menu

Film / Filmgames / De Onderschatte K.O (2011)

zoeken in:
Normaal gesproken geef je gewoon de nieuwe stand door zoals ik nu voor jou deed en iedereen kan vanzelf zien waarop je gestemd hebt.

Zou toch wat zijn als de battle (en daarmee de hele KO) beslist wordt door mister blonde's know-not stem. Je hele principes naar de knoppen. Hoor je 5 jaar later nog van

Ik ben in (en uit) pricipe alleen principeel als het uitkomt.

WINNAAR!!

(afbeelding)

Zeer terechte en logische winnaar. Er bestaat soms toch nog gerechtigheid op MM

Ongelofelijk dat ie het heeft gehaald. Vanaf het begin mijn absolute favoriet

Reinbo
Smakeloos

De best denkbare winnaar, naast Troll 2.

x2 Dutchtuga

En Eden Log op plek 2 valt zeker mee te leven.

Erwinner schreef:
En Eden Log op plek 2 valt zeker mee te leven.

Inderdaad.

Geweldig! En dankjewel Puck. Een overwinning voor de pulp horror uit de jaren '70 en '80.

The Most Underrated Movie Ever Made

Reinbo
Weinig underrated aan. Film geniet genoeg bekend het en waardering..... Maar de animal killings bezorgen 'm terecht een slechte naam.

Jammere winnaar, vooral ook omdat hij inderdaad al een enorme status geniet.
Het hele dierendebat even daargelaten blijft het ook een enorm goedkoop en best crappy in elkaar gedraaid horrortje. Anno 2012 is het saai, bijna lachwekkend.

Nochtans de enige geloofwaardige en voelbare handycam film.

Onderhond schreef:
Jammere winnaar, vooral ook omdat hij inderdaad al een enorme status geniet.
Het hele dierendebat even daargelaten blijft het ook een enorm goedkoop en best crappy in elkaar gedraaid horrortje. Anno 2012 is het saai, bijna lachwekkend.

CH saai noemen is merkwaardig. Goedkoop en crappy zal best, memorabel is het alleszins, vooral de score, die denk ik een groot aandeel heeft in de uiteindelijke overwinning.

Mooie winnaar, al heb ik Eden Log nog niet gezien.
Maar zal niet echt mijn ding zijn vermoedelijk.

Persoonlijk had ik nog liever Gamer of The Broken als winnaar gezien.

Tijd voor de overschatte K.O.?

The Broken en Eden Log behoren voor mij tot de beste films in deze K.O. Ik ben daarom ook dik tevreden met de 2e plaats voor Eden Log. Had ik niet verwacht overigens. Dat die kannibalen deze K.O. zouden winnen had ik min of meer wel verwacht.

Reinbo
Had veel liever Alligator of House of 1000 corpses zien winnen, die zijn pas echt onderschat.

Cannibal Holocaust dus. Goede film, al heeft het ook wat mindere punten (iedereen weet waar ik het over heb). Ben het met Reinbo eens dat House of 1000 Corpses misschien wel de meest onderschatte was. Was ook een zeer terechte winnaar geweest, maar met Cannibal Holocaust kan ik ook leven.

De winnaar van deze knock-out is natuurlijk per definitie niet de meest onderschatte film. Daarvoor moet je eerder bij de films zijn die er in de eerste ronde uitvlogen. Le temps du loup was één van mijn favorieten.

orbit
House of xx corpses is een film voor mietjes, tuurlijk is Cannibal Holocaust beter, maar de winnaar?? Dan zou ik wel betere films kunnen bedenken..

puckb96
Lord Flashheart schreef:
Geweldig! En dankjewel Puck. Een overwinning voor de pulp horror uit de jaren '70 en '80.

Geen probleem hoor. Persoonlijk vond ik de film eerst niks, al dat dieren geweld. Maar bij een tweede kijkbeurt kon ik de symboliek erachter wel waarderen.

Terechte winnaar!

Gast
geplaatst: vandaag om 16:24 uur

geplaatst: vandaag om 16:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.