- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Actrices zonder plastische chirurgie
Actrices zonder plastische chirurgie

moviegirl2
-
- 315 berichten
- 310 stemmen
De meeste nederlandse actrices, denk ik.
nee, idd, die hebben daar geen geld voor

Esteban
-
- 3602 berichten
- 1823 stemmen
Ik stoor me énorm aan de 'natuurlijke' lippen van Angelina Jolie.

Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Lijkt me stug, want ik heb al vele intervieuws van haar gelezen en nooit iets daarover kunnen vinden.
Ze heeft haar neus laten corrigeren volgens de site van Stan.

pfan
-
- 262 berichten
- 172 stemmen
Ja, da's een betrouwbare site! Heb je de disclaimer van die site gelezen.

moviegirl2
-
- 315 berichten
- 310 stemmen
Ik stoor me énorm aan de 'natuurlijke' lippen van Angelina Jolie.
inderdaad en dan trekt ze zo'n gezicht van: kijk mijn lippen nou

X. Hernandez
-
- 180 berichten
- 429 stemmen
jolie haar lippen zijn naturel, want het zou me ten zeerste verwonderen als een kind van 12 jaar reeds plastische chirurgie heeft gehad ( als je haar ziet op oude foto's).
ook haar broer heeft zo'n volumineuze lippen, dus je kan gerust spreken van een familietrek

Esteban
-
- 3602 berichten
- 1823 stemmen
Als je haar ziet op oudere foto's merk je een duidelijk verschil tussen natuurlijke lippen en lippen die goed (te goed?) werden onderhouden.

matthijs_013
-
- 3628 berichten
- 5447 stemmen
Mij ook niet maar zolang ze geen borstvergroting doen dan vind ik het best
http://www.awfulplasticsurgery.com/
er zijn weer nieuwe updates
Redelijk oppervlakkige site. Bijvoorbeeld 22 mei 2007. Ongeveer iedereen die haar kent, weet dat ze plastisch chirurgie heeft gehad omdat ze in een auto-ongeluk is beland. En dan wordt ze daar helemaal afgekraakt.

moviegirl2
-
- 315 berichten
- 310 stemmen
jolie haar lippen zijn naturel, want het zou me ten zeerste verwonderen als een kind van 12 jaar reeds plastische chirurgie heeft gehad ( als je haar ziet op oude foto's).
ook haar broer heeft zo'n volumineuze lippen, dus je kan gerust spreken van een familietrek
waar kan je die foto's vinden dan?

X. Hernandez
-
- 180 berichten
- 429 stemmen
james haven (haar broer)¨:
http://eur.i1.yimg.com/eur.yimg.com/xp/premiere_photo/20050905/19/2263843079.jpg
angelina jolie op jonge leeftijd:

Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen

moviegirl2
-
- 315 berichten
- 310 stemmen
ok. ben van mening veranderd :

X. Hernandez
-
- 180 berichten
- 429 stemmen
ok. ben van mening veranderd :
mijn doel is bereikt , mijn missie loopt op een eind
.. Alhoewel ze zeker niet mijn favoriete actrice is, heb ik een groot respect voor haar. Ze weet dat het zelf al het geluk van de wereld heeft om zoveel geld te kunnen ontvangen voor iets wat eigenlijk "niet belangrijk" is. En daarom wil ze de wereld veel teruggeven.