- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out : Mix Music & Scene
Knock Out : Mix Music & Scene
Rodajc
-
- 11537 berichten
- 1436 stemmen
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
2-2 vanwege de band die tussen de eerste scène gemonteerd is ... daarbuiten vind ik de eerste scène beter, maar die quasi-stoere mannen met ontblote borst of glimmende pakjes verpesten de scène enigszins
(Ben ik trouwens de enige bij wie YouTube moeilijk doet bij Godkiller? Ik moest twee reclames wegklikken, en tijdens de tweede reclame begon de scène al. Enorm irritant.)
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 berichten
- 4514 stemmen
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
2-2
(Ben ik trouwens de enige bij wie YouTube moeilijk doet bij Godkiller? Ik moest twee reclames wegklikken, en tijdens de tweede reclame begon de scène al. Enorm irritant.)
Daar heb je oplossingen voor, die reclame..
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
2-3
L.F.O. met Freak staat 2x in de lijst (37-38). Je kunt Freak uit Enter the Void ook nauwelijks een scene noemen.
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
2-3
L.F.O. met Freak staat 2x in de lijst (37-38). Je kunt Freak uit Enter the Void ook nauwelijks een scene noemen.
Tja, staan ook alleen aftitelingen bij. Niet dat ik het er mee eens ben, maar toch.
En Onderhond, kan je me uitleggen wat je zo geniaal vindt aan deze intro? Ik kan der met me pet niet bij.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12842 stemmen
Sowieso een geweldig stukje muziek, gaat perfect samen met het tempo en de wilde stijl van de optiteling. Herinner me dat ik na de optiteling dacht dat de film het amper nog zou kunnen overtreffen, gelukkig deed die dat wel.
Hou nog steeds erg van drukke en snelle edits. Je ziet ze zelden dus die scenes krijgen al snel voorrang.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
kan je me uitleggen wat je zo geniaal vindt aan deze intro?
Sterke lettertypes die briljant gemonteerd zijn in overeenstemming met de geweldige muziek.
Daar heb je oplossingen voor, die reclame..
Vertel!
Een plug-in?
L.F.O. met Freak staat 2x in de lijst (37-38).
Beethoven's Zevende Symfonie staat er volgens mij een stuk of vier keer in. 
Niet in de traditionele zin van het woord, maar het is wél een kort stuk van een film waarin muziek enorm sterk gebruikt wordt, dus het hoort naar mijn visie absoluut in deze Knock-Out thuis.
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
2-1 allebei niks. Hoop trouwens wel dat alle niet muziek of film fragmenten er in de volgende ronde uitgaan.
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Het gaat bij de eerste niet om de eerste 10 seconden hè... Fenomenaal nummer, en dan nachtelijk Tokyo erbij, gewoon een heel fijne scène. Enige wat je er op aan kan merken is dat het zo kort duurt.
3-1