- Home
- Filmforum
- Film - Spoilers
- Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest (2006): Einde goed of niet?
Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest (2006): Einde goed of niet?
Sasja
-
- 1338 berichten
- 120 stemmen
misschien word dat wel verhuld in een mogelijke deel 4?
Jessica Stone
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Dat soort details worden vaak vergeten 'gideonvdb'.
Ik irriteer me alleen wel gruwelijk dat ik deel 3 nog niet heb gezien.
Het einde van 2 vond ik trouwens minder, ze verplichten je wel te kijken dus is beetje commercieel van ze.
x_ShamieeJ
-
- 158 berichten
- 70 stemmen
Het einde van deel 2 is best spannend maar dat van deel 3 slaat nergens op. Er MOET een 4e deel komen anders is het geen fatsoenlijk einde vind ik zo ..
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
voor mij was dit het beste einde van de hele reeks.
Jack die sterft, Davy Jones die zijn hart kwijt is , en natuurljk James Norrington die het hart bij Lord Cutler Beckett brengt
elk personage heeft hier een eigen soort einde, de een is droevig en de andere is blij en opgelucht
alles maakt dit voor mij het 3de beste einde dat ik ooit heb gezien.
1: Pulp Fiction
2: The Departed
3: POTC: Dead mans chest
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
vraag me nog steeds af wat nou bedoeld word met de ring die sparrow pikte bij tia dalma aangezien er in deel drie ook niet op terug gekomen wordt.
Het is ook nooit duidelijk geworden wat Jack heeft gedaan met het zakje geld dat hij stal in zijn introductie scène in deel 1...hij steelt dingen, er zit niets achter ofzo.
Net weer Dead Man's Chest gezien en ik als cliffhanger-fan (kijk sowieso alle finales van tv-series om cliffhangers te kunnen kijken) ben geweldig tevreden met het einde. Alles komt uit op een schokkende onthulling, en daar hou ik van. Niet blijft beantwoord, en ik herinner me nog hoe ik in de bios zat met een "HOLY SH*T" kreet. Geweldig! Alleen jammer dat de eindscène met het hondje niets bijdroeg aan het derde deel. Jammer ook dat dankzij deze cliffhanger je verplicht bent deel 3 te gaan kijken wil je met enige afsluiting eindigen, waardoor je het verschrikkelijke derde deel toch moet trotseren..