• 15.963 nieuwsartikelen
  • 179.018 films
  • 12.272 series
  • 34.077 seizoenen
  • 649.207 acteurs
  • 199.263 gebruikers
  • 9.389.544 stemmen

MovieMeter User Pics

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nee joh, zie het allemaal niet zo zwaar. En weet je. Als ik echt verliefd ben of van iemand houd interesseert het me werkelijk geen ene ruk wat anderen ervan zeggen. Als ik maar weet wat diegene voor mij betekent.

Het zegt meer over een ander die zijn eigen onzekerheid denkt te moeten profileren op een ander.

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4900 stemmen

Begin jij nu ook al? Het lijkt me tijd dat een paar hier even behoorlijk op hun donder gaan krijgen. Dit lijkt helemaal nergens meer op, in zowel dit topic als in het afscheidstopic. Gedraag je gewoon, anders bok je maar op.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Leland Palmer schreef:

Begin jij nu ook al? Het lijkt me tijd dat een paar hier even behoorlijk op hun donder gaan krijgen. Dit lijkt helemaal nergens meer op, in zowel dit topic als in het afscheidstopic. Gedraag je gewoon, anders bok je maar op.

Sorry, wat heb ik gezegd? Ik probeer netjes iets uit te leggen en dan krijg ik een veeg uit de pan? Ga vooral zo door. Is pas voor het eerst dat ik iets over dit hele gebeuren zeg en nog in nette taal ook.

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4900 stemmen

Was vooral niet op jou gericht. Alleen het ''begin jij nu ook al'' stukje, aangezien dat ook weer precies zo'n post is waar niemand wat aan heeft. Dit gezeur hier - en in het afscheid topic - mag nu wel ophouden. Gaat nergens over, leidt alleen maar tot gezeur en mag wat mij betreft allemaal verwijderd worden. Het grootste deel is hier overigens al verwijderd zie ik nu.

Walkure

• 1690 berichten
  • 0 stemmen

Tayama schreef:

(afbeelding)

Dit ben ik en mijn moeder, in Amsterdam. Een belangrijke dag, voor mij vooral. Mijn moeder is de beste moeder van de hele wereld. Wel, toch één van de beste zeg ik zelf.

Montorsi

• 9721 berichten
  • 2382 stemmen

(afbeelding)

Undercover in Central Park.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Leuke foto Montorsi

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3923 stemmen

Mooie bril ook! Hans Anders?

Ik wil ook heel graag een keertje naar de states, maar het komt er niet erg van.Was je daar op vakantie of voor werk?

Montorsi

• 9721 berichten
  • 2382 stemmen

Studiereis.. vakantie dus

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4900 stemmen

Hehe, leuke foto hoor. In Central Park nog wel, netjes.

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Montorsi schreef:

Studiereis.. vakantie dus

Over een dikke maand zitten wij ook weer in New York!

Tayama

• 1102 berichten
  • 522 stemmen

Ik ben benieuwd wat er dan zoal in New York te doen is??

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Je bent er duidelijk nog niet geweest dan. New York is adembenemend...om even in te vertoeven. Om in te wonen is dan weer iets anders, zou gek worden van de drukte. Maar verder genieten van al die hoogbouw, de ellenlange avenues, de yellow cabs , de Hudson rivier, de bruggen (uiteraard de Brooklyn Bridge), en ...Central Park natuurlijk En dan te zeggen dat dit Nederlands had kunnen zijn

Tayama

• 1102 berichten
  • 522 stemmen

Maar ik hoopte dat je iets interessants ging opnoemen.

Wij hebben hier ook hoogbouw, taxi's, lange straten, rivieren en bruggen. Om daar nou voor naar New York te reizen...nee. Geloof best dat het daar groter is, maar totaal niet interessant. Zijn wel boeiendere dingen in Amerika, volgens mij.

Tayama

• 1102 berichten
  • 522 stemmen

Zou wel eens de National Tartan Day willen bezoeken daar in New York. Maar dat kijk ik ook net zo graag op TV

riesma

• 3706 berichten
  • 3083 stemmen

New York is ook nederlandsch! Daarom is het ook zo'n andere stad dan 'de rest van de VS'. De sfeer, openheid en gezelligheid, allemaal typisch nederlandse eigenschappen die in NY terug te vinden zijn. Niet voor niets voelen Nederlanders zich daar meteen thuis.

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Dat er boeiendere dingen zullen zijn, geloof ik best, maar New York verdient toch wel wat meer krediet hoor. Bruisend (Times Square, Grand Central) en rustgevend (Central Park, Hudson River) in één. Elke dag iets anders te ontdekken: jazzbars, sportevenementen, heerlijk grote musea, gospelkerken, een culinaire verscheidenheid om je vingers bij af te likken.

