• 16.951 nieuwsartikelen
  • 181.417 films
  • 12.516 series
  • 34.633 seizoenen
  • 654.045 acteurs
  • 200.189 gebruikers
  • 9.448.412 stemmen
Avatar
 

Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen

zoeken in:
avatar van sinterklaas

sinterklaas

  • 11828 berichten
  • 3324 stemmen

Laatste tijd veel verdomde writers-blocks gekregen op Moviemeter. Vandaar dat er ook veel dagen tussen mijn stemmen zitten. Zal er nu toch echt eens proberen werk van te maken.


avatar van wyatt earp

wyatt earp

  • 5008 berichten
  • 2703 stemmen

Writers-blocks?


avatar van Walkure

Walkure

  • 1690 berichten
  • 0 stemmen

Dan heb je even geen inspiratie meer om iets neer te pennen.

Maar waarom dat in godsnaam hier gemeld moet worden?


avatar van moviemafketel

moviemafketel

  • 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Walkure schreef:

Dan heb je even geen inspiratie meer om iets neer te pennen.

Maar waarom dat in godsnaam hier gemeld moet worden?

Weten we in ieder geval dat hij niet dood of spoorloos verdwenen is.


avatar van U-96

U-96

  • 11875 berichten
  • 2141 stemmen

Walkure schreef:

Dan heb je even geen inspiratie meer om iets neer te pennen.

Maar waarom dat in godsnaam hier gemeld moet worden?

Dat komt omdat het hier net een bedrijf is. Als je even een half uurtje weg bent, dan moet dat gemeld worden. Laat staan een dag!

Ik ben nu even naar het winkelcentrum, dus ik ben een uurtje niet actief mensen!


avatar van Walkure

Walkure

  • 1690 berichten
  • 0 stemmen

Dat komt omdat het hier net een bedrijf is. Als je even een half uurtje weg bent, dan moet dat gemeld worden. Laat staan een dag!

geeft wel erg te denken..


avatar van sinterklaas

sinterklaas

  • 11828 berichten
  • 3324 stemmen

Ik bedoel, voor het geval der mensen denken waarom ik ineens minder stemmen heb geplaatst.


avatar van speedy23

speedy23

  • 18945 berichten
  • 14043 stemmen

sinterklaas schreef:

Ik bedoel, voor het geval der mensen denken waarom ik ineens minder stemmen heb geplaatst.

Ik ben een maand of acht 'weg' geweest. Ik denk niet dat er mij iemand gemist heeft.


avatar van Kevin13

Kevin13

  • 14947 berichten
  • 0 stemmen

Nou nou Speedy. Ik zal je nog eens een welkomsbericht sturen .


avatar van Erwinner

Erwinner

  • 33715 berichten
  • 3079 stemmen

speedy23 schreef:

(quote)

Ik ben een maand of acht 'weg' geweest. Ik denk niet dat er mij iemand gemist heeft.

Klopt.


avatar van stinissen

stinissen (crew films & series)

  • 23770 berichten
  • 77485 stemmen

speedy23 schreef:

(quote)

Ik ben een maand of acht 'weg' geweest. Ik denk niet dat er mij iemand gemist heeft.

Ik heb je erg gemist ouwe kameraad van me


avatar van clockwork72

clockwork72

  • 2793 berichten
  • 1780 stemmen

Voor het geval dat jullie dachten: waar is clockie nou? Nou ik was 6 uur achter elkaar Call of Duty: Modern Warfare 2 aan het doen.


avatar van 606

606

  • 23883 berichten
  • 12350 stemmen

clockwork72 schreef:

Voor het geval dat jullie dachten: waar is clockie nou? Nou ik was 6 uur achter elkaar Call of Duty: Modern Warfare 2 aan het doen.

Jezus man


avatar van clockwork72

clockwork72

  • 2793 berichten
  • 1780 stemmen

Ja, die game werkt erg verslavend.


avatar van Chuck Taylor

Chuck Taylor

  • 1269 berichten
  • 1953 stemmen

Ik speel liever liever oude games op de N64, jij doet gewoon games. Tdoe maar.


avatar van clockwork72

clockwork72

  • 2793 berichten
  • 1780 stemmen

Euu.. ja is daar wat mis mee dan?


avatar van sinterklaas

sinterklaas

  • 11828 berichten
  • 3324 stemmen

speedy23 schreef:

(quote)

Ik ben een maand of acht 'weg' geweest. Ik denk niet dat er mij iemand gemist heeft.

Ik wel hoor. Alleen was je zo nu en dan wel aanwezig op MM. Dus vandaar dat er minder gemist werd.


avatar van starbright boy

starbright boy (moderator films)

  • 22563 berichten
  • 5229 stemmen

speedy23 schreef:

(quote)

Ik ben een maand of acht 'weg' geweest. Ik denk niet dat er mij iemand gemist heeft.

