menu

Mijn Updates +
Film / Genres en landen / Horror

zoeken in:
kappeuter (crew)
geplaatst:
Friday the 13 th schreef:
Heeft iemand nog tips qua goede horrors? Ik zie het liefst slashers of horror documentaires of dingen die meer wat in real life kunnen gebeuren zoals films over seriemoordenaars of zo... Liefst geen haunted mansions of van die dingen, tenzij het echt goed is. De komende maand heb ik veel tijd om films te zien en zou graag wat suggesties willen. Bedankt alvast.

Ps: zoals je in mijn filmlijst kan zien heb ik recent al heel wat nieuwe films gezien. De films met een hoge score interesseren me dus.

Dit kun je denk ik beter hier vragen:
Ik zoek... een soortgelijke film (zelfde genre / onderwerp)

Meestal krijg je dan wel respons.

geplaatst:
Heeft iemand nog tips qua goede horrors?
Gisteren was toevallig de MovieMeter Top Horrorfilms ten einde gekomen.
Een toplijst van horrorfilms tot stand gekomen door veel horrorliefhebbers op deze site.
John Milton heeft daarvan een mooie lijst gemaakt, mischien ontdek je daar films die je aanspreken?

MovieMeter Top Horror Films - Editie 2019

Succes!

geplaatst:
Dankuwel voor de feedback!

geplaatst:
Dankuwel voor de feedback!

Hm had ik dat geweten had ik je ook getagd voor deelname. Ik zal je in de toekomst opnemen in de taglijst.
Maar een nieuw horrorproject op een permanente basis is in de maak.

geplaatst:
In mijn vorige bericht heb ik een link gezet van de MovieMeter Top Horror Films - Editie 2019.

Mocht je wat horror tips zoeken Mags, dan raad ik je aan daar eens doorheen te pluizen.
Ook voor jou als horrorliefhebber is het wellicht een fijne link om te bekijken Mariovane.

geplaatst:
alexspyforever schreef:
een nieuw horrorproject op een permanente basis is in de maak.

Hey, dat klinkt interessant

geplaatst:
Shaky schreef:
(quote)

Hey, dat klinkt interessant

Het is nog niet voor meteen, even een pauze inlassen van de horror, ook ik heb dat af en toe wel nodig. Momenteel beetje met oude series bezig of althans ze bij elkaar zoeken
Ik wacht nog even tot de studenten zoals baspls hun examens voorbij zijn dan zijn die er van het begin al bij.

geplaatst:
Ik heb onbewust ook pauze, blijkbaar. Afgelopen weken veel series gekeken en films uit allerlei landen. Zat één horrorfilm bij, uit Afghanistan nota bene.

Was dat permanente iets los van de eventuele (horror)challenge die je in gedachte had, Alexspy? Is daar al iets meer over bekend?

geplaatst:
John Milton schreef:
Ik heb onbewust ook pauze, blijkbaar. Afgelopen weken veel series gekeken en films uit allerlei landen. Zat één horrorfilm bij, uit Afghanistan nota bene.

Was dat permanente iets los van de eventuele (horror)challenge die je in gedachte had, Alexspy? Is daar al iets meer over bekend?

Dat permanente horrorproject staat los van de jaarlijkse horrorchallenge rond oktober. Ik had idd nog een andere challenge in gedachten waarvan ik je vlak na de toplijst horror op de hoogte heb gebracht. Maar ik ben nu eigenlijk aan het twijfelen of ik die challenge wel ga doen gezien ik momenteel ook weinig film kijk. Nu kan ik natuurlijk ook doen zoals Tornado dat heeft gedaan met zijn reis rond de wereld challenge, niet echt een eindperiode instellen en de mensen houden het zelf dan maar bij.
Ik ga zien of ik het in de loop van de week kan lanceren.

MovieMind schreef:
In mijn vorige bericht heb ik een link gezet van de MovieMeter Top Horror Films - Editie 2019.

Mocht je wat horror tips zoeken Mags, dan raad ik je aan daar eens doorheen te pluizen.
Ook voor jou als horrorliefhebber is het wellicht een fijne link om te bekijken Mariovane.

MovieMind, check! Thanks!

Die reis rond de wereld Challenge ligt wel wat stil, laatste tijd ben ik de enige die post daar. Kijk maar even. Kunnen ook wachten tot oktober

John Milton schreef:
Die reis rond de wereld Challenge ligt wel wat stil, laatste tijd ben ik de enige die post daar. Kijk maar even. Kunnen ook wachten tot oktober

De algemene horrorchallenge is in elk geval voorzien voor oktober en de draft erna wil ik ook behouden. Het permanente horrorproject is dan iets voor daarbuiten te doen.

alexspyforever schreef:
De algemene horrorchallenge is in elk geval voorzien voor oktober en de draft erna wil ik ook behouden. Het permanente horrorproject is dan iets voor daarbuiten te doen.

Volgens mij ben ik met beide initiatieven niet bekend. Zou graag meedoen wanneer het zover is

kappeuter (crew)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=hL3CC2ryjUg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Three from Hell (2019)

Shaky schreef:
(quote)

Volgens mij ben ik met beide initiatieven niet bekend. Zou graag meedoen wanneer het zover is

Denk dat alle horrorgerelateerde projecten je wel gaan aanspreken. Nu dat er er bijna geen animo is voor een re-watch challenge zal dat permante horrorproject er vroeger dan voorzien gaan komen.

kappeuter (crew)
Goedkope films worden wereldhits: zo werkt de Hollywoodfabriek achter 'Paranormal Activity' - Film - KnackFocus

(betaalartikel)

KnackFocus schreef:
Neem een makkelijk te slijten concept voor een genrefilm, kieper er angsten en besognes overheen die in tune zijn met de tijdgeest, laat er een regisseur met enige ervaring op los, zorg dat het budget afklokt onder de vijf miljoen dollar en besteed de distributie uit aan een Hollywood-studio. Dat is de even simpele als succesvolle formule waarmee producent Jason Blum de voorbije jaren de ene hit na de andere scoorde en hij in één moeite mee aan de basis lag van het begrip 'elevated horror', gruwel met een sociaal geweten én enige artistieke flair.

Ik ben vol verwachting van The Nightingale van Jennifer Kent. The Babadook vond ik al lekker sinister. Hopelijk wordt deze ook van dat kaliber.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:32 uur

geplaatst: vandaag om 00:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.