- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Robert de Niro of Tommy Lee Jones
Robert de Niro of Tommy Lee Jones
Art
-
- 13507 berichten
- 3567 stemmen
En natuurlijk heeft hij in JFK ook bewezen dat hij kan acteren, het is dan ook niet vreemd dat hij daar een oscar voor kreeg.
Hij was wel genomineerd maar uiteindelijk ging Jack Palance met het beeldje naar huis. Twee jaar later kreeg Tommy Lee Jones wel de Oscar en dat was voor zijn rol in The Fugitive. Dat hij hem heeft gekregen vind ik wel verrassend als je kijkt wie er ook genomineerd waren. Tommy Lee Jones is een aardig acteur maar kan toch echt niet tippen aan De Niro. Ik kan een handjevol sterke rollen van Tommy Lee Jones opnoemen terwijl ik bij De Niro handen tekort kom voor al zijn sterke rollen.
aldert007
-
- 156 berichten
- 277 stemmen
Hij was wel genomineerd maar uiteindelijk ging Jack Palance met het beeldje naar huis. Twee jaar later kreeg Tommy Lee Jones wel de Oscar en dat was voor zijn rol in The Fugitive. Dat hij hem heeft gekregen vind ik wel verrassend als je kijkt wie er ook genomineerd waren. Tommy Lee Jones is een aardig acteur maar kan toch echt niet tippen aan De Niro. Ik kan een handjevol sterke rollen van Tommy Lee Jones opnoemen terwijl ik bij De Niro handen tekort kom voor al zijn sterke rollen.
Oke foutje van mij
aldert007
-
- 156 berichten
- 277 stemmen
ey goodfella ik denk dat je de topic wel kunt sluiten, deniro wint
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vanzelfsprekend natuurlijk, DeNiro is een acteur die bij de besten hoort, Jones is ook een goed acteur maar nog lang niet van dat kaliber natuurlijk.
Goodfella_90
-
- 10401 berichten
- 2519 stemmen
ey goodfella ik denk dat je de topic wel kunt sluiten, deniro wint
kan ik niet, moet een mod doen
Bij deze, hier kan wel een slotje op.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.