• 15.977 nieuwsartikelen
  • 179.040 films
  • 12.273 series
  • 34.079 seizoenen
  • 649.209 acteurs
  • 199.272 gebruikers
  • 9.389.948 stemmen

MovieMeter User Pics

zoeken in:

riesma

• 3706 berichten
  • 3083 stemmen

Mensen hier zouden eens Roger Fisher & William Ury - Getting to Yes moeten lezen. Regel nummer 1 in debatten, ga niet over posities discussiëren. Dat eindigt altijd in ellende.

Helaas hebben nu twee leden zich uitgeschreven door deze regel te verbreken. Vaya Con Dios Don Dijk en Leander.

Film Pegasus (moderator films)

• 31163 berichten
  • 5455 stemmen

Ik help dan wel mee bij een dansgroep, dansen zelf laat ik anderen over. Af en toe wordt er wel geacteerd en dan wil ik me nog wel opofferen om mee te spelen. Hier enkele foto's van ons laatste toneelstuk:

(afbeelding)

(afbeelding)

Edit: de decor heb ik ook nog helpen maken.

soom

• 24922 berichten
  • 2754 stemmen

Leuke foto's, lieve kinderen .

• 31163 berichten
  • 5455 stemmen

Bedankt, maar zijn de mijne niet. Allemaal dansers van onze groep.

soom

• 24922 berichten
  • 2754 stemmen

Weet ik wel, maar toch wel leuke en lieve kindjes .

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

Dat ziet er gezellig uit Film Pegasus! Wat voor een toneelstuk was het? Die vrouw in het wit maakt me nieuwsgierig.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

Wat een mooie kindjes wimnoot! Hoe oud zijn ze?

• 31163 berichten
  • 5455 stemmen

Het toneelstuk was een zelfgeschreven verhaal getiteld 'Een Antwerps Sprookje'. Kort samengevat gaat het over een gezin met enig kind waarvan de ouders (ik ben de vader in 't verhaal) veel geld verdienen en alles kunnen geven aan hun dochter. Maar omdat ze altijd gaan werken zit die veel alleen natuurlijk. Daarom komt er een fee (die dame in het wit) er voor zorgen dat er een deel sprookjesfiguren komen om die dochter te amuseren. Maar na een tijd is de fun er wat af en willen die graag naar huis, alleen gaat dat niet zo simpel.

Op enkele rollen na vooral gespeeld door kinderen en grotendeels in het Antwerps. We hebben enkele dansers van buiten Antwerpen die in hun eigen dialect spreken uiteraard.

Van mezelf kan ik dat moeilijk zeggen, maar de meisjes hebben dat best wel goed gedaan en het sloeg wel aan bij het publiek. Volgende week doen we 2 voorstellingen op verplaatsing.

• 31163 berichten
  • 5455 stemmen

Leuke foto Wim Zal je zeker (met alle plezier) je handen mee vol hebben.

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3923 stemmen

(afbeelding)

Anne-marie en Samantha

(afbeelding)

Anne-marie,Wim en William

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3923 stemmen

Ik was nog even aan't editen, maar bedankt Pegasus! Ik heb met allemaal mijn handen vol!

Edit:@Elineloves Anne-marie is twee en een half en William is pas zes weken.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

Film Pegasus schreef:

Het toneelstuk was een zelfgeschreven verhaal getiteld 'Een Antwerps Sprookje'. Kort samengevat gaat het over een gezin met enig kind waarvan de ouders (ik ben de vader in 't verhaal) veel geld verdienen en alles kunnen geven aan hun dochter. Maar omdat ze altijd gaan werken zit die veel alleen natuurlijk. Daarom komt er een fee (die dame in het wit) er voor zorgen dat er een deel sprookjesfiguren komen om die dochter te amuseren. Maar na een tijd is de fun er wat af en willen die graag naar huis, alleen gaat dat niet zo simpel.

