- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out : Mix Music & Scene
Knock Out : Mix Music & Scene
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
5-3
69. Gary Jules - Mad World (Donnie Darko) - 70. The Killers - All These Things That I've Done (Southland Tales)
1-0
Gehele nummer is gewoon onder ruim 6 minuten uit de film geplakt, maar Mad World is echt een prachtig nummer. Je kunt ook bij deze de scene eigenlijk niet beoordelen, maar goed als begingenerieken en aftitelingen ook geen probleem zijn.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Doelde meer op die vorige.
2-2
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
En even voor de duidelijkheid:
Je kunt ook bij deze de scene eigenlijk niet beoordelen, maar goed als begingenerieken en aftitelingen ook geen probleem zijn.
Dat is natuurlijk onzin. Of je "aantitelingen" en "aftitelingen" scènes vindt of niet mag je zelf weten, maar het zijn zonder meer onderdelen van een film. Een collage van scènes uit een film met een nummer uit die film eroverheen is dat niet, dus die hoort niet in deze KO thuis.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Mad world nu al uitgeschakeld, tegen zo'n matige veredelde videoclip nog wel, dat is wel erg treurig.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Mad world nu al uitgeschakeld, tegen zo'n matige veredelde videoclip nog wel, dat is wel erg treurig.
0-2
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
Pure anti-stemmen.
Ik vind Mad World een ontzettend zeikerig nummer dat ook zeer clichématig gebruikt wordt. De muziek-scène uit Southland Tales vind ik niet goed, maar die opgewekte sfeer spreekt me een stuk meer aan.
En even voor de duidelijkheid: ik stem nooit "tegen". Ik stem voor de scène die ik het beste vind - dat is alles.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12842 stemmen
Draak van een nummer, doet ook weinig met de scene.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
Bij de volgende is de link naar New Order - Ceremony (Marie Antoinette) verkeerd. Dus als iemand zin heeft om de juiste scène op te zoeken, ga dan vooral je gang. Anders gaat Rossini automatisch door.
Never mind, ik heb het zelf al gevonden: New Order - Ceremony (Marie Antoinette)