- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
DeCol
-
- 7009 berichten
- 3028 stemmen
Vette foto Madecineman! Als je enkel het bovenste stuk ziet lijkt het niet zo groot, totdat jij ernaast in zicht bent. Flinke boom!
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Mooi uitzicht.
Tweede foto is ook leuk.
Arkadi.
-
- 797 berichten
- 870 stemmen
Eline.....wil je voor 1 keertje iemand vragen om een foto te nemen ipv dat je het altijd met gestrekte arm zelf doet.
Wil je wel een keer in een andere uitdrukking/positie zien 
Arkadi.
-
- 797 berichten
- 870 stemmen
Ja Ramon.... dit soort vragen worden alleen geplaatst op datingsites....en nergens anders....
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Mja Ramon, je zit hier nu zeven jaar en je houd je nogsteeds alleen met films bezig. Verleg die grens nu eens..
Arkadi.
-
- 797 berichten
- 870 stemmen
Trap die deur van je zolderkamertje eens in en Leef!!!!! Komop Ramon.
Dan zie je vrouwen als Eline ook eens een keer van de voorkant 
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Foei! 
Maar er staan volgens mij wel 10 foto's van haar hier. Kun je haar beter een keer mee uitvragen, dan kun je haar ook met andere uitdrukkingen en van andere posities zien.
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Ja Ramon. 
Kun je haar beter een keer mee uitvragen, dan kun je haar ook met andere uitdrukkingen en van andere posities zien.
Inkoppertje dit. 
Eline.....wil je voor 1 keertje iemand vragen om een foto te nemen ipv dat je het altijd met gestrekte arm zelf doet.
Wil je wel een keer in een andere uitdrukking/positie zien
Dat zou jij wel willen he?
Arkadi.
-
- 797 berichten
- 870 stemmen
Foei! 
Maar er staan volgens mij wel 10 foto's van haar hier. Kun je haar beter een keer mee uitvragen, dan kun je haar ook met andere uitdrukkingen en van andere posities zien.
Je meent het nog ook ws.
Heet geen Arkini of Don Dijkini.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Tuurlijk een inkoppertje, maar ik stel verder toch geen rare vragen? Kom hier op MM voortaan zelfs foto's tegen van nieuw gekochte schoenen en jurkjes. Mag er niemand even aan de bel trekken dan? 
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Kom hier op MM voortaan zelfs foto's tegen van nieuw gekochte schoenen en jurkjes.
Oh mag dat ook?
Ik heb pasgeleden nog een mooi paar schoenen van Louis Vuitton gekocht die ik eigenlijk wel wilde delen met jullie. 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Wat een gesprek over een foto dat met mn telefoontje is gemaakt. 
Anyway, prima hoor. Volgende keer foto die gemaakt is door een toerist of een voorbijganger.
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
Oh mag dat ook?
Ik heb pasgeleden nog een mooi paar schoenen van Louis Vuitton gekocht die ik eigenlijk wel wilde delen met jullie.
Waar blijven ze nu? Is het met zo'n prachtige print? Ben benieuwd! 
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Je hebt mazzel want ik heb er vanmiddag in het park een foto van gemaakt. Ben er erg mee in mijn nopjes! OMG... check die kleuren girlfriend!

Film Pegasus (moderator films)
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
Waar ben je geweest in Antwerpen Eline? Ik merk dat je logeerde aan het Astridplein, vlak bij het Centraal Station. Rubensmarkt of de Zoo geweest?
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Heet geen Arkini of Don Dijkini.
Iemand die op een openbare site iets over mij zegt.... 
Leg uit wat je hebt gezegd, want ik snap het niet. Mag ook via PM.
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2409 stemmen
Wat een gesprek over een foto dat met mn telefoontje is gemaakt. 
Anyway, prima hoor. Volgende keer foto die gemaakt is door een toerist of een voorbijganger.
Of door Arkadi.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1718 stemmen
Die foto is gemaakt bij Ta Prohm inderdaad, bij filmliefhebbers wellicht bekend van de film Tombraider 
Het complex maakt deel uit van de oude Khmer hoofdstad Angkor in Cambodja. Het Khmer rijk strekte zich tussen grofweg van 800nChr tot 1400nChr uit over het gebied van Cambodja, Laos en Zuid-Midden Vietnam. Pas rond 1900 werd het in de jungle opnieuw door de Fransen ontdekt.
Het complex is tegenwoordig goed begaanbaar, ik heb het zelf op de fiets gedaan maar ligt nog wel prachtig verscholen tussen de eeuwenoude junglereuzen. De combinatie van indrukwekkende tempels en bomen is wel erg genieten.
Nog een foto van Tha Prom (nu met de boom in zijn geheel).
De bekendste tempel is uiteraard Angkor Wat (die staat zelfs prominent in de Cambodjaanse vlag).

Voor ieder die plannen heeft nog ooit eens richting ZO Azië te gaan wel een absolute must.
