• 13.687 nieuwsartikelen
  • 171.400 films
  • 11.360 series
  • 32.317 seizoenen
  • 633.716 acteurs
  • 197.067 gebruikers
  • 9.219.188 stemmen

The Matrix Reloaded (2003)

zoeken in:

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Mik schreef:

Maar hoe kan die simulatie dan echt effect hebben?

Ok, ze maken zo'n computer programma om die moeilijke deuren enz te laten openen, maar er moet toch iets zijn wat daadwerkelijk die deuren openmaakt, en die kunnen toch niet aangestuurd worden door die simulatie..

Enfin, laat maar zitten. Ik weet nu tenminste dat die mensen in die witte pakken ook gewoon van die vieze Zionners zijn..

Als jij op het knopje print klikt, dan print je printer toch? Dat is toch gewoon een opdracht aan je computer? Dit zou toch ook vanuit een simulatie kunnen? In virtual reality een knop "print" maken waar je op kan springen en zodoende kan printen. sim-pel

Mik

• 1504 berichten
  • 1094 stemmen

I rest my case.

This guy convinced me, give me back my dollar $ !

neo

• 15415 berichten
  • 9815 stemmen

eeflien

• 383 berichten
  • 261 stemmen

een aantal mensen zeiden straks dat de matrix meerdere schillen heeft dus dat zion ook een soort matrix is. maar waarom zouden die mensen met hun goede intuitie het daar niet doorhebben?? lijkt me niet logisch.

neo

• 15415 berichten
  • 9815 stemmen

Was ook zomaar een theorie...

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

I'm confused....

Wat is het doel eigenlijk van de agenten in The Matrix? In deel 1 was het voornamelijk Neo en Trin achterna zitten. Het leek erop dat ze de codes van Zion nodig hadden. Smith had immers Morph daarvoor gevangen genomen.

In deel 2 is het meer het opsporen van Exiles. De codes voor Zion hebben ze immers niet nodig. The Architect zegt dus duidelijk dat ze erg goed zijn geworden in het vernietigen van Zion, en ik heb ze in deel3 ook niet echt codes zien gebruiken.

Is deel 1 er nu niet een beetje op achteruit gegaan?

neo

• 15415 berichten
  • 9815 stemmen

Nou je het zegt wat is deel 1 toch waardeloos nou ik jou opmerking zo lees

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Maar je hebt geen antwoord?

neo

• 15415 berichten
  • 9815 stemmen

Tja ik moet denk ik gewoon nog eens goed nadenken over dit. Is volgens mij de eerste vraag waar ik niet zo 1,2,3 een antwoord op weet (je wordt bedankt ) Enige wat in mij opkomt is dat ze als hoofddoel hebben om Zion te vernietigen en onder tussen tussen missies doorkrijgen wat zou verklaren waarom ze natuurlijk ineens zo exile geil zijn. Afijn ik laat het wel weten als ik iets bedenk

neo

• 15415 berichten
  • 9815 stemmen

Wacht ik heb een hele simpele oplossing: Agents zijn er dus om exiles op te sporen en als hoofddoel om Zion te vernietigen. Als eenmaal bekend is dat de sentinels , squiddies en de rest van de ratteplan onderweg zijn naar Zion, is het doel van de agents eigenlijk niet meer zo belangrijk. Misschien dat er toen niet meer is gedacht aan hun functie, omdat de ogen van the big leader nu alleen nog maar gericht waren op de aanval die er aan zit te komen. Dat zou ook verklaren waarom Smith zijn gang kon blijven gaan en Johnson&Co nog verder gingen met het opsporen ondanks dat al bekend was dat de aanval zou gaan beginnen en de machines het toch wel zou winnen (zou de gedachte moeten zijn geweest). Is niet helemaal waterdicht ik weet het, maar meer kan ik even niet op komen

eeflien

• 383 berichten
  • 261 stemmen

wat ik alleen niet snap: elke keer als de matrix 'vernieuwd' wordt, is ie beter, omdat ze lere van fouten. maar waarom doen ze dan zoveel moeite om neo tegen te houden als hij op weg is naar de bron??

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Omdat hij ze niet zou vinden Eeflientje...

eeflien

• 383 berichten
  • 261 stemmen

leg uit

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Als ze 'm tegen houden voordat hij de source bereikt, is hij maar een slechte anomalie. Misschien niet eens een echte anomalie.

Ergo, niet de moeite waard om de code te bestuderen

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.