Oei, wat klinkt dit als een goedkoop promotiepraatje. Maar niets is gelogen

Ik persoonlijk werd trouwens met name verrast door de vriendelijkheid van de mensen. En ja, dat hele 'melting pot'-gebeuren doet je toch echt wat.

Al met al vind ik het denk ik vooral een stad om in te wonen; zeg maar een soort uitvalsbasis voor je vakanties elders (in Amerika of Mongolië bijvoorbeeld ).

Brix

• 19689 berichten
  • 5126 stemmen

Elineloves schreef:

(afbeelding)

Moeder en ik in Antwerpen.

(afbeelding)

Uitzicht vanaf hotelkamer.

Limburgse Maedjes sind toch noch ummer de sjoenste!

matthijs_013

• 3631 berichten
  • 5759 stemmen

riesma schreef:

New York is ook nederlandsch! Daarom is het ook zo'n andere stad dan 'de rest van de VS'. De sfeer, openheid en gezelligheid, allemaal typisch nederlandse eigenschappen die in NY terug te vinden zijn. Niet voor niets voelen Nederlanders zich daar meteen thuis.

Volgens mij ben ik in de verkeerde New York geweest dan.

U-96

• 11875 berichten
  • 2087 stemmen

riesma schreef:

New York is ook nederlandsch! Daarom is het ook zo'n andere stad dan 'de rest van de VS'. De sfeer, openheid en gezelligheid, allemaal typisch nederlandse eigenschappen

Dat zijn nou net precies drie eigenschappen die ik totaal NIET terugzie in Nederland.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Klinkt als het Nederland dat het ooit was.

Tayama

• 1102 berichten
  • 522 stemmen

Anatolia schreef:

Oei, wat klinkt dit als een goedkoop promotiepraatje. Maar niets is gelogen

Nee, zal ook best. Zal het er ook best naar m'n zin hebben, ongetwijfeld. Maar zou er nooit uit eigen keuze heen gaan, zeker niet. Zoek ik het toch zelfs liever nog dichter bij huis. Voor ongekende gezelligheid zou ik liever naar Sardinië gaan. Zoveel mooier ook.

Maar goed ik prefereer dan ook altijd dorp boven stad.

Animosh

• 4665 berichten
  • 539 stemmen

Je bent geen fervent liefhebber van (moderne) architectuur? Esthetiek moet men in dergelijke vormen nochtans meer dan genoeg aan kunnen treffen in New York.

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1718 stemmen

SelmaDuim schreef:

(quote)

Over een dikke maand zitten wij ook weer in New York!

Hehe, ik ook. Gezellig zeg

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Toevallig zeg! Wanneer zit jij er precies? Wij 5 tot 15 december.

Tayama

• 1102 berichten
  • 522 stemmen

Animosh schreef:

Je bent geen fervent liefhebber van (moderne) architectuur? Esthetiek moet men in dergelijke vormen nochtans meer dan genoeg aan kunnen treffen in New York.

Mwoah, geen fervent liefhebber. Maar mag het wel graag zien, mits echt interessant natuurlijk. Maar met zulke dingen denk ik altijd dat ik het liever door een lens zie dan dat ik het op zou zoeken om gewoon te bekijken. Zie zulke dingen dan ook meer als een interessant onderwerp, dan om op te zoeken voor vakantie.

Ja, New York trekt me dus (nog) niet echt. Maar zoals ik al zei, al krijg ik de kans om daar eens heen te gaan zeg ik echt geen nee hoor. Hoe meer je kan zien hoe beter. Kan je alleen maar van leren.

kinjutsu

• 1549 berichten
  • 2582 stemmen

haha grappig, ik ga 27 nov ook een paar dagen naar New York, hotel in Korea Town vlak onder Central Park . Ik zal binnenkort ook wel een foto van mezelf in Central Park plaatsen .

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1718 stemmen

SelmaDuim schreef:

Toevallig zeg! Wanneer zit jij er precies? Wij 5 tot 15 december.

Dan kunnen we naar elkaar zwaaien boven de Atlantische oceaan Ik vertrek 16 december en kom de 24e weer terug.

Animosh

• 4665 berichten
  • 539 stemmen

Tayama schreef:

Hoe meer je kan zien hoe beter. Kan je alleen maar van leren.

Eens, maar omdat reizen ongelukkigerwijze zo weerzinwekkend buitensporig veel kost kom ik er, althans voorlopig, nog even niet aan toe.

Chuck Taylor

• 1269 berichten
  • 1953 stemmen

Nu het momenteel blijkbaar 'hot' is om van jezelf een 'onherkenbaar' foto'tje in het Central Park te plaatsen, kan ik natuurlijk niet achterblijven als frequent Central Park bezoeker (opa woont op West 104th street, aan de kant van). Bij deze:

(afbeelding)

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.