- Home
- Filmforum
- Film - Genres en landen
- Extreme films
Extreme films

Spider
-
- 324 berichten
- 1063 stemmen
Ik heb laatst een aantal extreme dvds bij de FRS gekocht waaronder Zombi2, Female Vampire en Beyond The Darkness.
Ik wou weten wat de mede-moviemeteropnemers(?
hiervan vinden.

Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Female Vampire mag je gaan toevoegen , de andere films staan keurig op de site.

Hemdale
-
- 2222 berichten
- 7910 stemmen
Zombie 2 is een fantastische film van Lucio Fulci, wel wat langzaam opgebouwd maar als de zombies eindelijk in beeld komen wordt het heel tof! Vooral zoals de zombies uit de grond komen zetten en tot leven komen dat is echt een fantastische scene!

Chainsaw
-
- 8580 berichten
- 3337 stemmen
Zombi 2 is inderdaad een zeer mooie film. Daar ben ik het helemaal mee eens !

Hemdale
-
- 2222 berichten
- 7910 stemmen
Cannibal Holocaust is ook zo'n extreme film wat vindt men van deze film hierbij moviemeter?

Chainsaw
-
- 8580 berichten
- 3337 stemmen
Ik vind de film Cannibal Holocaust inderdaad wel heel erg extreem ! Waarschijnlijk één van de meest extreme films die ik ooit heb gezien ...

ichi
-
- 743 berichten
- 6546 stemmen
Kannibale films vind ik vaak wel leuk. Heb ze bijna alemaal wel gezien. Een verrijking van mijn leven.
Als je iets extreems wil zien moet je Aftermath gaan kijken van Nacho Cerda, of Der Weg nach Eden: Een goed gemaakte serieuze docu over een patholoog-anatoom. Ooit een redelijke favoriet in Rotterdam.

GerwinF
-
- 1643 berichten
- 0 stemmen
Kannibale films vind ik vaak wel leuk. Heb ze bijna alemaal wel gezien. Een verrijking van mijn leven.
Als je iets extreems wil zien moet je Aftermath gaan kijken van Nacho Cerda, of Der Weg nach Eden: Een goed gemaakte serieuze docu over een patholoog-anatoom. Ooit een redelijke favoriet in Rotterdam.
Tja leuk....

Hemdale
-
- 2222 berichten
- 7910 stemmen
Heb je Cannibal Ferox ook al gezien dan? Daar ben ik namelijk wel erg nieuwsgierig naar...

Hemdale
-
- 2222 berichten
- 7910 stemmen
Audition vind ik ook zo'n fantastische film zo mooi opgebouwd en later word het gewoon echt bizar... prachtig!

ichi
-
- 743 berichten
- 6546 stemmen
Heb je Cannibal Ferox ook al gezien dan? Daar ben ik namelijk wel erg nieuwsgierig naar...
Ferox is cool, check mijn stemmen zou ik zeggen.

Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
'The Best of Guinea Pig' is het ziekste en extreemste beeldmateriaal dat ik ooit onder ogen heb gehad, ook al is het hartstikke nep.
Wie biedt meer?

Hemdale
-
- 2222 berichten
- 7910 stemmen
'The Best of Guinea Pig' is het ziekste en extreemste beeldmateriaal dat ik ooit onder ogen heb gehad, ook al is het hartstikke nep.
Wie biedt meer?
Ik bied niet meer , maar dat zijn inderdaad zeer extreme films... zoals de film Mermaid In A Manhole die hoort ook bij de Guinea Pig!!!

Hemdale
-
- 2222 berichten
- 7910 stemmen
Ik bied toch wel meer Goodfella! Namelijk de japanse (of hong kongse?) films Men Behind The Sun 1 t/m 3 dit zijn ook zeer extreme films! Soms gewoon moeilijk om te kijken, en dat zeg ik niet vaak!

Hemdale
-
- 2222 berichten
- 7910 stemmen
Ik heb net twee Guinea Pig films gezien namelijk de eerste Devils Experiment en de tweede Flower Of Flesh And Blood, de eerste was niet echt extreem alleen de laatste scene een beetje. Maar Flower Of Flesh and Blood was wel behoorlijk extreem! Zeer realistische special fx ook, erg overtuigend!

Chrizzlle
-
- 114 berichten
- 0 stemmen
Die tapes van faces of death blijken ook erg extreem te zijn!

Hemdale
-
- 2222 berichten
- 7910 stemmen
Ja, inderdaad maar daar hou niet zo van van Face Of Death omdat toch het grootste gedeelte van de scenes echt is. Ik heb liever films die gewoon goeie en gore special fx hebben zoals Guinea Pig dus.

Menni
-
- 1762 berichten
- 0 stemmen
Ik heb er geloof ik al eerder iets over gelezen, maar kan het niet zo direct vinden. Waarom mag Guinea Pig niet op MovieMeter? Mermaid in a Manhole (zojuist beleefd) is misschien wel de poëtisch meest intense film die ik ooit heb gezien.

kos
-
- 45729 berichten
- 8263 stemmen

Menni
-
- 1762 berichten
- 0 stemmen
Oh, maf! Ik zocht op 'guinea', vond niks, vandaar. Ah, er staat ook meteen bij waarom dit de enige toegevoegde is, dat verklaart een hoop. Niet dat ik het eens ben met de redenering, maar ik leg me er maar bij neer.

Hemdale
-
- 2222 berichten
- 7910 stemmen
Vergeet deze niet:

Kabukiman
-
- 414 berichten
- 75 stemmen
Wat is er zo extreem aan Zombi2, Female Vampire en Beyond The Darkness of Cannibal Holocaust?
Zombi 2 is een subliem sfeerwerk (dat godzijdank niet sneller gaat dan het gaat) - OK, zit wat bloed in, maar dat is in Hannibal ook het geval. Het verschil is dat Fulci een wereld neerzet die poetisch en voelbaar is, en de hersenvreetscene in Hannibal belachelijk en alleen voor schokeffecten is aangebracht. Beyond the Darkness vind ik een prachtige D'Amato die ook veel dieper gaat dan uitsluitend grof-om-het-grof.
Dat mensen Cannibal Holocaust "extreem" vinden kan ik me dan wel voorstellen vanwege de scenes waarin de onaangename dingen die men enkele dieren aandoet niet middels special effects zijn vervaardigd (Deodato heeft redelijk recentelijk ook nog beweerd dat zulks voor hem destijds niet vreemd was, opgegroeid op en bij boerderijen, en dat dat NU niet meer op die manier zou worden gedaan) - maar als we dat even opzij zetten (kijk eens naar het journaal elke dag, volgens mij schokkender) dan is het mijn inziens nog steeds een van de mooiste aanklachten voor de enorme hypocriete houding van kijklustigen en opzien-willen-barende journalisten die tot op de dag van vandaag nog steeds heerst (en waarschijnlijk alleen maar erger is geworden).
Het meest schokkende van deze briljante film vind ik JUIST het feit dat de echte wereld helemaal niet minder extreem is.

mikey
-
- 27818 berichten
- 4730 stemmen
Buio Omega? i dont know. Ik vond hem persoonlijk erg bijzonder, ik denk dat d'amato even het licht zag en daarna deze film schoot.

mauwiewauwie
-
- 386 berichten
- 0 stemmen
In Film > Spoilers > Hoe ziekelijk kan men gaan in een film:
The Human Centipede 2 .Was echt een (gore) op ten top . Ik denk dat er weinig mensen in de bioscoop blijven zitten!!!

mauwiewauwie
-
- 386 berichten
- 0 stemmen
In Film > Spoilers > Hoe ziekelijk kan men gaan in een film:
The Human Centipede 2 .Was echt een (gore) op ten top . Ik denk dat er weinig mensen in de bioscoop blijven zitten!!!
Onmogelijk realiteits gehalte en bizar hoofdpersoon met ziekenlijke dagdroom? 4**** briljant gefilmt.

puckb96
-
- 1849 berichten
- 0 stemmen
Ach joh. The Human Centipede is op zich wel verontrustend, maar om het nou echt extreem te noemen. Er zijn al meer van dat soort films, persoonlijk vind ik a serbian film, salo en cannibal holocaust erg extreem.

mauwiewauwie
-
- 386 berichten
- 0 stemmen
Nou puckb96 ik ga mij zelf even vergapen aan deze titels(salo& c-h )die ik nog niet gezien heb en dan weer lekker smullen.Die serbian-film vond ik nogal tegen vallen heb geloof ik een 3,5 gegeven,ik ben wel fan om af een toe een lekkere gore/waus film te kijken book of blood ook zo'n lekkere film ik vind dit op zijn tijd wel nodig om scherp te blijven

rsca3x
-
- 25 berichten
- 19 stemmen
A Serbian Film heeft ne Martyrs overtroffen
(in het extreme, niet in kwaliteit)

mauwiewauwie
-
- 386 berichten
- 0 stemmen
nou ik vond die salo nogal tegenvallen wel 4 sterren en bedankt voor de tip puckb96

JDSsmetje
-
- 6546 berichten
- 2114 stemmen
The Gateway Meat
Ostermontag
Slaughtered Vomit Dolls
Guinea Pig: Flower of Flesh and Blood
Men Behind The Sun
Face of Gore
August Underground's Mordum
Tumbling Doll of Flesh
Suicide Dolls
Eat the Schoolgirl

CeliscoToyz
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Wel ik heb "A Serbian Film" gezien en ik vind dat het er toch echt ziekelijk overgaat in die film. Heb hem op aanraden gekocht en ben wel onder de indruk kwestie de walgelijke verhaallijn die gebruikt is. Echte aanrader dus