw. De scènes zitten er nu eenmaal in. Get over it. 
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
1-1
Elke vergelijking is onmogelijk.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
0-2 Dank je gillie. Klassieke muziek heeft het moeilijk hier. 
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
0-4
0-2 Dank je gillie. Klassieke muziek heeft het moeilijk hier.
Het probleem is dat popmuziek en klassieke muziek niet met elkaar te vergelijken zijn. Er zit gewoon een (muziek)wereld van verschil tussen.
btw Er is niks mis met de muziek van Lou Reed.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8153 stemmen
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
Volgens mij doet klassieke muziek het vooralsnog juist ontzettend goed. Popmuziek en klassieke muziek vind ik trouwens zeer dicht bij elkaar staan - althans in de manier waarop het in films gebruikt wordt.
1-3
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Was nu bijna één van me favoriete stukken muziek eruit? Thank god dat het requiem van Mozart door is 
129. Ghinzu - Blow (Ex-Drummer) - 130. Johann Strauss - Blue Danube (2001: A Space Odyssey)
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
4-0
Zo mooi ik de muziek van Mozart vind, zo vreselijk vind ik de muziek van die struisvogel.