• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.121 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.575 acteurs
  • 199.683 gebruikers
  • 9.419.731 stemmen

MovieMeter User Pics

zoeken in:

*Nientjah*

• 1441 berichten
  • 369 stemmen

Leland Palmer

• 23792 berichten
  • 4920 stemmen

Stoere foto Nina!

Knisper

• 13049 berichten
  • 1282 stemmen

Ik hoop niet dat ik je ooit tegenkom in een donker steegje!

U-96

• 11875 berichten
  • 2117 stemmen

Gave foto Nina.

*Nientjah*

• 1441 berichten
  • 369 stemmen

Knisper schreef:

Ik hoop niet dat ik je ooit tegenkom in een donker steegje!

Haha nou wees maar niet bang hoor

Bedankt iedereen voor de reacties!

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Leuke foto Nina

niethie

• 7319 berichten
  • 7312 stemmen

Nu de mijne nog, met koniginnedag komen genoeg foto gelegenheden.

En dan eindelijk is eens proberen uit te vinden hoe ik de foto's moet plaatsen.

klute89

• 3649 berichten
  • 0 stemmen

niethie schreef:

Nu de mijne nog, met koniginnedag komen genoeg foto gelegenheden.

En dan eindelijk is eens proberen uit te vinden hoe ik de foto's moet plaatsen.

Ben benieuwd

niethie

• 7319 berichten
  • 7312 stemmen

En jij, staat er al ergens een foto van jouw op dit topic (volgens mij niet). ??

klute89

• 3649 berichten
  • 0 stemmen

niethie schreef:

En jij, staat er al ergens een foto van jouw op dit topic (volgens mij niet). ??

Ehh, ben niet zo fotogeniek (Vind ik dan)

pascal83

• 2736 berichten
  • 2487 stemmen

Altijd grappig dat de dames hier minimaal twee keer zo veel reacties krijgen als de heren op een foto

niethie

• 7319 berichten
  • 7312 stemmen

klute89 schreef:

(quote)

Ehh, ben niet zo fotogeniek (Vind ik dan)

Wie is dat nou wel? (ik in ieder geval niet) vind mijzelf er nooit goed uitzien op een foto en zie ze later ook liever niet meer terug, er zijn maar weinig foto's van mij die er echt goed uitzien.

niethie

• 7319 berichten
  • 7312 stemmen

pascal83 schreef:

Altijd grappig dat de dames hier minimaal twee keer zo veel reacties krijgen als de heren op een foto

Dat komt vooral omdat de meeste dames die hun foto hier geplaatst hebben gewoon erg knap zijn ( ) en het is natuurlijk een verrasing als iemand die al bijna een jaar of twee op de site zit en waar je zoveel berichten van hebt gelezen opeens een foto krijgt zodat ej ziet hoe die persoon er in werkelijkheid uitziet, blijf het een beetej vreemd vinden eerlijk gezegt (weet niet precies wat het is) maar voordat iemand zijn foto plaatst (uiteraard ook de mannelijke users) had je altijd iets heel anders in gedachten (tenminste zo zit dat bij mij) weet niet hoe dat met de rest zit.

*Nientjah*

• 1441 berichten
  • 369 stemmen

niethie schreef:

(quote)
Dat komt vooral omdat de meeste dames die hun foto hier geplaatst hebben gewoon erg knap zijn ( ) en het is natuurlijk een verrasing als iemand die al bijna een jaar of twee op de site zit en waar je zoveel berichten van hebt gelezen opeens een foto krijgt zodat ej ziet hoe die persoon er in werkelijkheid uitziet, blijf het een beetej vreemd vinden eerlijk gezegt (weet niet precies wat het is) maar voordat iemand zijn foto plaatst (uiteraard ook de mannelijke users) had je altijd iets heel anders in gedachten (tenminste zo zit dat bij mij) weet niet hoe dat met de rest zit.

Ja bij mij is dat ook zo, meestal vorm ik een beeld van iemand door zijn/haar gebruikersnaam en zijn/haar afbeelding, dus meestal is dat nogal vervormd . Van HarmJanStegenga denk ik dan ook altijd dat hij er als James Dean (toch?) uitziet.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

*Nientjah* schreef:

meestal vorm ik een beeld van iemand door zijn/haar gebruikersnaam en zijn/haar afbeelding, dus meestal is dat nogal vervormd

Hoe denk je dat ik er dan uitzie?

