menu

De Site / Gebruikers / Waarom koos jij je avatar?

zoeken in:
Geralt of rivia schreef:
Mijn favoriete personage uit mijn favoriete film . Gimli uit lord of the rings
mijn nieuwe avatar is kylo ren uit starwars op the iron throne uit game of thrones vond dit plaatje wel geinig

Geralt of rivia schreef:
(quote)
mijn nieuwe avatar is kylo ren uit starwars op the iron throne uit game of thrones vond dit plaatje wel geinig
mijn nieuwe avatar is ezio uit assasins creed een game die ik momenteel speel .

Ode aan de rap uit 't straatbeeld verdwijnende bagagedrager; n.a.v. dit artikel.
De zoveelste NL-traditie die tot het verleden gaat behoren...
(Link met filmgenre is o.a. de film Turks Fruit.)

Dogie_Hogan schreef:
Ode aan de rap uit 't straatbeeld verdwijnende bagagedrager; n.a.v. dit artikel.
De zoveelste NL-traditie die tot het verleden gaat behoren...
(Link met filmgenre is o.a. de film Turks Fruit,)

Erger zijn al die manden daarvoor in de plaats, waar geen fietsenstalling op gemaakt is. Maar de gebruikers zijn wel asociaal genoeg dat ding gewoon door te drukken, en dan is het maar hopen dat je je eigen fiets zonder schade of überhaupt uit de stalling krijgt.

@mjk87 Klopt. Met een goede bagagedrager (incl. snelbinders en "spin") zijn die bakkersmanden en kratten overbodig. En de fiets rijdt nog stabieler ook, door geen zwalkend voorwiel meer. Maar op kwaliteit fiets-wielen is bezuinigd, dus nu meer gewicht naar -op voorheen- amper belast voorwiel. En zo'n mand of krat is goedkoper dan fietstassen over een bagagedrager.
Maar tegenwoordig ook brede, rechte sturen (i.p.v. voorheen naar binnen gedraaid). Die nemen ook veel ruimte in bij het stallen (en ze geven slecht zicht door vooroverhangen op fiets als bij wielrenners, plus een ongezonde lichaamshouding.)

Maar Gazelle maakt nog steeds de solide en zeer comfortabele Tour Populair: unboxing (YouTube); incl. sterke bagedrager! En deze fabrikant komt nu -na klachten- wel met een stadsfiets met een stevigere bagagedrager en een kleinere (optionele) mand: promo "City-Go". Maar montage bagagedrager aan frame middels 2 dunne stangetjes blijft bagger!

Omdat ik een fan ben van Meat Loaf.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:12 uur

geplaatst: vandaag om 23:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.