- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen
Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8443 stemmen
Pfff dat is even schrikken zeg. Veel beterschap Hannibal en kijk inderdaad maar veel goede films, daar knap je dan hopelijk snel wer van op!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Even een "hart" onder de riem steken van mijn kant.
Veel beterschap en doe even heel kalm aan.
Geen horror of porno, maar zoetsappige films met weinig schrikeffecten kijken.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Jeutje. Het is me wat. Sterkte met alles Hannibal.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Ook van mijn kant veel beterschap gewenst.
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3939 stemmen
Beterschap Hannibal!
Ps: ik sluit me aan bij moviemafketel, ook het mooiste/leukste actrice topic maar even overslaan! 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31293 berichten
- 5532 stemmen
Heel veel beterschap en een goeie gezondheid gewenst Hannibal. Zal wel schrikken geweest zijn...
Brix
-
- 19762 berichten
- 5194 stemmen
' Van harte' beterschap gewenst Hannibal.
Take it easy!
Mescaline
-
- 7116 berichten
- 3394 stemmen
Veel beterschap gewenst Hannibal! blij dat je nog onder ons bent, en hoop nog wel een langere tijd.
clockwork72
-
- 2793 berichten
- 1780 stemmen
Jeetje., heavy! Beterschap en doe vooral rustig aan.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Heftig,
veel beterschap en goede gezondheid Hannibal!
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Heel veel beterschap Hannibal. Is wel schrikken en stemt in ieder geval tot nadenken...
starbright boy (moderator films)
-
- 22563 berichten
- 5229 stemmen
Beterschap...
narva77 (crew films)
-
- 12770 berichten
- 6559 stemmen
Zo, da's heftig man!
Heel veel sterkte en beterschap toegewenst Hannibal!
En een goede gezondheid!
wyatt earp
-
- 5008 berichten
- 2703 stemmen
Das wel ff schrikken. Veel beterschap, Hannibal!
sinterklaas
-
- 11828 berichten
- 3324 stemmen
Beterschap Hannibal! Je mag niet gaan!
V
-
- 8369 berichten
- 3381 stemmen
Damn, wat een kutnieuws! Heel veel sterkte toegewenst man!
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Damn, wat een kutnieuws!
Dat hij weer aanwezig is na een hartinfarct? Wat een nare opmerking!

Stephan
-
- 7910 berichten
- 1391 stemmen
Hannibal... Dat zet alles behoorlijk in perspectief. Hoop dat je er mentaal sterker van wordt. Men zegt dat je na zoiets meer geniet van het leven, dus wellicht hou je er nog iets positiefs aan over.
Sterkte man!
clockwork72
-
- 2793 berichten
- 1780 stemmen
Denk dat hij het anders bedoelde.

