- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Wij draaien hardstyle.
Voor het volk wat er op af kwam (Vooral in de richting van house werd er gedraait voor en na ons) was het dus een stapje harder..
Was wel erg tof aangezien de hele toren werd verlicht met bijvoorbeeld allerlei bewegende beelden en het plein in verschillende kleuren..erg mooi om te staan daar boven
Edit:
Ik gok hardstyle..
Heb je goed gegokt.. 
Animosh
-
- 4665 berichten
- 540 stemmen
Hm, het is alleen jammer dat van het style-aspect van hardstyle vaak weinig terug te vinden is in de muziek, want voor 99.9%, zo niet meer, is het identiteitsloze prut. Vormen jullie een uitzondering? 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Haha dat kan inderdaad zo overkomen, maar zo is onze denkwijze weer over andere stijlen, in elke vorm van muziek vind je een identiteit terug als je je er in verdiept.. 
Animosh
-
- 4665 berichten
- 540 stemmen
in elke vorm van muziek vind je een identiteit terug als je je er in verdiept
Da's wel het laatste wat ik zoek in muziek.
Waarom vind je het prut? Wat zoek je in hardstyle?
Omdat de beats vaak enorm duf en inspiratieloos zijn en je van melodieën amper kan spreken, waardoor het een uitermate saai geheel wordt dat zowel niet energiek als mooi of sfeervol is, zodat ik er helemaal niets mee kan.
Ps: jeroentjuhhhhh, welke muziekstijlen? Ik kan me niet voorstellen dat je hardstyle nog bijzonder vindt als je je werkelijk hebt verdiept in electronic.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Pak eens een gitaar op. Veel toffer 
Coole foto wel hoor, Jeroentjuh 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Waar jij het over hebt is meer de techno kant op, al die punten die jij aangeeft zijn juist wat hardstyle onderscheid 
Melodieën, geweldig veel energie dat los komt in de climax, ontzettend harde beukende kicks en de sfeer op zo'n feest is niet te geloven.
Hard gebeuk als dit (Filmpje waar ik echt kippenvel van krijg wanneer ik het kijk..)
YouTube - Donkey Rollers - Innocent (IQ 2009)
Of een epische melodie als dit:
Animosh
-
- 4665 berichten
- 540 stemmen
Dit is precíes waar ik het over heb: ongeïnspireerde beats en een combinatie van geluidjes die zo saai is dat het amper melodieën zijn te noemen. Techno is voor zover ik weet btw veel breder dan hardstyle, maar da's niet echt mijn thuisgebied.
Ga eens naar Musicmeter en doorzoek Onderhond's, Goodfella's en tovenaar's accounts, misschien gaat er wel een wereld voor je open!
Pak eens een gitaar op. Veel toffer
Meh. 
Animosh
-
- 4665 berichten
- 540 stemmen
Ik kan je verzekeren: het kan nog een stuk harder dan hardstyle.
Van Nunen
-
- 791 berichten
- 0 stemmen
En als men een rauwe melodie en een climax met een snoeiharde kick wil horen?
Animosh
-
- 4665 berichten
- 540 stemmen
Dan kan dat ook via hardcore, darkcore, breakcore, speedcore etc., waar de beats ietwat meer structuur (kunnen) hebben dan bonk-bonk.
JoeCabot
-
- 2682 berichten
- 1785 stemmen
Dan kan dat ook via blablablablaaa, waar de beats ietwat meer structuur (kunnen) hebben dan bonk-bonk.
Hij zoekt een kick, dan hoef je geen ingewikkelde structuur 
Hij luistert vast ook nog wel andere dingen...
sinterklaas
-
- 11820 berichten
- 3320 stemmen
Hardstyle is iig niks voor mij. En al die andere Core's ook niet.
sinterklaas
-
- 11820 berichten
- 3320 stemmen
@Poisonthewell: Die kiekjes komen me bekend voor. Ben namelijk ook zelf in Londen(eye) geweest. Mooi inderdaad. 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen

Ik als kleine meid.
Had belachelijk veel mooie, lange krullen.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Hier nog even het summum van elektronisch gebeuk. 
Hardstyle eat your heart out. 
Animosh
-
- 4665 berichten
- 540 stemmen
Hehehe, D'kat. Dat moet ik zeker nog eens gaan horen. 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Het is niet omdat het beide onder 'elektronisch' (Wat heel groot is) valt dat het meteen te vergelijken is 
Nu kan ik die link niet beluisteren omdat ik moet inloggen maar wat ik via PM's heb gekregen valt niet te vergelijken voor mij.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Hè verdorie, niet luisterbaar? Voor de liefhebber dan.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 540 stemmen
Ik stuurde vooral darkcore als ik het me goed herinner, dus ik zie even niet in waarom dat niet te vergelijken zou zijn met hardstyle. Eens, er zijn grote verschillen tussen de twee genres, maar me dunkt dat er ook zat overeenkomsten zijn.
Ps: men kan álles met elkaar vergelijken.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Het verschilt in té veel opzichten,,
Hardstyle leunt op harde kicks met schreeuwende intro sounds en opzwepende melodietjes, die darkcore die je me stuurt hoor ik daarvan niks in terug..
edit:
Apollinisch, schrok me de pleuris toen ik hem aanzette..m'n speakers stonden redelijk hard..
Het klinkt als één lange storing 
Animosh
-
- 4665 berichten
- 540 stemmen
Wat heb jij dan geluisterd? In N-Vitral, Peaky Pounder en Hellfish hoor je dat volgens mij best terug. Anyway: mijn doel was slechts om jou nieuwe soorten muziek te laten proberen die tenminste een hoop overeenkomsten hebben met de muziek die je nu luistert.
Zo'n reactie had Apollinisch waarschijnlijk al verwacht. 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Als ik Peaky pounder of N-vitral luister herken ik er vrij weinig in.
Het heeft misschien wel wat overeenkomsten met de wat eerdere hardstyle, maar met de huidige stroming valt er weinig te vergelijken kwa opbouw, sounds en climax.
Het heeft meer overeen met jump/tek
Zo'n reactie had Apollinisch waarschijnlijk al verwacht.
Maar zeg nou zelf, dat is het ook wel een beetje 
Edit:
Voor de liefhebbers
Kun je beetje zien hoe het er aan toe ging..van te voren
Later nog filmpjes van tijdens de set
Animosh
-
- 4665 berichten
- 540 stemmen
Hm, oké, dat weet jij beter dan ik.
Geen idee, daar doe ik geen uitspraken over tot ik het album in zijn geheel heb gehoord. Één ding is zeker: ruis kan erg mooi zijn.
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3129 stemmen
Zo weer terug van een hele leuke dag Walibi, met aansluitend nog een etentje. We hadden het weer heel erg mee vandaag dus de dag is zeker geslaagd. Erg moe nu na een dag slenteren en veel attracties meepakken. Hier een paar foto's.

Op de heenweg, even tijd voor een sigaretje met een bak koffie.

Skydiven!! (ik hang aan de rechterkant)
Ja, en ik durf ook in de Goliath
(ik links)
Gizzmann
-
- 5617 berichten
- 2874 stemmen
Ik als kleine meid.
Had belachelijk veel mooie, lange krullen.
N'awwwwww