menu

Mijn Updates +
Film / Genres en landen / Films met belangrijke rol voor hond(en)

zoeken in:
Dick2008

Dick2008
The Dam Busters (1955). O ja, en hij heet Nigger.

Mon Oncle (1958)

kappeuter (crew)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=BNsb1VAw_zk#t=44

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Pudsey the Dog: The Movie (2014)

Dog Crazy (1947)
Mooch Goes to Hollywood (1971)

Het is al lang geleden dat ik deze film op tv zag .
Maar de film is mij bijgebleven door een scene over de Rottweiler van de cowboy die het aan de stok krijgt met een beer.
Mustang Country (1976)

Dat brengt mij bij Hondo (what's in a name )

In beide versies speelt een hond een behoorlijk belangrijke rol.

Hondo (1953)
Hondo and the Apaches (1967)

Dick2008

Die zijn al genoemd. (Hopelijk verander je niet in een halve wilde )

(Je kan bovenaan in zoek bericht, de titel intypen, dan zie je of hij al genoemd is)

HALVE TAMME.
Dick2008 schreef:
(quote)

Die zijn al genoemd. (Hopelijk verander je niet in een halve wilde )

(Je kan bovenaan in zoek bericht, de titel intypen, dan zie je of hij al genoemd is)

.

Bericht verwijderd, bedankt voor de tip .

Dick2008
Open Season 2 (2008) (de eerste en derde film ook)

kappeuter (crew)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=LuzvL7O3U90

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Annie (2014)

Dick2008
Er is ook nog een remake van de 1961 film die al is genoemd.

Greyfriars Bobby (2005)

Gast
geplaatst: vandaag om 00:49 uur

geplaatst: vandaag om 00:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.