• 16.994 nieuwsartikelen
  • 181.476 films
  • 12.519 series
  • 34.643 seizoenen
  • 654.183 acteurs
  • 200.204 gebruikers
  • 9.449.287 stemmen
Avatar
 

Knock-Out Muziek (2012)

zoeken in:
avatar van rensie32

rensie32

  • 4359 berichten
  • 1782 stemmen

0-4


avatar van soom

soom

  • 24929 berichten
  • 2760 stemmen

1-4


avatar van Dragon

Dragon

  • 62559 berichten
  • 4509 stemmen

1-5



avatar van Onderhond

Onderhond

  • 87684 berichten
  • 13039 stemmen

0-1


avatar van Observator

Observator

  • 18281 berichten
  • 3587 stemmen

0-2


avatar van bozzy

bozzy

  • 2161 berichten
  • 670 stemmen

0-3


avatar van Reinbo

Reinbo

  • 70660 berichten
  • 0 stemmen

0-4


avatar van McSavah

McSavah

  • 9960 berichten
  • 5268 stemmen

0-5


avatar van dutchtuga

dutchtuga

  • 16970 berichten
  • 4101 stemmen

1-5


avatar van Finisterra

Finisterra

  • 15532 berichten
  • 4767 stemmen

1-6


avatar van Dragon

Dragon

  • 62559 berichten
  • 4509 stemmen

2-6



avatar van The One Ring

The One Ring

  • 29974 berichten
  • 4109 stemmen

1-0


avatar van JustMike

JustMike

  • 3218 berichten
  • 751 stemmen

1-1


avatar van WhoKnowZ

WhoKnowZ

  • 5336 berichten
  • 2213 stemmen

Op geen enkele film gestemd.

Tussenstand dus: 1-0


avatar van JustMike

JustMike

  • 3218 berichten
  • 751 stemmen

WhoKnowZ schreef:

(quote)

Op geen enkele film gestemd.

Tussenstand dus: 1-0

als je een film heb gezien hoef je toch niet meteen te stemmen

tussenstand dus: 1-1


avatar van WhoKnowZ

WhoKnowZ

  • 5336 berichten
  • 2213 stemmen

JustMike schreef:

(quote)

als je een film heb gezien hoef je toch niet meteen te stemmen

tussenstand dus: 1-1

Je hebt op geen van beide gestemd. Dus lijkt er verdacht op dat je gewoon voor je favoriete muziekgroep stemt. En dat is niet de bedoeling van deze KO.


avatar van JustMike

JustMike

  • 3218 berichten
  • 751 stemmen

Ik heb die Metallica: Some Kind of Monster (2004) gezien, en vond hem vrij goed. En chicago heb ik vrij snel afgezet, maar als je dat niet goed vind, vind ik het best.

1-0 dan


avatar van Reinbo

Reinbo

  • 70660 berichten
  • 0 stemmen

1-1 tegenstem


avatar van WhoKnowZ

WhoKnowZ

  • 5336 berichten
  • 2213 stemmen

JustMike schreef:

Ik heb die Metallica: Some Kind of Monster (2004) gezien, en vond hem vrij goed. En chicago heb ik vrij snel afgezet, maar als je dat niet goed vind, vind ik het best.

1-0 dan

Als je hem hebt gezien, is het 1-2 dus.


avatar van Onderhond

Onderhond

  • 87684 berichten
  • 13039 stemmen

Is er een stemverplichting in deze KO?


avatar van WhoKnowZ

WhoKnowZ

  • 5336 berichten
  • 2213 stemmen

Onderhond schreef:

Is er een stemverplichting in deze KO?

Neen, maar regel bij elke KO is dat je 1 van beide films hebt gezien.


avatar van Onderhond

Onderhond

  • 87684 berichten
  • 13039 stemmen

Ow? Die regel heb ik dan even gemist denk ik.


avatar van WhoKnowZ

WhoKnowZ

  • 5336 berichten
  • 2213 stemmen

Onderhond schreef:

Ow? Die regel heb ik dan even gemist denk ik.

Je bent nooit te oud om bij te leren!



avatar van Reinbo

Reinbo

  • 70660 berichten
  • 0 stemmen

1-1!


avatar van Film Pegasus

Film Pegasus (moderator films)

  • 31293 berichten
  • 5532 stemmen

1-2


avatar van wibro

wibro

  • 11590 berichten
  • 4098 stemmen

2-2


avatar van Dragon

Dragon

  • 62559 berichten
  • 4509 stemmen

2-3

avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.