menu

Film / Cast en crew / Actrices zonder plastische chirurgie

zoeken in:
Ik lees af en toe wel iets over een neuscorrectie, facelift, borstvergroting of andere plastische chirurgie bij actrices. Ik vroeg me af welke actrices nog helemaal 'echt' zijn, zonder enige vorm van plastische chirurgie. Wie helpt mij?

Sexy Lee Ryan
Katie Holmes Reese Witherspoon
En uhmm kan me zo verder niet zo snel iemand bedenken.
Maar er zijn er wel meer puur natuur natuurlijk.

Judi Dench?

Ik dacht aan Kathy Bates.

De meeste nederlandse actrices, denk ik.

Georgina Verbaan

Naomi Watts, Scarlett Johansson en Zhang Jingchu.

Keira Knightly

Of hoe je die achternaam ook schrijft!

neo (crew)
En ik vraag mij af waarom sommige mensen die hier wat namen noemde daar zo zeker van zijn?

Wij denken het neo, wij denken. En laat dat nu net niet onze sterkste kant zijn.

In ieder geval is Cate Blanchett tegen plastische chirurgie, dus ik ga er van uit dat zij er geen gebruik van heeft gemaakt.

Oppassen met mensen die dat zo hard roepen.

Emma Watson

Cameron Diaz en Kate Winslet.

V
Pamela Anderson en Melanie Griffith

nicole kidman niet?

Nicole Kidman is al bij de plastische chirurg geweest.

Bovendoen beweegt haar gezicht nauwelijks meer, en lijkt het dus dat ze ook aan de Botox is. En ik geloof dat V de topictitel niet goed gelezen heeft.

Het zou goed kunnen, erg zonde.

Mijn schoonmoeder. Garantie geen plastische chirurgie en kan die acteren zeg... :evil

Annabella Sciorra.

Doom schreef:
Keira Knightly

Nee, Keira heeft haar lippen laten opspuiten, geloof ik.

Kate Beckinsale

Monica Belucci ?..

Claire Danes is wel leuk, ondanks dat ze zichzelf is gebleven

knowledge
monica bellucci , laura linney , holly hunter , elizabeth berkeley , kaie holmes , carrie ann moss , connie nielsen , rachel weisz , jennifer connelly , julianne moore , heather graham , ludivine sagnier , enz... zijn nog ongeschonden bij mijn weten

kate beckinsale is verantwoordelijk voor de slechtste boobjob ever in de geschiedenis van hollywood

[[/quote]

quote]
kate beckinsale is verantwoordelijk voor de slechtste boobjob ever in de geschiedenis van hollywood[/quote]

Nee nee

Heeft ze wel eens een Boobinvestigation gehad, vraag ik mij af
Ze is nog ongeschonden bij mij wetens

knowledge
nope man ... echt niet
check deze link ...http://www.awfulplasticsurgery.com/

volgens de bladen zou michelle pfeiffer nog puur natuur zijn.

ja hilary Duff is ook nog puur natuur (net alsof je plastiche chigurgie op je 18 laat doen)

lindsay lohan heeft haar boobs laten doen (als ik die site hierboven moet geloven)

en mandy moore (21 jaar) heeft haar neus al laten doen (waar je egt verschil in ziet)

Gast
geplaatst: vandaag om 05:00 uur

geplaatst: vandaag om 05:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.