- Home
- Filmforum
- Film - Video on Demand
- YouTube
YouTube
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Haha, prachtig ja. En wat een 5 films hij ook op zn repertoir heeft.
'if as a young actor, you get the script of The Godfather, you wanna play Sonny. Or you wanna play Michael. You DON'T want to play Fredo' 
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Uit den oude doosch. Hangaap pest tijgertjes.
Brix
-
- 19677 berichten
- 5113 stemmen
(Wel even de reclame wegklikken in het begin)
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3922 stemmen
Echt heel triest voor dat meisje inderdaad. Het zou me niet verbazen als ze haar een keer dood vinden met een o.d. of een alcoholvergifteging. Maar om haar te helpen moet ze het eerst zelf willen en daar schort het voorlopig nog aan.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Moet er niet aan denken dat ik veel geld uitgeef aan een concertkaartje en dan niet eens een concert te zien krijg. Ik zou het geld terugeisen! 
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3922 stemmen
Nee, ik heb echt medelijden met haar, het is duidelijk dat ze niet kan omgaan met haar vrijheid, zoals zoveel andere verslaafden. Alleen zij staat nog regelmatig in de spotlight en oordelen mensen nog meer over je. En dan ga je nog meer drinken.
Het is een vicieuze cirkel. 
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4893 stemmen
Het zou me niet verbazen als ze haar een keer dood vinden met een o.d. of een alcoholvergifteging.
tommykonijn
-
- 5139 berichten
- 2356 stemmen
RayWilliamJohnson is nu de user op Youtube met de meeste abonnees (wereldwijd). Ik vind hem geweldig soms. Heeft ook wel eens wat mindere video's maar er zitten vaak best grappige tussen. Wat mij betreft verdient hij het wel. Ik kan hem beter waarderen dan Fred of Shane Dawson.
Die laatste met Eduard Khil 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
RayWilliamJohnson is inderdaad geweldig, ik kijk altijd naar =3. Is ook één van de weinige niet Street Fighter gerelateerde channels dat ik volg.
Youtube is sowieso wel handig, veel filmpjes kijken en plaatsen. En ik gebruik het ook als communicatiemiddel en informatiebron.
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Nooit geweten dat kikkers kunnen gillen. 
Jessen0wnt
-
- 3199 berichten
- 2579 stemmen
Ik heb al een tijdje een abbo op Zero Friends, hele creatieve en geinige filmpjes, hieronder mijn drie favorieten:
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3922 stemmen
11-7-2011
Echt heel triest voor dat meisje inderdaad. Het zou me niet verbazen als ze haar een keer dood vinden met een o.d. of een alcoholvergifteging. Maar om haar te helpen moet ze het eerst zelf willen en daar schort het voorlopig nog aan.
Dan hier maar een filmpje die laat zien hoe goed ze was.
Brix
-
- 19677 berichten
- 5113 stemmen
Groucho en (ex-Tarzan) Weissmuller (in het privé leven dikke boezemvrienden) en een Nederlandse dame, in een TV spelletje.
De Tarzankreten zijn hilarisch...en de grapjes melig.
Maar het waren andere tijden natuurlijk.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Groucho
Ik wist eigenlijk niet dat Weismuller en Marx zo'n goede vrienden waren?
Brix
-
- 19677 berichten
- 5113 stemmen
Dat waren ze inderdaad.
Er bestaan ook veel privé foto's van de twee samen.
En in de biografie van Weissmuller is er ook het e.e.a. over te lezen.
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 berichten
- 5070 stemmen
Kids react to =
Toffe ontdekking dit. Erg leuk.
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Inderdaad leuk ja. Het is nog niet zo slecht gesteld met de jeugd van tegenwoordig. 
Observator
-
- 18281 berichten
- 3579 stemmen
Schokkende beelden. Manchester Riots 2011: scenes from Whalley Range
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Vond dit wel een erg cool filmpje.