menu

Film / Filmgames / Knock-Out Muziek (2012)

zoeken in:

1-1

Reinbo
2-1

Film Pegasus (moderator)
2-2

3-2

Woodstock versus Singin' in the Rain zou een perfecte finale zijn. Maar wat doet The Doors hier nog?

3-3

4-3

Reinbo
The One Ring schreef:
3-2

Woodstock versus Singin' in the Rain zou een perfecte finale zijn. Maar wat doet The Doors hier nog?

Vakkundige bio pic van high profile regisseur Oliver Stone over een van de meest interessante en originele bands van de jaren 60. Lijkt me niet echt verrassent.

2-0 (4,5* vs 4,0*)

Reinbo
2-1

Film Pegasus (moderator)
3-2!

5* vs 3.5*

4-2 Geen competitie. The Doors is een geweldige band, maar de film is niet zo sterk.

Knock-Out Muziek (2012) - Finale

Woodstock (1970) - Singin' in the Rain (1952)

(afbeelding)

Finale: 15 stemmen, 2 verschil

Voor de finale is de 24-uursregeling van toepassing (exclusief nacht)!

0-1 (3,5* vs 4,5*)

De beste muziekdocumentaire vs de beste musical. De finale had niet mooier kunnen zijn.

0-2

1-2

AHWA
2-2

2-3 (4,0* vs 5,0*)

2-4 (2,0* vs 3,0*) geef mij maar de andere halve finalisten

Reinbo
3-4 dik!

5* - 3,5*

Ik heb ze allebei niet gezien

Film Pegasus (moderator)
3-6

mooie finale

3-7 Goede finale inderdaad, leuk ook dat de twee kanten van het muziekgenre (de concertregistratie en de musical) beiden vertegenwoordigt zijn, beide ook met wat mij betreft de beste films. Maar Singin' in the Rain is het grote meesterwerk.

En we hebben een winnaar!

(afbeelding)

Edit: even verkeerd

Film Pegasus (moderator)

Mijn favoriete film uit het genre, dus een goede winnaar! ook één van de oudste winnaars uit deze reeks ko's geloof ik.

Reinbo
Had liever Woodstock, Stop Making Sence of The Wall zien winnen. En als het dan toch een musical zou zijn Moulin Rouge. Heb verder weinig met Singin in the Rain. Vind het nummer in A Clockwork Orange beter tot zijn recht komen.

Film Pegasus (moderator)
Ik ben dan weer blij dat Moulin Rouge niet gewonnen heeft. Wel blij met zowel Woodstock als Singin' in the rain in de finale.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:07 uur

geplaatst: vandaag om 15:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.