*Nientjah*

• 1441 berichten
  • 369 stemmen

Haha nou inderdaad als Speedy Gonzales!

Chuck Taylor

• 1269 berichten
  • 1953 stemmen

pascal83 schreef:

haha precies, daar verwonder ik me ook altijd over.

Chuck Taylor

• 1269 berichten
  • 1953 stemmen

*Nientjah* schreef:

meestal vorm ik een beeld van iemand door zijn/haar gebruikersnaam en zijn/haar afbeelding, dus meestal is dat nogal vervormd

Ik doe dit ook altijd. Bij jou is mijn eerste indruk dan ook dat je een man bent

*Nientjah*

• 1441 berichten
  • 369 stemmen

Chuck Taylor schreef:

(quote)

Ik doe dit ook altijd. Bij jou is mijn eerste indruk dan ook dat je een man bent

Hehe ja en jij een vrouw . Ik zat eraan te denken om hem te veranderen maar ja het is nu al een plaatje waar iedereen aan gewend is lijkt me.

klute89

• 3649 berichten
  • 0 stemmen

niethie schreef:

(quote)
Wie is dat nou wel? (ik in ieder geval niet) vind mijzelf er nooit goed uitzien op een foto en zie ze later ook liever niet meer terug, er zijn maar weinig foto's van mij die er echt goed uitzien.

Heb precies het zelfde. Maar ja, ik zal er binnenkort wel eentje plaatsen ( denk ik)

niethie

• 7319 berichten
  • 7312 stemmen

*Nientjah* schreef:

(quote)

Ja bij mij is dat ook zo, meestal vorm ik een beeld van iemand door zijn/haar gebruikersnaam en zijn/haar afbeelding, dus meestal is dat nogal vervormd . Van HarmJanStegenga denk ik dan ook altijd dat hij er als James Dean (toch?) uitziet.

Inderdaad precies het zelfde hierzo, en ook ik denk altijd dat HarmJanStegenga er als James Dean uitziet en de beheerder van de site uit futurama lijkt te komen, raar maar waar.

Leland Palmer

• 23792 berichten
  • 4920 stemmen

niethie schreef:

en ook ik denk altijd dat HarmJanStegenga er als James Dean uitziet

*Nientjah* schreef:

Van HarmJanStegenga denk ik dan ook altijd dat hij er als James Dean (toch?) uitziet.

Haha, ik lijk inderdaad veel op James Dean Ik plaats ook wel eens een fotootje, maar moet eerst ff uitvinden hoe dat moet.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Nee, hij lijkt in mijn ogen op Harm van Idols.

Hehe! Maar dat wist ie al!

Leland Palmer

• 23792 berichten
  • 4920 stemmen

Die gast van Idols? Asjeblieft zeg! Nu gaan we dus duidelijk te ver

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Hij kan anders aardig zingen!

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 8059 stemmen

*Nientjah* schreef:

(quote)

Ja bij mij is dat ook zo, meestal vorm ik een beeld van iemand door zijn/haar gebruikersnaam en zijn/haar afbeelding

Hmmm...dan kom ik best wel zielig over volgens mij

*Nientjah*

• 1441 berichten
  • 369 stemmen

ROOSKY schreef:

(quote)

Hmmm...dan kom ik best wel zielig over volgens mij

Haha ja een beetje als een gluiperd

niethie

• 7319 berichten
  • 7312 stemmen

Erwinner schreef:

Nee, hij lijkt in mijn ogen op Harm van Idols.

Hehe! Maar dat wist ie al!

Ik mag toch van harte hopen voor hem van niet, tenzij Harm in het echt ook zo'n uit een commune ontsnapte enge hippie is natuurlijk.

klute89

• 3649 berichten
  • 0 stemmen

niethie schreef:

(quote)
Ik mag toch van harte hopen van hem van niet, tenzij Harm in het echt ook zo'n uit een commune ontsnapte enge hippie is natuurlijk.

Dat laatste lijkt mij ook verschrikkelijk, gekke hippies uit een commune, brrr

niethie

• 7319 berichten
  • 7312 stemmen

Kijk in ieder geval uit naar de foto's van degene die hem nog moeten plaatsen.

De mijne zal er (zoals ik al zei) binnenkort ook wel komen...

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.