- Home
- Filmforum
- Film - Bioscopen
- Cinerama Rotterdam
Cinerama Rotterdam
neo
-
- 15411 berichten
- 9694 stemmen
Mooi zo.
Vandaag met het 50-jarig bestaan naar 3 films geweest; Vratné Lahve, Le Maryaj Lenglensou en Tulip Time. Kreeg een sterk IFFR gevoel vandaag, vooral tegen het einde van de middag. Normaal kan ik al gratis, dus zo bijzonder was het op zich niet om maar 50 cent te betalen. In ieder geval een enorme drukte daarstraks.
niethie
-
- 7314 berichten
- 6815 stemmen
Fuck was helemaal vergeten dat die actie vandaag was.
niethie
-
- 7314 berichten
- 6815 stemmen
Ben er sinds mijn laatste bericht nog twee keer naar toe gegaan en merk wel dat ik veel liever naar deze rustige en sfeervolle bioscoop ga dan naar een drukke en chaotische als Pathe...
Draaien ze er overgens ook wel eens klassiekers ?? de drie keer dat ik binnen ben geweest heb ik een hoop oude posters zien hangen, en zou het leuk vinden om eens een klassieker te gaan zien op het grote doek.
Gaat die sloop overgens nog steeds door en wordt er volgend jaar Februari het IFFR nog wel gehouden in deze bios (dat zou mijn eerste keer zijn dat ik daar naar toe zou gaan), en ik zou dat erg jammer vinden als ze hem voor die tijd al gaan slopen/verbouwen ??
starbright boy (moderator films)
-
- 21767 berichten
- 4665 stemmen
Zes jaar later en Cinerama is nog steeds alive and kicking. Leve de crisis zeg maar.
Maar de reden waarom ik dit even omhooghaal is anders. Deze zondag vind in Cinerama een minifestivalletje met de "beste films van 2014" plaats. Georganiseerd met cineville en gekozen door de stemmers op die site. Dat is ook in LHC in Utrecht en Kriterion in Amsterdam. Maar in Cinerama organiseren ze ook een DVD-ruilbeurs. Geen idee hoe ze dat laatste doen, maar ik overweeg een of twee films in te halen en wat DVD's in mijn tas te stoppen.
Te zien zijn: Boyhood, Mommy, Interstellar, Under The Skin, Her, The Wolf of Wall Street, Gone Girl en The Grand Budapest Hotel.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11661 berichten
- 5039 stemmen
Te zien zijn: Boyhood, Mommy, Interstellar, Under The Skin, Her, The Wolf of Wall Street, Gone Girl en The Grand Budapest Hotel.
Wauw Ik denk dat ik morgen even naar Interstellar ga...!!!
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Wauw Ik denk dat ik morgen even naar Interstellar ga...!!!
Die start al om 13.15 uur... Entreeprijzen voor het Cineville-festivalletje zijn overigens goedkoper dan voor een reguliere film.
Ik ga naar 2 avondvoorstellingen. Eens kijken of ik nog tijd kan vinden om door de dvd-kasten te gaan. (op de andere 2 locaties zijn er ook dvd-ruil-side-events trouwens)
-
- 11661 berichten
- 5039 stemmen
Daarom juist.
Daarom juist [/quote]
Mr Thee
-
- 1568 berichten
- 1141 stemmen
Tis tamelijk druk; lijkt geslaagd dat cineville dagje
-
- 11661 berichten
- 5039 stemmen
Tis tamelijk druk; lijkt geslaagd dat cineville dagje
Die rij vanmiddag Het kostte me tien minuten zenuwen om te merken dat niet iederéén voor Interstellar kwam!
starbright boy (moderator films)
-
- 21767 berichten
- 4665 stemmen
Heb even heerlijk Under The Skin ingehaald. Het was inderdaad gezellig druk. Dat DVD-ruildingetje stelde erg weinig voor. De DVD's die er lagen had ik nog minder graag dan wat ik bij me had. Ik ga toch maar weer eens flink op MM aan de gang.
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Nog maar een filmfestivalletje in Cinerama, en een leuke ook nog eens!
Inclusief vertoning van klassieker En Forårsdag i Helvede (1976)
Volgens mij niet gratis toegankelijk met Cineville pas. Ik zal 's navraag doen...