• 12.163 nieuwsartikelen
  • 165.379 films
  • 10.671 series
  • 30.841 seizoenen
  • 622.705 acteurs
  • 194.842 gebruikers
  • 9.092.222 stemmen

Robert de Niro of Tommy Lee Jones

zoeken in:

Art

• 13507 berichten
  • 3567 stemmen

aldert007 schreef:

En natuurlijk heeft hij in JFK ook bewezen dat hij kan acteren, het is dan ook niet vreemd dat hij daar een oscar voor kreeg.

Hij was wel genomineerd maar uiteindelijk ging Jack Palance met het beeldje naar huis. Twee jaar later kreeg Tommy Lee Jones wel de Oscar en dat was voor zijn rol in The Fugitive. Dat hij hem heeft gekregen vind ik wel verrassend als je kijkt wie er ook genomineerd waren. Tommy Lee Jones is een aardig acteur maar kan toch echt niet tippen aan De Niro. Ik kan een handjevol sterke rollen van Tommy Lee Jones opnoemen terwijl ik bij De Niro handen tekort kom voor al zijn sterke rollen.

aldert007

• 156 berichten
  • 277 stemmen

Art schreef:

(quote)

Hij was wel genomineerd maar uiteindelijk ging Jack Palance met het beeldje naar huis. Twee jaar later kreeg Tommy Lee Jones wel de Oscar en dat was voor zijn rol in The Fugitive. Dat hij hem heeft gekregen vind ik wel verrassend als je kijkt wie er ook genomineerd waren. Tommy Lee Jones is een aardig acteur maar kan toch echt niet tippen aan De Niro. Ik kan een handjevol sterke rollen van Tommy Lee Jones opnoemen terwijl ik bij De Niro handen tekort kom voor al zijn sterke rollen.

Oke foutje van mij

aldert007

• 156 berichten
  • 277 stemmen

ey goodfella ik denk dat je de topic wel kunt sluiten, deniro wint

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vanzelfsprekend natuurlijk, DeNiro is een acteur die bij de besten hoort, Jones is ook een goed acteur maar nog lang niet van dat kaliber natuurlijk.

Goodfella_90

• 10401 berichten
  • 2519 stemmen

aldert007 schreef:

ey goodfella ik denk dat je de topic wel kunt sluiten, deniro wint

kan ik niet, moet een mod doen

Bij deze, hier kan wel een slotje op.

kos

• 46242 berichten
  • 8539 stemmen

Vooruit dan.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.