- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
V
-
- 8369 berichten
- 3370 stemmen
Mag ik u voorstellen? Hier is mijn prachtige vrouw (ok, en ik wilde ook graag op de foto) Tamara:
Hilarische foto!! 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Dit is niet in Nederland, of wel?
Klopt, hoe kun je dat zien?
Was in Italie, vorig jaar, op 8-8-8 precies te zijn.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Die foto van DD ken ik. Komt van devianart of niet?
Niet dat ik weet in elk geval.
geronimo
-
- 1955 berichten
- 0 stemmen
Soms neem je als groep onbewust zulke poses aan, dat je de foto wel zwart-wit moet maken:
(afbeelding)
Kei-geinige foto! Beetje Dazed and Confused-achtig...
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Klopt, hoe kun je dat zien?
Was in Italie, vorig jaar, op 8-8-8 precies te zijn.
Ben vroeger teveel in Frankrijk en Italie geweest, dus herkende wat uit die foto. En dat soort muurtjes en huizen met langwerpige ramen en luiken heb je hier niet echt geloof ik.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Nou, goed gezien in elk geval!
Té veel in Italie? Dat kan niet! 
sinterklaas
-
- 11820 berichten
- 3320 stemmen
Mooie foto Anatoila. Heeft inderdaad wat weg van de jaren 60 
@Don: Ja je moet je look zo laten man. Je lijkt echt op zo'n rock-muzikant.
En ik denken dat die foto in Portugal is opgenomen. 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Heb het gister toevalig laten bijknippen haha. Maar don't worry, tis nog steeds rock 'n roll. Ik had ook geen andere keuze, want anders kreeg ik ruzie met mn kapster, die wordt gek als ik mijn haar eraf wil halen. 
En die andere foto... ik ben toch echt in Italie getrouwd, sinterklaas..oh wacht, ik heb nog meer foto-bewijzen hiervoor!

Dat wief die ons heeft getrouwd, draagt een Italiaanse lint!
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2409 stemmen
Ik hoop niet dat deze foto het doet. Ik kwam hem net tegen in mn mailbox.
Tja, ook ik ben wel eens aangeschoten van de Baco's en volgens mij was ik hier net klaar met Karaoke.
sinterklaas
-
- 11820 berichten
- 3320 stemmen
Don: Is dat niet de Hongaarse vlag? 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Zelden dat een foto zo logisch en vanzelfsprekend was als die trouwfoto van DD. 
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3129 stemmen
Even tussen de discussie door wat vakantie foto's nog van mij in Winterberg:

Op de skipiste

Lekker relaxen in de zon

Lekker zo'n koud pilsje

Gezellige bbq met bikers uit Utrecht, Almelo en een aantal uit België (ik ben de 2e van links)
MR APOCALYPSE
-
- 610 berichten
- 0 stemmen
Mooie foto's DVD-T!
Wat vindt je er zo mooi aan dan?
Die foto van het pilsje,of die paar ouwe lullen bij elkaar?
Ik vind het persoonlijk maar saaie foto's en al helemaal niet mooi.
Voor hemzelf is de herinnering leuk hoor,daar niet van...
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1718 stemmen
En maar weer eens een overdadige hoeveelheid aan off-topic geouwehoer verwijderd hier...
Tayama
-
- 1102 berichten
- 522 stemmen
Ik ga jullie een verhaal vertellen.
Dit is geen verhaal over liefde en verdriet. Geen verhaal over jongenspret of drinkgelach. Geen verhaal over homoseksualiteit of mierengeneukerij. Internetvriendinnetjes of vreemde huwelijksfoto's. Geen verhaal over familiekiekjes of lelijke meisjes. Geen honden, dijken, zwarte piet, pistachenootjes of het Einde der Tijden.
Dit speelt zich niet af in Hongarije of Italië. Dit is een verhaal in Den Helder. De stad waar elke 4 dagen iemand met een mes gekieteld word. Ik weet ook niet waarom. Eén keer per jaar komt ons dorpje in de krant. Met grote letters. Want dit jaar kwam Jan Smit bij ons op bezoek.
Meer moet hier niet over gezegd worden. Dit is het resultaat.

De linker (de linker), dat ben ik.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Het verhaaltje past goed bij de foto, laten we maar zeggen.
Overigens is dit ongeveer je 53e foto al vanaf 23 juli. Geef je de andere users ook nog de kans zich te laten zien? 
sinterklaas
-
- 11820 berichten
- 3320 stemmen
Den Helder, ja ook niet een van de prettige plaatsjes. Ze zijn daar erg dol op messen ja. 
Een worstelpartij met Jan Smit. Ik zou nog liever een worstelpartij met de ex van Jantje willen. 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1718 stemmen
Slowchat verwijderd.
Mr Confused
-
- 1715 berichten
- 6601 stemmen
Mooie foto's Madecineman. Ik ben er begin dit jaar ook geweest en zal dit prachtige land in de nabije toekomst zeker nog eens bezoeken.
Stephan
-
- 7895 berichten
- 1388 stemmen
N.a.v van een post op MuMe; Werd gevraagd om daar wat foto's te delen van mijn trip naar het Westen van Mongolië.
Ik kwam heel toevallig op YouTube een docu tegen over Richard Feynman (de man op mijn avatar). Een briljant natuurkundige met een erg prettige persoonlijkheid.
Zijn missie op zijn oude dag was om naar Tuva te reizen, nu een onderdeel van Rusland, maar ooit zelfstandig. Naar ik begrijp ben jij aan de grens geweest van de streek gezien de muziek die uit Tuva te horen is.
Ik raad je aan deze serie filmpjes (1-6) op Youtube te kijken. Een erg ontroerend verhaal.
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Heb je ook z'n biografie(en) gelezen, Stephan? Hoor daar heel erg goede verhalen over! Blijkt een bevlogen Bongo-speler te zijn 
Tayama
-
- 1102 berichten
- 522 stemmen
Wauw, weet je dat ik daar altijd overheen heb gekeken? Jouw avatar. Nooit tot mij doorgedrongen dat dat Feynman is.
Als je geïnteresseerd bent in zijn laatste avontuur moet je het boek "Tuva or Bust!" echt lezen. Geschreven door zijn vriend Ralph Leighton . Die hielp ook mee met de documentaire Genghis Blues overigens. Daar heeft Feynman ook een belangrijke rol in gespeeld.
Interessant leven, maar mijn interesse gaat natuurlijk vooral uit naar zijn "laatste avontuur". Zijn laatste avontuur die nooit werkelijk werd. Meest pijnlijke ding is natuurlijk dat hij toegang tot het land kreeg, nadat hij overleden was. Mede hierdoor blijft hij in dit land voor veel mensen een inspiratiebron.
Ik denk dat ik die filmpjes al eens gezien heb, maar lang geleden. Ga ik nog eens bekijken, dankje.
Ik zat een paar weken ongeveer 100km van de Tuvaanse grens. Maar als Europeaan heb je naast een Mongools visum ook een Russisch visum en zelfs toegangs goedkeuring nodig.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Enkele fotootjes van m'n trip naar Berlijn.

Observator
-
- 18281 berichten
- 3579 stemmen
Gave foto's, Halcyon 
Berlijn is Briljant.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Vind die derde op een of andere manier erg tof. Erg punk. Erg Berlijnse school. Erg Berlijns dus
. Welkom terug, Halcyon!