menu

Film / Genres en landen / Dansfilms

zoeken in:
Ej , kent er iemand nog wat goede dans films buiten : you got served , step up , save the last dan 1 , 2 ; Follow the lead , honey .

Saterday Night fever - Staying Alive

One Perfect Day heb ik ook nog liggen.

salvatore schreef:
Saterday Night fever - Staying Alive

vergete bij te zegge, liefst moderne stijlen :d

Michael Jackson:
- Moonwalker
- Ghosts
- Captain E.O.

Prince:
- Purple Rain

SpectR schreef:
(quote)

vergete bij te zegge, liefst moderne stijlen :d

ik denk dat wat jij zoekt, je al opgenoemd heb.

Strictly Ballroom
Flashdance
Footloose
The Company
Dirty Dancing

Vroeg dit laatst niet ook iemand ergens anders?

Film >> Algemeen >> Ik zoek... een soortgelijke film (zelfde genre / onderwerp)

Gibbler schreef:
In Film > Genres en landen > Drama/Dans:

Hoi allemaal,

zoals jullie zien ben ik hier nieuw. Nu zoek ik een functie op deze site of andere om films binnen een bepaald genre te zoeken.

Ik heb gisteren "Stomp the Yard" gezien wat een dansfilm is à la Step up , save the last dance etc....

Heeft iemand nog wat suggesties qua films in dat genre?

Groetjes

grappig, ik had bijna net zo'n Topic geschreven, aangezien ik ook opzoek ben naar dans films.
ik heb nog de volgende:
Center stage en Center Stage turn it up

Momenteel bezig: White Nights

Make it Happen, shall we dance, staying alive, saturday night fever, step up films, flashdance.... er zitten er heel wat goede bij.

Een grote teleurstelling was "Save the last dance"!

SpectR schreef:
Ej , kent er iemand nog wat goede dans films buiten : you got served , step up , save the last dan 1 , 2 ; Follow the lead , honey .

Is Follow the lead hetzelfde als take the lead? In ieder geval een goede film!
Ik raad BURLESQUE aan! Ik kan hem echt blijven kijken! Top film met Christina aguilera en Cher!

Deze van Richard Attenborough is een aanrader

Chorus Line, A (1985)

maar DE dansfilm blijft natuurlijk oscar winner All That Jazz

All That Jazz (1979)

Footloose
Dirty Dancing
Dirty Dancing 2
Save the last dance
Step up
Step up 2
Step up 3
Make it happen
Grease
Saturdaynight Fever
54

In Film > Algemeen > dans films:

wat zijn de beste dans films

- B-girl
- Streetdance 3d
- Step up 1, 2 en 3
- Dirty Dancing
- 8 Mile

kappeuter (crew)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=Gy7Vvm2ioME

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Make Your Move (2013) - vanaf 25 juli in de bioscoop

kappeuter (crew)

https://www.youtube.com/watch?v=Nb5Aa30oavw

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

kappeuter (crew)

https://www.youtube.com/watch?v=_UOjZJH33Qo

Dansen op de Vulkaan (2014) - vanaf 30 oktober in de bioscoop

Heel, heel veel dansfilms

en meer specifiek ballet, die zag ik hierboven volgens mij niet langskomen ‎The Ballet List, a list of films by lolalovesmovies • Letterboxd

Gast
geplaatst: vandaag om 21:25 uur

geplaatst: vandaag om 21:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.