MR APOCALYPSE
-
- 610 berichten
- 0 stemmen
Wel vet die foto's van tempels.
Ik heb alleen maar feest-vakantie gehad maar zeker dat ik dit soort dingen ook nog weleens ga bezoeken.
Die laatste foto lijkt wel beetje op die tempel uit de laatste indiana jones film waarneer ze eruit rennen dacht ik.
-
- 7484 berichten
- 1718 stemmen
Voor The Crystal Skull is iig niet gefilmd in Cambodja volgens IMDB. Als je de tempel bedoelt uit The Last Crusade, dat is Petra in Jordanië.
MR APOCALYPSE
-
- 610 berichten
- 0 stemmen
Voor The Crystal Skull is iig niet gefilmd in Cambodja volgens IMDB. Als je de tempel bedoelt uit The Last Crusade, dat is Petra in Jordanië.
Nee ik bedoelde Crystal Skull ja,maar ik zal er vast naast zitten dan,weet het ook totaal niet zeker maar deed me eraan denken toen ik je foto bekeek.
Wanneer ben je bij die tempel geweest?
En hoe is het daar qua hotels,eten,de bevolking enz?
Want op die tempel kijken na is het de moeite waard daarheen te gaan?
-
- 7484 berichten
- 1718 stemmen
Ik ben er eind 2007 geweest.
Cambodja is een ontwikkelingsland en behoorlijk arm. Bovendien zijn de sporen van het traumatische en gewelddadige verleden nooit ver weg. Het land heeft te maken gehad met een vreselijke dictatuur, de Khmer Rouge, die een kwart van de bevolking in de jaren '70 heeft uitgemoord. Na de bevrijding door buurland Vietnam is het land toch in de jaren '90 verwikkeld geweest in een burgeroorlog. Landmijnen eisen nog bijna dagelijks slachtoffers en dat is te zien in het straatbeeld.
Je moet daar wel een beetje tegen kunnen, het is geen land als bv het relatief welvarende en ontwikkelde Thailand of Maleisië. Landen die ik eerder zou aanraden om te beginnen als je nog nooit in de regio geweest bent.
Cambodja heeft een relatief jonge bevolking, het is heel levendig op straat en de Cambojanen weten best wat een feestje bouwen is. Mooie vrouwen daar bovendien, beetje kruising tussen oosters en Indiaas. Het eten is hemels, veel curry's, veel vis, behoorlijk pittig gekruid allemaal en eten met stokjes uiteraard. Aan de andere kant eten ze er ook handgrote kevers en gebakken vogelspin op een stokje met honing 
Qua hotels kan je het zo gek maken als je wilt, mij interesseert het bv niets of er een warme douche is ofzo. Ik maak meestal gebruik van middenklasse hotels of guesthouses en mijn belangrijkste eis is schoon beddengoed
Op luxe ben ik niet echt gesteld, hygiëne wel.
Het mooie van reizen door zulke landen is vooral het in aanraking komen met een cultuur die in veel zaken totaal anders is dan onze westerse dat maakt het avontuurlijk en geeft een onuitwisbare indruk.
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
Leuke foto's allemaal.
Vooral die van Madecineman zijn erg mooi 
MR APOCALYPSE
-
- 610 berichten
- 0 stemmen
Klinkt wel mooi allemaal Madecineman,alleen wil ik wel een warme douche 
-
- 7484 berichten
- 1718 stemmen
Ach, bij een temperatuur van 30+ is een koude douche helemaal niet zo onaangenaam hoor 
Tayama
-
- 1102 berichten
- 522 stemmen
Toen ik voor een half jaar naar het buitenland ging was ik 1200 euro kwijt aan een retour ticket (vliegtuig). De resterende 6 maanden heb ik geleefd op 1500 euro. Dat vind ik op zijn minst merkwaardig, niet? De helft van je geld kwijt aan een fucking vliegtuig.
Hoe duur is zo'n ticket naar Cambodja?
-
- 7484 berichten
- 1718 stemmen
E120,- Maar ik vloog vanaf Saigon
Weet ik eigenlijk niet, ik kocht toen een ticket Amsterdam-Hanoi, Saigon-Jakarta, Denpassar-Amsterdam voor rond de E1600,-.
Binnenlandse tickets of tickets voor relatief korte afstanden koop ik meestal lokaal wat veel en veel goedkoper is. Zo ben ik toen voor E35,- van Jakarta naar Denpassar gevlogen, koopje voor een vlucht van ruim 2,5uur.
Tayama
-
- 1102 berichten
- 522 stemmen
Wat betreft binnenlands vluchten,
scheelt het ook of je koopt als Nederlander of Cambodjaan?
Heerst nog een aardig laagje corruptie daar tegenwoordig, of niet?
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Die foto is gemaakt bij Ta Prohm inderdaad, bij filmliefhebbers wellicht bekend van de film Tombraider
Of De Dromendiefstal.