Zeker wel.


avatar van narva77

narva77 (crew films)

  • 12770 berichten
  • 6559 stemmen

Ik ben de komende dagen en/of weken zéér minimaal tot niet online. Ik heb sinds vorige week woensdag een zeer gevaarlijk virus op mijn PC genaamd "Security Tool".

Dat doet zich voor als een anti-virus programma van Microsoft, maar dat is het NIET!

Ik heb gelijk van de nood een deugd gemaakt en een nieuwe computer besteld, omdat mijn huidige PC al van 2005 is.

Maar eerst moet mijn oude PC helemaal worden schoongemaakt door mijn computerboer, en dit kan een poosje duren (soms paar dagen). Anders kan ik mijn bestanden niet overzetten van mijn oude computer naar mijn nieuwe PC.

Ik verwacht binnen twee weken mijn nieuwe computer te hebben....

Owja, ff een waarschuwing: als je opeens een programmaatje op je beeldscherm krijgt onder de naam "SECURITY TOOL", dan ben je dus zwaar de lul.....

Tot later!


avatar van jarno1975

jarno1975 (moderator series)

  • 10989 berichten
  • 2803 stemmen

Een paar dagen om een virus te verwijderen? Ik hoop niet dat je die "computerboer" per uur moet betalen dan...

Hier staat hoe je het zelf kunt doen

http://www.virusremovalguru.com/?p=4035&lang=nl

narva77 schreef:

Ik ben de komende dagen en/of weken zéér minimaal tot niet online. Ik heb sinds vorige week woensdag een zeer gevaarlijk virus op mijn PC genaamd "Security Tool".

Dat doet zich voor als een anti-virus programma van Microsoft, maar dat is het NIET!

Ik heb gelijk van de nood een deugd gemaakt en een nieuwe computer besteld, omdat mijn huidige PC al van 2005 is.

Maar eerst moet mijn oude PC helemaal worden schoongemaakt door mijn computerboer, en dit kan een poosje duren (soms paar dagen). Anders kan ik mijn bestanden niet overzetten van mijn oude computer naar mijn nieuwe PC.

Ik verwacht binnen twee weken mijn nieuwe computer te hebben....

Owja, ff een waarschuwing: als je opeens een programmaatje op je beeldscherm krijgt onder de naam "SECURITY TOOL", dan ben je dus zwaar de lul.....

Tot later!


avatar van narva77

narva77 (crew films)

  • 12770 berichten
  • 6559 stemmen

Ben weer terug. Heb nu een gloednieuwe PC, mooier en beter dan de vorige!


avatar van 606

606

  • 23883 berichten
  • 12350 stemmen

narva77 schreef:

Ben weer terug. Heb nu een gloednieuwe PC, mooier en beter dan de vorige!

Welkom terug


avatar van speranza

speranza

  • 24668 berichten
  • 0 stemmen

Welkom terug!


avatar van Hannibal

Hannibal

  • 9399 berichten
  • 3323 stemmen

Na een week ziekenhuis kan ik gelukkig nog zeggen: Ik ben niet dood! Zaterdag werd ik vanuit het niets overvallen door een hartinfarct. Gelukkig ben ik snel geholpen en is de schade beperkt gebleven.

Komende weken moet ik veel uitrusten en veel goede films kijken dus dat is een bijkomend voordeel aan alles.


avatar van 606

606

  • 23883 berichten
  • 12350 stemmen

Hannibal schreef:

Zaterdag werd ik vanuit het niets overvallen door een hartinfarct. Gelukkig ben ik snel geholpen en is de schade beperkt gebleven. )

jeetje heftig schrik er van, gelukkig kan je het na vertellen.

Heel veel beterschap man


avatar van speedy23

speedy23

  • 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Allé jong, en pas 37. Ik ben alweer iets ongeruster.

Soigneer je goed en zeker 200% luisteren naar de dokters. Snelle genezing toegewenst.


avatar van Kevin13

Kevin13

  • 14947 berichten
  • 0 stemmen

Erg voor je Hannibal. Hoop dat je snel beter wordt.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Zo zeg, dat is heavy! Veel beterschap gewenst en laat het maar geen 2e keer gebeuren...


avatar van maxcomthrilla

maxcomthrilla

  • 15583 berichten
  • 2872 stemmen

Heftig zeg en nog zo jong.....Beterschap Hannibal!


avatar van mikey

mikey

  • 29017 berichten
  • 5169 stemmen

Beterschap en sterkte Hannibal.

avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.