menu

Film / Cast en crew / Actrices zonder plastische chirurgie

zoeken in:
Don Gertus
Dit topic gaat toch over actrices zonder plastische chirurgie?

Kelsey schreef:
(quote)

Nee, Keira heeft haar lippen laten opspuiten, geloof ik.

Ik dacht dat ze dat ontkent had.

Pieter Montana schreef:
(quote)

Ik dacht dat ze dat ontkent had.

Ze ontkent dat idd, maar er zijn wel meer dingen rond haar

Op IMDb twijfelt men of ze wel haar echte leeftijd verteld...

Reinbo
Don Gertus schreef:
Dit topic gaat toch over actrices zonder plastische chirurgie?

Volgens mij kan er een slotje op deze thread.

ellen haan schreef:
volgens de bladen zou michelle pfeiffer nog puur natuur zijn.

Michelle Pfeiffer heeft haar lippen laten opspuiten. Niet erg veel maar in "Grease" en "Scarface"had ze bijna van die streepjeslippen. Dat heeft ze trouwens zelf ook toegegeven en het is heel mooi (natuurlijk) gedaan.

zolang die actrices het toegeven vind ik het niet zo'n probleem eerlijk gezegd. het wordt pas erg als ze erover liegen...

belachelijk trouwens dat die jonge meisjes ook aan aan zich laten sleutelen... mensen, waar gaat dat heen?

Ik heb er niets op tegen dat al die actrices, modellen, zangeressen aan de plastische chirurgie gaan. Ze doen maar. Waar ik wel problemen mee heb is dat jonge meisje/vrouwen zich spiegelen aan zo'n bewerkt uiterlijk dat daarbovenop nog eens gefotoshopt is.

Mij ook niet maar zolang ze geen borstvergroting doen dan vind ik het best

http://www.awfulplasticsurgery.com/

er zijn weer nieuwe updates

Was dat geen mislukte borstverkleining? Shrinking breasts duidt toch op verkleinen. Of misschien was de auteur zelf in de war of was hij gewoon sarcastisch... Het is eigenlijk vreemd dat ze ondanks al het geld en goede connecties toch maar niet het adres vinden van een goede chirurg. Ik heb ooit in een documentaire gezien dat subtiele veranderingen in Amerika not done zijn. Dat was eerder bescheiden Brits. In Amerika moet je kunnen zién dat je naar een plastische chirurg bent geweest. Het zal wel een veralgemening zijn maar toch zou er wel eens een grond van waarheid in kunnen schuilen...

Ja het is borst verkleining en je ziet het ook gewoon te erg bij Lindsay

En als je wil weten waarom ik neppe tieten niet mooi vind scroll dan even naar beneden en dan zie je een vrouw op haar rug liggen en dan zie je echt van die placaten, natuurlijk is het bij die vrouw wel heel erg maar dus bij bijna elke vrouw die siliconen heeft heeft dat

Dat ziet er inderdaad niet lekker mals en zacht uit. Voor alle duidelijkheid: ik heb daar niets mee, hé.

Gelukkig maar

katie morosky schreef:
(quote)

Michelle Pfeiffer heeft haar lippen laten opspuiten. Niet erg veel maar in "Grease" en "Scarface"had ze bijna van die streepjeslippen. Dat heeft ze trouwens zelf ook toegegeven en het is heel mooi (natuurlijk) gedaan.

Ik ben al heel lang fan van haar en volg haar carriere al vanaf begin jaren 80, maar ik heb nog nooit iets gelezen over plastische chirurgie bij haar.

Ik wel. En je kan het zelfs zien, haar lippen zijn voller dan in haar Grease-periode.

Olivia Newton-John heeft geen plastische chirurgie ondergaan.
Julianne Moore ook niet.

Edit: Volgens mij, hebben ze geen plastische chirurgie ondergaan.

Jammer dat dat tegenwoordig een zeldzaamheid begint te worden.

katie morosky schreef:
Ik wel. En je kan het zelfs zien, haar lippen zijn voller dan in haar Grease-periode.

Lijkt me stug, want ik heb al vele intervieuws van haar gelezen en nooit iets daarover kunnen vinden.

Dat zegt niks
Foto's zeggen meer dan woorden.

En ik wil trouwens Jennifer Aniston nog even noemen, die heeft nog niks laten doen, denk ik.

soom schreef:
Dat zegt niks
Foto's zeggen meer dan woorden.

Is dat zo?

Linn schreef:

Is dat zo?
Als het om chirurgie gaat wel, ja. Dan kun je nog zo hard zeggen, ik heb geen botox gebruikt. Maar de foto's zeggen dan wel het tegendeel.

Edit: Tenzij ze gephotoshopt zijn, wat op zich wel kan gebeuren. Maar in normale situaties kan je wel aan foto's zien dat ze zichzelf kunnen tegenspreken.

aha op die fiets..nee oke ik snap het

soom schreef:
(quote)
Als het om chirurgie gaat wel, ja. Dan kun je nog zo hard zeggen, ik heb geen botox gebruikt. Maar de foto's zeggen dan wel het tegendeel.

Edit: Tenzij ze gephotoshopt zijn, wat op zich wel kan gebeuren. Maar in normale situaties kan je wel aan foto's zien dat ze zichzelf kunnen tegenspreken.

Ik heb genoeg foto's van haar gezien en heb bijna al haar films die uit zijn op dvd van haar verzameld en ik kan echt geen botox of wat dan ook ontdekken aan haar gezicht. En zolang er geen bewijs is...

Halley Berry = puur natuur.
Maarja, iemand als zij heeft geen plastische chirurgie nodig.

damon
misschien wel aan haar oren?
HALLO....hoor je mij?

pfan schreef:
(quote)

Ik heb genoeg foto's van haar gezien en heb bijna al haar films die uit zijn op dvd van haar verzameld en ik kan echt geen botox of wat dan ook ontdekken aan haar gezicht. En zolang er geen bewijs is...

Ze heeft het zelf toegegeven... En je kan dat toch duidelijk zien? Niet dat het overdreven is gedaan...

Materny schreef:
Halley Berry = puur natuur.
Maarja, iemand als zij heeft geen plastische chirurgie nodig.

Niet meer puur natuur. Neusoperatie.

katie morosky schreef:
(quote)

Ze heeft het zelf toegegeven... En je kan dat toch duidelijk zien? Niet dat het overdreven is gedaan...

Sorry, ik zie 't niet en heb nog nooit een artikel gezien waarin ze het heeft toegegeven.
Foto's zijn ook helemaal geen bewijs. Belichting, kleur en vanuit welke hoek je een foto neemt kunnen heel verschillende beelden opleveren.

Jij moet mij niet geloven, hoor.

katie morosky schreef:
Jij moet mij niet geloven, hoor.

Doe ik ook niet.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:38 uur

geplaatst: vandaag om 04:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.