- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
Stephan
-
- 7895 berichten
- 1388 stemmen
Florence en Rome. De twee mooiste steden van Europa.
Uffizi museum is een must.
serpico
-
- 2900 berichten
- 491 stemmen
Kun je ook foto's uploaden vanaf je hyves? Iemand die dat al eens gedaan heeft? 
cinema.
-
- 230 berichten
- 0 stemmen
Florence en Rome. De twee mooiste steden van Europa.
Hmz, ik vind Salzburg ook wel een prachtige stad hoor 
Zo onderschat ook.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3297 stemmen
Die toren komt me bekend voor, ooit met 5VWO geweest, wat ik me vooral kan herinneren is dat er maar geen eind aan de trap kwam. 
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
Aanradertje hoor, dat Florence.
Inderdaad erg eenvoudig om daar mooie foto's te maken, ook met een telefoon. En nu hebben de meesten alweer 5 megapixel; evenveel als de eerste digitale camera's.
Trouwens niet iets voor jou en Onderhond om naar Florence te gaan? Al knapt OH misschien af op de 'ouwe meuk'. 
Hahaha Ik denk dat Onderhond Florence wel mooi zal vinden. Hij vond de Piramides in Cairo (nog oudere meuk) toch zeker de moeite waard 
matthijs_013
-
- 3631 berichten
- 5760 stemmen
Thanks. Dapper van je trouwens, Matthijs, dat je alle Chinese toeristen hebt weten te trotseren, blijkens je succesvolle beklimming van de Dom. 
Nou en wat een gedoe. De hele tijd die oponthouden omdat de groep die naar beneden wilde weer langs de trappen moest. En toen we na een tijd boven waren, besloot m'n neef toch maar hoogtevrees te hebben en gingen we maar weer naar beneden.
Verder vond ik Florence, net zoals Venetië, iets té toeristisch allemaal. Het was gewoon te druk.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1718 stemmen
Ik vond Florence wel mooi en zeker de moeite maar ook erg druk en toeristisch, je struikelt echt over de busladingen Japanse toeristen (das dan weer wel leuk voor Onderhond
). Ik was zelf nogal gecharmeerd van Luca, erg mooi plaatsje en veel rustiger dan Florence.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Ik zie net dat ik nóg een ''Bela Tarr''- foto van de Ponte Veccio heb. 

Hierop kwam de weerkaatsing van het avondlicht in het water wel goed uit de verf.
niethie
-
- 7319 berichten
- 7256 stemmen
Nou het heeft even geduurd maar dit ben ik dan 

Een niet al te duidelijke foto maar ik sta er tenminste op 
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Nou dat valt toch wel mee, Niethie? Ik dacht na al je getwijfel om een foto van jezelf te plaatsen dat je wel een verschrikkelijke freak moest zijn!
Mooie achtergrond trouwens. 
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
En waar blijft een foto van jou flasheart? Ben jij dan zo'n freak? 
Leuke foto Niethie! 
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
En waar blijft een foto van jou flasheart? Ben jij dan zo'n freak? 
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Ik dacht dat je daar incognito was 
Leuke foto trouwens niethie! 
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Ik dacht dat je daar incognito was 
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Je kon je nog verschuilen achter je bril. 
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Ja, dat klopt. En aangezien ik nog maar net een paar maanden zonder bril ben en ik nog nauwelijks heb kunnen zonnen, komt er voorlopig geen foto op de site. 
niethie
-
- 7319 berichten
- 7256 stemmen
Nou dat valt toch wel mee, Niethie? Ik dacht na al je getwijfel om een foto van jezelf te plaatsen dat je wel een verschrikkelijke freak moest zijn!
Mooie achtergrond trouwens. 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Bestaan er in dit topic ook berichten zonder smileys?
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Bestaan er in dit topic ook berichten zonder smileys?
Jep, deze van jou 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen

Maar weer eens een fotootje van mij. Op Koninginnedag in de trein van Eindhoven naar Den Bosch. Waarom? Och, het leek ons toen wel een goed idee.
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Wat erg zeg, jullie hebben zelfs oranje zetels op Koninginnedag.
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
Leuke foto Boordappel!
@ Lord Flasheart...Naar een meeting met jou kom ik niet! misschien mep je me wel in elkaar als ik the seventh seal of fanny och Alexander niet goed vind 
sinterklaas
-
- 11820 berichten
- 3320 stemmen
Leuke foto Niels en een prachtig achtergrond. Zo slecht zie je er nou ook niet uit (wat je een paar maanden eerder zei) 
Ook Arthur heeft een mooie foto laten schieten.