- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Aziatische Cinema Knock - Out 2011
Aziatische Cinema Knock - Out 2011
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Thirteen Assassins was toch wel een behoorlijke tegenvaller helaas.
Querelle
-
- 6548 berichten
- 4894 stemmen
3-1
Xich Lo alleen een paar scenes van gezien, maar weet 100 % zeker dat ik die beter ga vinden dan 13 assassins. (gewoon een monotone hak en slacht film)
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
144 Sukai Kurora (2008) - Yip Man (2008)
0-1
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12861 stemmen
Zou me verbazen en teleurstellen als 13 Assassins niet wat beter is dan Xich Lo.
3-2
maxcomthrilla
-
- 15579 berichten
- 2847 stemmen
Baggerman
-
- 10839 berichten
- 8286 stemmen
Jammer dat ik weer tègen een Zhang Yimou moet stemmen, maar Lady Snowblood is toch wel errug leuk!
1-2
maxcomthrilla
-
- 15579 berichten
- 2847 stemmen
Number23
-
- 8638 berichten
- 5694 stemmen
Wat doet die 2e hier nou?? Israel hoort bij Europa!!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Israel ligt gewoon in Azie, bij Turkije rechts af naar beneden.... Zelfs nog verder van Europa verwijdert dan Libanon. Dat ze daar met iedereen ruzie maken doet daar niets aan af.
Number23
-
- 8638 berichten
- 5694 stemmen
Israel ligt gewoon in Azie, bij Turkije rechts af naar beneden.... Zelfs nog verder van Europa verwijdert dan Libanon. Dat ze daar met iedereen ruzie maken doet daar niets aan af.
Jah ik weet waar t ligt Rein, aardrijkskunde was mijn favoriete vak.
Maar waarom is Israel dan bijv. bij WK/EK-kwalificaties altijd bij Europa ingedeeld??
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2935 stemmen
Mwah, geografisch misschien niet maar staatkundig toch zeker wel, het was immers een Engelse kolonie. De geallieerden hebben na WO2 Israël cadeau gedaan aan de joden. Maar aangezien deze films (volgens mij) geen kans kregen in de Europese Knock Out staan ze hier natuurlijk prima tot hun recht.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Suriname was ook een Europese kolonie, maar licht toch echt in Zuid Amerika..... En werelddelen zijn nu eenmaal geografische entiteiten. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Jah ik weet waar t ligt Rein, aardrijkskunde was mijn favoriete vak.
Maar waarom is Israel dan bijv. bij WK/EK-kwalificaties altijd bij Europa ingedeeld??
Omdat ze met iedereen in hun omgeving ruzie maken, mogen ze met ons mee doen. Vind ik ook erg onlogisch. Maar 'Iran uit', lijkt mee geen pretje voor Israel.
Number23
-
- 8638 berichten
- 5694 stemmen
Omdat ze met iedereen in hun omgeving ruzie maken, mogen ze met ons mee doen. Vind ik ook erg onlogisch. Maar 'Iran uit', lijkt mee geen pretje voor Israel.
Puur om politieke redenen dus?? Hmmm dat kan best eens zijn, heb nooit de echte reden daarvoor geweten, maar klinkt harstikke logisch.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4711 stemmen
Azerbeidjan, Georgië en Armenië doen ook mee bij de kwalificaties voor het WK/EK (ook bijvoorbeeld bij het Eurovisie Songfestival) maar behoren ook gewoon niet tot Europa geografisch gezien (blijkbaar bestaat er wat twijfel over, de Zuidelijke Kaukasus wordt als grensgebied gezien). Kazachstan doet zelfs mee. Je gaat me toch niet vertellen dat Kazachstan tot Europa behoort?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dat heeft te maken met de USSR die bij Europa meedeed. Zouden na het uiteenvallen daarvan eigenlijk richting de Aziatische competities moeten verhuizen. Maar dat willen ze (commercieel gezien) natuurlijk niet.... Wederom politieke valsspelerij.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4711 stemmen
Mja, de andere Centraal Aziatische landen (Tadjikistan, Turkmenistan, Uzbekistan en Kirgistan) behoorden ook tot de USSR maar doen gewoon mee bij de Aziatische competities. Kazachstan oorspronkelijk ook en maakte pas enkele jaren (sinds 2004) geleden de overstap.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Lastig, ik vind toch dat we aan Risk moeten vasthouden.