- Home
- Filmforum
- Film - Video on Demand
- YouTube
YouTube
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Dat ga ik bij voorbaat al maar niet kijken want dan zit ik zo weer een hele dag te huilen 
Tumult na vechtfilmpje inte...
Dit nieuws gaat momenteel heel internet over.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Da's al de 3e keer dat het filmpje in korte tijd wordt geplaatst hier 
O.a. in het 'geneugten' en 'jokes' topic.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Bij beter weten in toch gekeken, uiteraard met een hoop gesnotter. Maar ik las dat het een happy ending is geworden. Beide honden zijn meegenomen en worden nu goed verzorgt. Doet me dan toch weer goed, toch erg ontroerend om weer te zien hoe trouw die beesten wel niet zijn. Prachtig, kan echt niks tegenop.
ASman
-
- 1715 berichten
- 929 stemmen
Aan de originele clip is eigenlijk niets grappig, maar vooral droevig. Maar het heeft eigenlijk altijd iets hilarisch als ze uit een man zijn miserie iets belachelijk maken. Hufterig misschien wel, maar toch grappig.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Die huilende man is Rocky Lockridge, voormalig wereldkampioen boksen.
Werd verslaafd aan drugs, werd dakloos, kreeg een beroerte, verloor zijn familie. En nu na al die jaren komen hij en zijn familie dus terug bij elkaar. Je voelt ook de pijn van deze man als hij in tranen uitbarst, dat is echte emotie. Ik hoop dat hij het nu goed maakt.
Kijk hier naar het hele verhaal.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Tijd voor wat luchtigs...
(Uitverkocht) concert op 26 maart a.s. in GelreDome - Arnhem: Ilse DeLange in het goud & zilver?!
ASman
-
- 1715 berichten
- 929 stemmen
@Nomak
Inderdaad een zeer aangrijpend verhaal. Het clipje is totaal niet grappig als je de volledige picture hebt bekeken.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Paar Cosplay dames voor de nieuwe Mortal Kombat game 
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Ziet er goed uit! Heb de demo al gespeeld. Wordt wel wat denk.
Maar ik heb altijd al een oogje gehad op Sheeva. Verreweg de mooiste chick uit Mortal Kombat.

606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Moet je dit horen gewoon WOW 
Hier wordt reclame mee gemaakt, en ze heeft mee gedaan aan America's got talent.
Die kan zingen zeg
En hier was ze pas 8
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Only in America..
Ik kan het niet verhelpen, ik word gewoon kots misselijk als ik een kind zo zie. Die ouders hebben dat kind continue gepusht om dit te doen met walgelijke vocale trainingen om dit soort wan-klanken te produceren. Ongezond, kan op één lijn met die kinder miss verkiezingen 
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Only in America..
Ik kan het niet verhelpen, ik word gewoon kots misselijk als ik een kind zo zie. Die ouders hebben dat kind continue gepusht om dit te doen met walgelijke vocale trainingen om dit soort wan-klanken te produceren. Ongezond, kan op één lijn met die kinder miss verkiezingen
Kan je wel begrijpen maar ik vind het echt zo knap als je dat kan, ik was er stil van.
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Vet huwelijksaanzoek
. Leuk voor ons filmnerds.
.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1228 stemmen
Uit de behoorlijk grappige serie 'Llamas with hats', is de eerste wel de leukste!
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4893 stemmen
Meest hilarische wat ik in tijden zag. Stukje uit De Wereld Draait Door (Man Bijt Hond);

Spetie
-
- 38871 berichten
- 8146 stemmen
Hilarisch filmpje inderdaad, vooral die laatste GVD op dat moment..... 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Wat een heerlijk jochie en wat kan hij goed zingen 
Brix
-
- 19677 berichten
- 5113 stemmen
Meest hilarische wat ik in tijden zag. Stukje uit De Wereld Draait Door (Man Bijt Hond);
Ja, heb ik ook gezien.
En dan te bedenken dat die man op bedevaart is 
mrmojorisin123
-
- 1869 berichten
- 1808 stemmen
Echt hilarisch, er zijn verschillende filmpjes van Funny Talking Animals maar deze is de best of 
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Al geplaatst in het speciale (en zéér terechte) John Cazale-topic, maar ook nog maar even hier. De wijlen John Cazale -die in slechts vijf films speelde, maar met The Godfather, The Godfather: Part II, The Conversation, The Deer Hunter en Dog Day Afternoon bepaald niet de minste films- wordt op machtige wijze geportretteerd in deze docu van ongeveer 40 minuten: