- Home
- Filmforum
- Film - Genres en landen
- Disney vervolgfilms
Disney vervolgfilms

TheLionKingFan
-
- 904 berichten
- 127 stemmen
er komt geen de Reddertjes 3 dat wilden ze eerst wel doen alleen de Engelse stemactrice van Bianca is gestorven

Wolfenstein
-
- 96 berichten
- 0 stemmen
Piratenplaneet was niet bepaald succesvol, dus ik verwacht dat die sequel destijds (definitief) gecanceled is.

TheLionKingFan
-
- 904 berichten
- 127 stemmen
'Jammer' want in de planning stond The Lion King 4.
Ach ja wat was ik blij als 5-jarig jongetje toen deel 3 uitkwam.
Waar blijft de tijd

Ted Kerkjes
-
- 979 berichten
- 0 stemmen
Sneeuwwitje TWEE?????
Ik zou 't niet doen Disney!
Je moet niet voor films zoals Sneeuwwitje, Assepoester, Doornroosje een vervolg gaan maken! Die eindigen al met 'En ze leefden nog lang en gelukkig.'.
Ze moeten gewoon nieuwe verhalen maken!
Op de planning van Disney staat nou trouwens een verfilming van 'De IJkoningin' van het sprookje van Hans Christian Andersen - BoekMeter.nl. Deze heet Frozen als ik me niet vergis.
Maar waarschijnlijk wisten jullie dit allemaal al, gezien jullie kennis op dit gebied...

baspls
-
- 4118 berichten
- 1673 stemmen
Op de planning van Disney staat nou trouwens een verfilming van 'De IJkoningin' van het sprookje van Hans Christian Andersen - BoekMeter.nl. Deze heet Frozen als ik me niet vergis.
Maar waarschijnlijk wisten jullie dit allemaal al, gezien jullie kennis op dit gebied...
Klopt! En het gerucht gaat dat eindelijk weer een handgetekende film word! Met personages van Andereas Deja (animator van Gurgi)! Ik kijk er erg naar uit !

baspls
-
- 4118 berichten
- 1673 stemmen
Als ze het een beetje goed aanpakken zou ik dat best een goed idee vinden.

Ted Kerkjes
-
- 979 berichten
- 0 stemmen
Klopt! En het gerucht gaat dat eindelijk weer een handgetekende film word! Met personages van Andereas Deja (animator van Gurgi)! Ik kijk er erg naar uit !
Handgetekend? Gurgi? 'k kan niet wachten!

Ted Kerkjes
-
- 979 berichten
- 0 stemmen
Trouwens, The Sword in the Stone is op zich wel een Disneyfilm die goed te vervolgen is.
Jammer dat Lex Goudsmit ondertussen dood is...

baspls
-
- 4118 berichten
- 1673 stemmen
Lex Goudsmit
Geweldige man was dat! Een van de beste Nederlandse acteurs, wat zeg ik een van de enige goede. Samen met mensen als Joost Prinsen, Harrie Gelen, Aart Staartjes ect. een van die geweldige oude Nederlandse stem acteurs. Speelde ook in Martijn en de Magiër, Peter en de vliegende Autobus, De Fluit met de zes Smurfen en Merlijn de Tovenaar. Stuk voor stuk prachtfilms.

baspls
-
- 4118 berichten
- 1673 stemmen
Handgetekend? Gurgi? 'k kan niet wachten!

Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
De eerste stills van Frozen zijn al uit en het wordt absoluut niet handgetekend.

baspls
-
- 4118 berichten
- 1673 stemmen
De eerste stills van Frozen zijn al uit en het wordt absoluut niet handgetekend.
Nou Google Afbeeldingen...
Wel erg raar als je zoekt vind je handgetekende stills maar ook super lelijke computergeanimeerde posters. Bij Animation Lookback zijden ze dat hij handgetekend of in ieder geval getekend zou worden.

Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Dat is concept art. Volgens mij was er jaren geleden sprake van de mogelijkheid maar vorig jaar was de officiele aankondiging van Disney en er werd expliciet vermeld dat het CGI zou worden. De meest recente officiele aankondiging laat dat ook zien in de posters. Er is officieel geen sprake van een aankomende handgetekende animatiefilm (sowieso heeft Disney Animation geen officiele aankondiging van films na Frozen), maar het succes van Paperman gaf wel hoop.

Ted Kerkjes
-
- 979 berichten
- 0 stemmen
Ik vind bijna alle posters lelijk.
Dit
ziet er daarentegen wèl mooi uit.

Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Hey, mij hoef je niet te overtuigen! Ik vond de concept art voor Rapunzel ook fantastisch (hoewel de uitwerking in CGI me positief verraste). Overtuig de mensen die niet naar de handgetekende films gaan!

Ted Kerkjes
-
- 979 berichten
- 0 stemmen
Op wikipedia staat dat Frozen een volledig gecomputeranimeerde film zal worden.