• 12.162 nieuwsartikelen
  • 165.377 films
  • 10.671 series
  • 30.840 seizoenen
  • 622.705 acteurs
  • 194.842 gebruikers
  • 9.092.210 stemmen

Premières bezoeken

zoeken in:

Waku

• 5230 berichten
  • 6321 stemmen

Met regelmaat zijn er speciale voorpremieres waarin BNers

de allereerste kans hebben om ee film onder genot van hapje en drankje te zien als eerste. Vaak worden kaarten die niet vergeven zijn alsnog verstrekt aan derden die GEEN Bner zijn.

Mijn collega had regelmatig een uitnodiging maar is inmiddels

vertrokken. Weet iemand op dit forum hoe men aan deze kaarten

kan komen. Het enige wat ik weet is dat je je kan inschrijven bij een bureau. Vervolgens wordt er geloot en ben je eventueel een van de gelukkige.

Wie weet waar je moet zijn?

neo

• 15407 berichten
  • 9635 stemmen

Ik heb zelf enkele malen in Rotterdam gehad dat ik gewoon een beetje stond te kijken en kaarten kreeg omdat iemand niet kon komen, dus terplekke. Al beantwoord dat je vraag niet

aryan

• 986 berichten
  • 1736 stemmen

heb je marktplaats, speuders.nl, ebay al geprobeerd?

joyce.b

• 712 berichten
  • 0 stemmen

naar filmfestivals toegaan?

dan zie je m misschien niet als eerste,omdat de film de dag ervoor bijvoorbeeld ook al is gedraaid, maar doet dat er toe?

Je ziet dan wel de film voordat de film in de bioscopen komt,bijvoobeeld.

Dat had ik met ` das goebbels experiment`

(ik wacht nog steeds op het aanbod van iemand de film voor mij toe te voegen,...dan kan ik tenminste stemmen..-greinz-)

Quentin

• 10202 berichten
  • 8405 stemmen

Mensen bij kranten, tv, radio etc. kunnen je vaak helpen, heb een tijdje gratis kaartjes gekregen voor voorpremieres.

lieveheld

• 3 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Festivals en evenementen > Premieres leuk maar hoe kom ik aan kaarten.:

Doorgaans ben ik niet van dat soort acitiviteiten. Toch is mijn mening nu anders. Er komen 3 belangrijke factoren samen in 1 film?: Eddy vedder(muziek), Jon krakauer,(auteur boek) Sean Penn.(regisseur) Los van elkaar vind ik ze geweldig toen ik ontdekte dat ze gezamelijk bijdroegen aan 1 film (into the wild) wilde ik wel graag naar de premiere. Geen idee waar, of wanneer dit is laat staan dat ik op eigen kracht kaartjes kan organiseren.

Wie weet wel hoe dat gaat, ik wil er graag 3.

En als dat moet dan mag dat wat kosten!!

kappeuter (crew films)

• 73597 berichten
  • 5854 stemmen

5 arthouse films in voorpremière:

Paroolpremière 2010 - FILM - PAROOL

BogusCat

• 1 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Festivals en evenementen > Avant-Première:

Gala Avant Film Première van ‘Direction Lourdes’ en ‘Bonnie&Clyde Copycats’, geregisseerd door Bo en Gustavo Catilina.

Een exclusieve sneakpreview. Woensdag 13 december 2017 @ ccDe Dijk, Brugge Sint-Pieters. 19u45.

Bonnie&Clyde Copycats is een Engelstalige actiefilm, een strip-figuur achtige parodie op bestaande action flicks, die zich afspeelt in de nabije toekomst, in the United States of Europe.

Tevens werd voor deze film de eerste "car chase with gunfire" doorheen de binnenstad van Brugge gefilmd. De film werd volledig in Brugge gedraaid. (Duurt 50m.)

Direction Lourdes is een Franstalige romantische roadmovie, qua sfeer een beetje zoals "Amélie" hebben enkele test-screenings uitgewezen. Een coming of age film over een gestructureerde en naïve jongeman die naar Lourdes gaat om een mirakel te vragen voor zijn vader die op sterven ligt en onderweg zijn tegenpool, Lola, ontmoet. (Duurt 60m.)

https://images2.persgroep.net/rcs/4PmmgTnouzMklSmSosEJppAc5l0/diocontent/116287537/_crop/0/0/1920/1080/_fitwidth/763?appId=2dc96dd3f167e919913d808324cbfeb2&quality=0.8

Zoals 'In Bruges', mét achtervolging in centrum | HLN

Hier kan je tickets kopen!

Website BogusCat

kappeuter (crew films)

• 73597 berichten
  • 5854 stemmen

https://ims.persgroep.nl/images/images_Uitjekrant/VTP%20WEB%20BRAND/600x300_TR%20(1).jpg

The Report is gebaseerd op het werk van Daniel Jones (Adam Driver). Na 9/11 krijgt hij als onderzoeker voor de senaat de lastige opdracht om de inspectie te leiden naar de verhoortechnieken van de CIA. Na jarenlang uitgebreid onderzoek komt hij achter de gruwelijke, immorele martelpraktijken die de CIA al jaren heeft proberen te verzwijgen. Het publiceren van dit rapport blijkt echter moeilijker dan gedacht. Het Witte Huis en de CIA doen er alles aan om dit veel onthullende onderzoek achter gesloten deuren te houden.

€11,- per ticket | 29 oktober, 3 of 6 november | Filmhallen, Amsterdam

Exclusieve voorpremière: The Report - Trouw Webwinkel

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.