- Home
- Filmforum
- Film - Video on Demand
- YouTube
YouTube
Jessen0wnt
-
- 3199 berichten
- 2579 stemmen
Nee, hou er niet zo van. Dan moet het echt in een vlot tempo en meerdere (verschillende) fails achter elkaar om een glimlach te toveren op mijn gezicht. Dit vind ik wel humor:
samijo
-
- 151 berichten
- 358 stemmen
sorry hoor, maar ik vind deze echt niet leuk. moet je nagaan hoeveel verkleedsets zijn verpest door dat schuim troep (ja ok zij kan ze wassen maar dan moet ze in de uitverkoop doen). laat staan haar computer. of de dagen dat ze dicht moet zijn om ALLES te schoonmaken. kom op geen reclame kan dat compenseeren!
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Hilarisch: wraak op helpdesk Mobistar

Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Vraag me wel af waarom Mobistar zo hard wordt geviseerd, het is nu niet dat andere maatschappijen zoveel meer hulp bieden.
Jessen0wnt
-
- 3199 berichten
- 2579 stemmen
sorry hoor, maar ik vind deze echt niet leuk. moet je nagaan hoeveel verkleedsets zijn verpest door dat schuim troep (ja ok zij kan ze wassen maar dan moet ze in de uitverkoop doen). laat staan haar computer. of de dagen dat ze dicht moet zijn om ALLES te schoonmaken. kom op geen reclame kan dat compenseeren!
Ik vind het humor, combinatie van debielheid en leedvermaak doet het altijd goed
Waarschijnlijk zal er wel veel terug betaald worden, laten ze natuurlijk niet zien op het filmpje.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen
My Blackberry is not working! 
rokkenjager
-
- 2863 berichten
- 1702 stemmen
Kwam ik net op NRC tegen. Fantastisch 
samijo
-
- 151 berichten
- 358 stemmen
hahahahahahahaha love this, kan je nagaan hoeveel uren plezier dit kun brengen!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Makelaar verkoopt huis met naaktmodel
Een makelaar in Australië heeft een naaktmodel ingezet om een huis te verkopen. In een video dwarrelt de dame door de ruimtes en kleedt zich uitdagend uit.
Deze stunt heeft de makelaar aan de Gold Coast veel aandacht en belangstelling opgeleverd, meldt HLN.be. "Er is veel concurrentie in deze branche en er staan veel huizen te koop. We wilden iets nieuws proberen om aandacht te krijgen. En dat is gelukt'', aldus makelaar Ian Adams.
ASman
-
- 1715 berichten
- 929 stemmen
Verborgen camera loopt fout af in onze Belgische trots Charleroi ( officieel verkozen tot lelijkste stad op aarde).
yeyo
-
- 6351 berichten
- 4613 stemmen
Dat zal hem leren met een netje te gooien!
ASman
-
- 1715 berichten
- 929 stemmen
Ben jij dat toevallig Asman ?
Neenee tot zo'n highkick ben ik denk ik niet in staat 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen

Kwam deze net op een andere site tegen. Schattig! 
Jessen0wnt
-
- 3199 berichten
- 2579 stemmen
Haha, tijdloos vermaak. Als ik me verveel ga ik gewoon even me kat opzoeken, als ie niet buiten is, en dan kijk ik hoe hij doet... wat ie doet. 
SilverGun
-
- 1151 berichten
- 818 stemmen
Niks grappigs aan een kat die zich om onduidelijke reden zo gedraagt ergens achter tralies.