- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
Knisper
-
- 13049 berichten
- 1282 stemmen
Ik hoop niet dat ik je ooit tegenkom in een donker steegje! 
*Nientjah*
-
- 1441 berichten
- 369 stemmen
Ik hoop niet dat ik je ooit tegenkom in een donker steegje! 
Haha nou wees maar niet bang hoor
Bedankt iedereen voor de reacties!
niethie
-
- 7319 berichten
- 7312 stemmen
Nu de mijne nog, met koniginnedag komen genoeg foto gelegenheden. 
En dan eindelijk is eens proberen uit te vinden hoe ik de foto's moet plaatsen. 
klute89
-
- 3649 berichten
- 0 stemmen
Nu de mijne nog, met koniginnedag komen genoeg foto gelegenheden. 
En dan eindelijk is eens proberen uit te vinden hoe ik de foto's moet plaatsen. 
Ben benieuwd 
niethie
-
- 7319 berichten
- 7312 stemmen
En jij, staat er al ergens een foto van jouw op dit topic (volgens mij niet). ??
klute89
-
- 3649 berichten
- 0 stemmen
En jij, staat er al ergens een foto van jouw op dit topic (volgens mij niet). ??
Ehh, ben niet zo fotogeniek
(Vind ik dan)
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2487 stemmen
Altijd grappig dat de dames hier minimaal twee keer zo veel reacties krijgen als de heren op een foto 
niethie
-
- 7319 berichten
- 7312 stemmen
Ehh, ben niet zo fotogeniek
(Vind ik dan)
niethie
-
- 7319 berichten
- 7312 stemmen
Altijd grappig dat de dames hier minimaal twee keer zo veel reacties krijgen als de heren op een foto 
) en het is natuurlijk een verrasing als iemand die al bijna een jaar of twee op de site zit en waar je zoveel berichten van hebt gelezen opeens een foto krijgt zodat ej ziet hoe die persoon er in werkelijkheid uitziet, blijf het een beetej vreemd vinden eerlijk gezegt (weet niet precies wat het is) maar voordat iemand zijn foto plaatst (uiteraard ook de mannelijke users) had je altijd iets heel anders in gedachten (tenminste zo zit dat bij mij) weet niet hoe dat met de rest zit.
*Nientjah*
-
- 1441 berichten
- 369 stemmen
) en het is natuurlijk een verrasing als iemand die al bijna een jaar of twee op de site zit en waar je zoveel berichten van hebt gelezen opeens een foto krijgt zodat ej ziet hoe die persoon er in werkelijkheid uitziet, blijf het een beetej vreemd vinden eerlijk gezegt (weet niet precies wat het is) maar voordat iemand zijn foto plaatst (uiteraard ook de mannelijke users) had je altijd iets heel anders in gedachten (tenminste zo zit dat bij mij) weet niet hoe dat met de rest zit.
Ja bij mij is dat ook zo, meestal vorm ik een beeld van iemand door zijn/haar gebruikersnaam en zijn/haar afbeelding, dus meestal is dat nogal vervormd
. Van HarmJanStegenga denk ik dan ook altijd dat hij er als James Dean (toch?) uitziet. 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
meestal vorm ik een beeld van iemand door zijn/haar gebruikersnaam en zijn/haar afbeelding, dus meestal is dat nogal vervormd
Hoe denk je dat ik er dan uitzie? 
*Nientjah*
-
- 1441 berichten
- 369 stemmen
Haha nou inderdaad als Speedy Gonzales! 
Chuck Taylor
-
- 1269 berichten
- 1953 stemmen
haha precies, daar verwonder ik me ook altijd over.
Chuck Taylor
-
- 1269 berichten
- 1953 stemmen
meestal vorm ik een beeld van iemand door zijn/haar gebruikersnaam en zijn/haar afbeelding, dus meestal is dat nogal vervormd 
Ik doe dit ook altijd. Bij jou is mijn eerste indruk dan ook dat je een man bent 
*Nientjah*
-
- 1441 berichten
- 369 stemmen
Ik doe dit ook altijd. Bij jou is mijn eerste indruk dan ook dat je een man bent 
Hehe ja en jij een vrouw
. Ik zat eraan te denken om hem te veranderen maar ja het is nu al een plaatje waar iedereen aan gewend is lijkt me. 
klute89
-
- 3649 berichten
- 0 stemmen
Heb precies het zelfde. Maar ja, ik zal er binnenkort wel eentje plaatsen
( denk ik)
niethie
-
- 7319 berichten
- 7312 stemmen
Ja bij mij is dat ook zo, meestal vorm ik een beeld van iemand door zijn/haar gebruikersnaam en zijn/haar afbeelding, dus meestal is dat nogal vervormd
. Van HarmJanStegenga denk ik dan ook altijd dat hij er als James Dean (toch?) uitziet. 
Leland Palmer
-
- 23792 berichten
- 4920 stemmen
en ook ik denk altijd dat HarmJanStegenga er als James Dean uitziet
Van HarmJanStegenga denk ik dan ook altijd dat hij er als James Dean (toch?) uitziet. 
Haha, ik lijk inderdaad veel op James Dean
Ik plaats ook wel eens een fotootje, maar moet eerst ff uitvinden hoe dat moet.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Nee, hij lijkt in mijn ogen op Harm van Idols.
Hehe! Maar dat wist ie al!
Leland Palmer
-
- 23792 berichten
- 4920 stemmen
Die gast van Idols? Asjeblieft zeg! Nu gaan we dus duidelijk te ver 
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 8059 stemmen
Ja bij mij is dat ook zo, meestal vorm ik een beeld van iemand door zijn/haar gebruikersnaam en zijn/haar afbeelding
Hmmm...dan kom ik best wel zielig over volgens mij 
*Nientjah*
-
- 1441 berichten
- 369 stemmen
Hmmm...dan kom ik best wel zielig over volgens mij 
Haha ja een beetje als een gluiperd 
niethie
-
- 7319 berichten
- 7312 stemmen
klute89
-
- 3649 berichten
- 0 stemmen

Dat laatste lijkt mij ook verschrikkelijk, gekke hippies uit een commune, brrr 
niethie
-
- 7319 berichten
- 7312 stemmen
Kijk in ieder geval uit naar de foto's van degene die hem nog moeten plaatsen.
De mijne zal er (zoals ik al zei) binnenkort ook wel komen...