- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
sinterklaas
-
- 11820 berichten
- 3320 stemmen
Je valt er niemand mee lastig. Dit topic is daarvoor bedoeld. 
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Ik heb geen foto's van mijzelf op het net rond zwerven (uitzonderingen daar gelaten), maar ik neem aan dat een moviemeter user filmpje toch ook wel mag?
Ik, samen met een maat van mij, heb een filmpje gemaakt (ik heb gemonteerd en de muziek heb ik ook gemaakt (jaja, ik ben dj
)) van het nu o zo populaire Jumpstyle...
Ik weet dat veel mensen de muziek niet waarderen, en het jumpen debiel vinden, of misschien helemaal niet eens kennen...
Maar in iedergeval, zo krijg je wel een beeld wie ik ben.
Voor de zekerheid, ik ben degene met het petje en het gestreepte shirt 
arkadi
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ik vind dat dansje zeker wat dommig maar kan waarderen als mensen iets leuk vinden.
Lijkt me trouwens intens vermoeiend.
Bij Koefnoen vond ik het dan wel weer leuk als persiflage.
Vooral doorgaan ICu!
ToNe
-
- 2865 berichten
- 2336 stemmen
Een positieve noot is dat Tirolers en inline-dansers een eigentijdse variant hebben...
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
Ieder zijn eigen muziek, zolang je er maar lol mee hebt 
Het filmpje ziet er in ieder geval leuk en sportief uit.
Ben je zelf een jumper (als die term bestaat) of draai je zelf eerder andere muziek als dj?
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
@ BlueJudaskiss
Erg leuke foto's en laten we eerlijk zijn: wat is een film zonder figuranten 
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Ieder zijn eigen muziek, zolang je er maar lol mee hebt 
Het filmpje ziet er in ieder geval leuk en sportief uit.
Ben je zelf een jumper (als die term bestaat) of draai je zelf eerder andere muziek als dj?
Ik draai voornamenlijk jump, maar ook wel eens dance of now wow. Het is maar net wat er gevraagd wordt. 
En ik ben niet een 'echte' jumper. Ik ga nog niet elk jump feest af, en kan ook nog niet zo goed jumpen als ik wil... Wel ga ik iedere week naar de discotheek en sta dan vrolijk los te gaan op het podium
Ook heb ik wel wat jumpstyle kleding, shirts enzo, maar niet echt om doordeweeks aan te doen...
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Nu ik er weer eens mee geconfronteerd word valt het me op dat het wel wat op klompendansen lijkt. Misschien is het toch wél leuk. 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3400 stemmen
Ik vind jumpen en de muziek wel vet, wil het dan ook nog leren 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
In een discotheek dans ik en bij een concert spring ik, maar ik kan echt niet begrijpen dat mensen dat dansen en springen gaan combineren. Lijkt echt nérgens naar. 
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11940 berichten
- 5339 stemmen
@ BlueJudaskiss
Erg leuke foto's en laten we eerlijk zijn: wat is een film zonder figuranten 
Als alcoholvrij bier: het beste is eruit gehaald! 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ik vind jumpen en de muziek wel vet, wil het dan ook nog leren 
Jumpen is echt niks.
Opzich kan het er wel leuk uitzien maar de associatie die veel mensen leggen dat het het nieuwe ''hakken'' is gaat er bij mij niet in.
sinterklaas
-
- 11820 berichten
- 3320 stemmen
Jumpen is bijna hetzelfte als de klompendans. 
Maare 1 sterretje zie ik daar staan. Is dus niet zo'n goede video. 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Jumpen is echt niks.
Opzich kan het er wel leuk uitzien maar de associatie die veel mensen leggen dat het het nieuwe ''hakken'' is gaat er bij mij niet in.
Om er even op terug te komen : Wel redelijk gejumped en een leuk videotje , teminste wat anders dan al die huiskameropnames 
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7984 stemmen
Blijft leuk om te zien dat jumpstylen
Je voorwaartse trap lijkt me te hoog trouwens.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Ik respecteer mensen die lekker doen wat ze zelf willen, maar jumpen vind ik persoonlijk toch echt te triest voor woorden en ik hoop dat die hype snel over is. (dat zal helaas wel niet)
JoeCabot
-
- 2682 berichten
- 1785 stemmen
Ach ja, iedere subcultuur (tja, zo heet dat dan) gaat er wel wat over op sommige (lees: op zo goed als alle) vlakken. Waarom men dat jumpen dan moet gaan viseren snap ik eigenlijk niet echt. Maar het is toch niets voor mij 
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Om er even op terug te komen : Wel redelijk gejumped en een leuk videotje , teminste wat anders dan al die huiskameropnames 
Haha, bedankt 
Je voorwaartse trap lijkt me te hoog trouwens.
Klopt, ik zag het ook voor het eerst op het filmpje. Ik probeer er aan te werken. 
Ik respecteer mensen die lekker doen wat ze zelf willen, maar jumpen vind ik persoonlijk toch echt te triest voor woorden en ik hoop dat die hype snel over is. (dat zal helaas wel niet)
Kun je dit dan even uitleggen? Ik snap niet echt waarom je alles kunt respecteren, en dat je jumpen dan te triest voor woorden vind? Het is gewoon dansen, alleen dan anders dan normaal. Niets mis mee, lijkt mij.. Maar goed, iedereen zijn eigen mening...
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Ik respecteer het dat jullie dat jumpen gewoon doen, en zich ook niks aantrekken van anderen mensen, het gaat mij om het zogenaamde dansen, die style zeg maar dat vind ik te triest voor woorden, niet de mensen die dat doen of leuk vinden.
(ik hoop dat het nu duidelijk is, want is moeilijk uit te leggen)
Maar idd iedereen zijn mening. 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Koninginnedag + wuppie = eindeloos plezier

Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Ik respecteer het dat jullie dat jumpen gewoon doen, en zich ook niks aantrekken van anderen mensen, het gaat mij om het zogenaamde dansen, die style zeg maar dat vind ik te triest voor woorden, niet de mensen die dat doen of leuk vinden.
(ik hoop dat het nu duidelijk is, want is moeilijk uit te leggen)
Maar idd iedereen zijn mening. 
jezus stel je ff aan ofzo.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik heb geen foto's van mijzelf op het net rond zwerven (uitzonderingen daar gelaten), maar ik neem aan dat een moviemeter user filmpje toch ook wel mag?
Ik, samen met een maat van mij, heb een filmpje gemaakt (ik heb gemonteerd en de muziek heb ik ook gemaakt (jaja, ik ben dj
)) van het nu o zo populaire Jumpstyle...
Ik weet dat veel mensen de muziek niet waarderen, en het jumpen debiel vinden, of misschien helemaal niet eens kennen...
Maar in iedergeval, zo krijg je wel een beeld wie ik ben.
Voor de zekerheid, ik ben degene met het petje en het gestreepte shirt 
The good 'old klompendans is weer helemaal terug. 
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Deze foto is gemaakt op een zwemschool waar ik elke zondag paar uur les geef.
KLIK op de link en zie mijn foto DROOG HE !!!!
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Leuke foto. 
Thx Sinterklaas en je bent de eerste van vandaag