- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen
Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen
sinterklaas
-
- 11813 berichten
- 3316 stemmen
Laatste tijd veel verdomde writers-blocks gekregen op Moviemeter.
Vandaar dat er ook veel dagen tussen mijn stemmen zitten. Zal er nu toch echt eens proberen werk van te maken.
Walkure
-
- 1690 berichten
- 0 stemmen
Dan heb je even geen inspiratie meer om iets neer te pennen.
Maar waarom dat in godsnaam hier gemeld moet worden?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Weten we in ieder geval dat hij niet dood of spoorloos verdwenen is. 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Dat komt omdat het hier net een bedrijf is. Als je even een half uurtje weg bent, dan moet dat gemeld worden. Laat staan een dag!
Ik ben nu even naar het winkelcentrum, dus ik ben een uurtje niet actief mensen!
Walkure
-
- 1690 berichten
- 0 stemmen
geeft wel erg te denken..
sinterklaas
-
- 11813 berichten
- 3316 stemmen
Ik bedoel, voor het geval der mensen denken waarom ik ineens minder stemmen heb geplaatst.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik bedoel, voor het geval der mensen denken waarom ik ineens minder stemmen heb geplaatst.
Ik ben een maand of acht 'weg' geweest. Ik denk niet dat er mij iemand gemist heeft.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Nou nou Speedy. Ik zal je nog eens een welkomsbericht sturen
.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ik ben een maand of acht 'weg' geweest. Ik denk niet dat er mij iemand gemist heeft.
Klopt.
stinissen (crew films & series)
-
- 23437 berichten
- 76922 stemmen
Ik heb je erg gemist ouwe kameraad van me 
clockwork72
-
- 2780 berichten
- 1738 stemmen
Voor het geval dat jullie dachten: waar is clockie nou? Nou ik was 6 uur achter elkaar Call of Duty: Modern Warfare 2 aan het doen.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Voor het geval dat jullie dachten: waar is clockie nou? Nou ik was 6 uur achter elkaar Call of Duty: Modern Warfare 2 aan het doen.
Jezus man 
clockwork72
-
- 2780 berichten
- 1738 stemmen
Ja, die game werkt erg verslavend. 
Chuck Taylor
-
- 1269 berichten
- 1953 stemmen
Ik speel liever liever oude games op de N64, jij doet gewoon games. Tdoe maar.
clockwork72
-
- 2780 berichten
- 1738 stemmen
Euu.. ja is daar wat mis mee dan?
sinterklaas
-
- 11813 berichten
- 3316 stemmen
Ik wel hoor.
Alleen was je zo nu en dan wel aanwezig op MM. Dus vandaar dat er minder gemist werd.
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 berichten
- 5070 stemmen
Zeker wel.
narva77 (crew films)
-
- 12724 berichten
- 6540 stemmen
Ik ben de komende dagen en/of weken zéér minimaal tot niet online. Ik heb sinds vorige week woensdag een zeer gevaarlijk virus op mijn PC genaamd "Security Tool".
Dat doet zich voor als een anti-virus programma van Microsoft, maar dat is het NIET!
Ik heb gelijk van de nood een deugd gemaakt en een nieuwe computer besteld, omdat mijn huidige PC al van 2005 is.
Maar eerst moet mijn oude PC helemaal worden schoongemaakt door mijn computerboer, en dit kan een poosje duren (soms paar dagen). Anders kan ik mijn bestanden niet overzetten van mijn oude computer naar mijn nieuwe PC.
Ik verwacht binnen twee weken mijn nieuwe computer te hebben....
Owja, ff een waarschuwing: als je opeens een programmaatje op je beeldscherm krijgt onder de naam "SECURITY TOOL", dan ben je dus zwaar de lul.....
Tot later! 
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 berichten
- 2790 stemmen
Een paar dagen om een virus te verwijderen? Ik hoop niet dat je die "computerboer" per uur moet betalen dan...
Hier staat hoe je het zelf kunt doen
http://www.virusremovalguru.com/?p=4035&lang=nl
Ik ben de komende dagen en/of weken zéér minimaal tot niet online. Ik heb sinds vorige week woensdag een zeer gevaarlijk virus op mijn PC genaamd "Security Tool".
Dat doet zich voor als een anti-virus programma van Microsoft, maar dat is het NIET!
Ik heb gelijk van de nood een deugd gemaakt en een nieuwe computer besteld, omdat mijn huidige PC al van 2005 is.
Maar eerst moet mijn oude PC helemaal worden schoongemaakt door mijn computerboer, en dit kan een poosje duren (soms paar dagen). Anders kan ik mijn bestanden niet overzetten van mijn oude computer naar mijn nieuwe PC.
Ik verwacht binnen twee weken mijn nieuwe computer te hebben....
Owja, ff een waarschuwing: als je opeens een programmaatje op je beeldscherm krijgt onder de naam "SECURITY TOOL", dan ben je dus zwaar de lul.....
Tot later!
narva77 (crew films)
-
- 12724 berichten
- 6540 stemmen
Ben weer terug. Heb nu een gloednieuwe PC, mooier en beter dan de vorige! 
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Ben weer terug. Heb nu een gloednieuwe PC, mooier en beter dan de vorige!
Welkom terug 
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Na een week ziekenhuis kan ik gelukkig nog zeggen: Ik ben niet dood! Zaterdag werd ik vanuit het niets overvallen door een hartinfarct. Gelukkig ben ik snel geholpen en is de schade beperkt gebleven.
Komende weken moet ik veel uitrusten en veel goede films kijken dus dat is een bijkomend voordeel aan alles. 
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Zaterdag werd ik vanuit het niets overvallen door een hartinfarct. Gelukkig ben ik snel geholpen en is de schade beperkt gebleven. )
jeetje heftig schrik er van, gelukkig kan je het na vertellen.
Heel veel beterschap man
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Allé jong, en pas 37.
Ik ben alweer iets ongeruster.
Soigneer je goed en zeker 200% luisteren naar de dokters. Snelle genezing toegewenst. 
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Erg voor je Hannibal. Hoop dat je snel beter wordt.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Zo zeg, dat is heavy! Veel beterschap gewenst en laat het maar geen 2e keer gebeuren...
maxcomthrilla
-
- 15578 berichten
- 2842 stemmen
Heftig zeg en nog zo jong.....Beterschap Hannibal!