Op enkele rollen na vooral gespeeld door kinderen en grotendeels in het Antwerps. We hebben enkele dansers van buiten Antwerpen die in hun eigen dialect spreken uiteraard.

Van mezelf kan ik dat moeilijk zeggen, maar de meisjes hebben dat best wel goed gedaan en het sloeg wel aan bij het publiek. Volgende week doen we 2 voorstellingen op verplaatsing.

Klinkt erg leuk Pegasus! Doe je (of misschien wel jullie?) dit al lang? Lijkt me erg leuk om op locatie te gaan, spannend, benieuwd naar de reacties! Aan wat voor een soort publiek moet ik dan denken, veel gezinnen met kinderen natuurlijk?

• 31163 berichten
  • 5455 stemmen

Normaal wordt er in onze groep gedanst natuurlijk. Maar we proberen in de mate van het mogelijke (alles draait rond vrijwilligers) de meisjes wat meer mee te geven. Notenleerlessen, muziekgeschiedenis, mediatraining, ... (Bij notenleer doe ik de muzikale begeleiding en muziekgeschiedenis geef ik zelf) Enkele jaren geleden hebben we al eens een zangoptreden gedaan met oude en moderne kinderliedjes. En ooit nog eens een toneel. Hier hebben we de lat nog wat hoger gelegd en is het bij één uitvoering niet gebleven. Het publiek is vooral een familiepubliek natuurlijk en ook oudere mensen blijken dit wel te smaken.

We zijn benieuwd voor de verplaatsing, want vorige keer hebben we het 2 keer gespeeld in ons eigen lokaal. Ik laat zeker weten wat de reacties zijn.

U-96

• 11875 berichten
  • 2087 stemmen

wimnoot schreef:

Edit:@Elineloves Anne-marie is twee en een half en William is pas zes weken.

Ik blijf 't de prachtigste naam vinden, Anne-Marie. Mocht ik ooit een dochter krijgen, hoef ik niet lang over de naam na te denken.

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3923 stemmen

Je mag je dochter geen Anne-Marie noemen! Die naam is al bezet! Noem jij haar maar Truus of zo, da's ook een leuke naam!

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Marianne gewoon lekker omdraaien die hap. Klinkt nog beter ook

U-96

• 11875 berichten
  • 2087 stemmen

Mijn vriendin heet Anne-Fleur, ook wel een mooie naam.

Tayama

• 1102 berichten
  • 522 stemmen

(afbeelding)

Dit ben ik en mijn moeder, in Amsterdam. Een belangrijke dag, voor mij vooral. Mijn moeder is de beste moeder van de hele wereld. Wel, toch één van de beste zeg ik zelf.

V

• 8369 berichten
  • 3370 stemmen

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

Lol.

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2409 stemmen

Ja, je ziet het meteen. Die relatie tussen jou en je moeder zit wel snor.

U-96

• 11875 berichten
  • 2087 stemmen

Kiros

• 607 berichten
  • 1329 stemmen

Ik moest lachen ja.

riesma

• 3706 berichten
  • 3083 stemmen

Hehehe, zelfspot

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Spot drijven met iemand anders is geen zelfspot. Ik merk wel weer dat ik uit een compleet andere generatie stam.

riesma

• 3706 berichten
  • 3083 stemmen

Op die foto, zelfspot geprojecteerd op zijn eigen moeder. Een vorm van zelfspot, lijkt me.

Goto

• 1736 berichten
  • 0 stemmen

En als ie zo dik met z'n mammie is heeft hij ook vast toestemming gevraagd.

Tayama

• 1102 berichten
  • 522 stemmen

Nee hoor, maar ik ken mijn moeder al wel een tijdje.

Jullie mogen de foto ook gebruiken voor wat ieder een goed gevoel geeft. Toestemming niet nodig.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

But mooooooooooooom, i realy need to put your face on MM with a mustache. Mum says: Ok sweetepey!

DieGo

• 5808 berichten
  • 2367 stemmen

Echt heel vervelend wat hier nu weer allemaal gebeurt...

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.