- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waarom koos jij je avatar?
Waarom koos jij je avatar?
ZAP!
-
- 5155 berichten
- 3561 stemmen
Okay, thx. Ben nu even de nieuwe modus aan 't proberen. Valt me toch wel mee, dus wie weet...
kappeuter (crew films)
-
- 73609 berichten
- 5856 stemmen
Okay, thx. Ben nu even de nieuwe modus aan 't proberen. Valt me toch wel mee, dus wie weet...
Ik heb zelf het Filmforum en de pagina met Filmtoevoegingen gebookmarkt.
Ik kijk ook wel eens op de homepage maar het Forum is mijn startpagina voor MM.
ZAP!
-
- 5155 berichten
- 3561 stemmen
Ik zou dan 'Laatste discussies' bij Films als bookmark kiezen.
eRCee
-
- 13380 berichten
- 1933 stemmen
het Forum is mijn startpagina voor MM.
Dat hadden we gemerkt, kapp.
kappeuter (crew films)
-
- 73609 berichten
- 5856 stemmen
Dat hadden we gemerkt, kapp.
Zou leuk zijn als meer users dit ook doen. Elke impuls van het forum is welkom!
ZAP!
-
- 5155 berichten
- 3561 stemmen
Ik kijk ook wel eens op de homepage maar het Forum is mijn startpagina voor MM.
kappeuter (crew films)
-
- 73609 berichten
- 5856 stemmen
Heel vreemd.
Ik heb je avatar proberen te verwijderen (reset), maar nu blijft hij toch nog staan.
Zou je het nog eens willen proberen? Misschien heeft het toch iets gedaan.
ZAP!
-
- 5155 berichten
- 3561 stemmen
Ik heb je avatar proberen te verwijderen (reset), maar nu blijft hij toch nog staan.
Zou je het nog eens willen proberen? Misschien heeft het toch iets gedaan.
Tim94 (developer)
-
- 1686 berichten
- 286 stemmen
Zou jij hierbij svp willen assisteren?
ZAP! krijgt zijn avatar niet meer gewijzigd.
Verwijderen van avatar via admin heeft niet geholpen.
Heb het uitgebreid getest. Bij mij werkt het goed.
Wellicht een te grote afbeelding die verkeerd snijdt? Waardoor je een zwart vlak oid ziet? Had ik zelf.
ZAP!
-
- 5155 berichten
- 3561 stemmen
Heb het uitgebreid getest. Bij mij werkt het goed. Wellicht een te grote afbeelding die verkeerd snijdt? Waardoor je een zwart vlak oid ziet? Had ik zelf.
Tim94 (developer)
-
- 1686 berichten
- 286 stemmen
Het enigste wat ik weet is dat het goed werkt. Kan wel de afbeelding bij mijzelf proberen die jij gebruikt als jij die me mailt of hier in het topic plaatst.
ZAP!
-
- 5155 berichten
- 3561 stemmen
Het enigste wat ik weet is dat het goed werkt. Kan wel de afbeelding bij mijzelf proberen die jij gebruikt als jij die me mailt of hier in het topic plaatst.
https://i.ibb.co/ykRhVXC/kroppie.jpg
Raar, toch? Links naast het te plaatsen bericht zie ik mijn avatar van TvMeter en rechtsboven de avatar die ik zonet voor MoMe heb geüpload... Maakt verder niet uit, ik blijf vanaf nu lekker in de klassieke modus, vind die nieuwe toch al niet prettig (heb 't week of zo geprobeerd). Maar misschien kan je er iets mee...?
Tim94 (developer)
-
- 1686 berichten
- 286 stemmen
(afbeelding)
Raar, toch? Links naast het te plaatsen bericht zie ik mijn avatar van TvMeter en rechtsboven de avatar die ik zonet voor MoMe heb geüpload... Maakt verder niet uit, ik blijf vanaf nu lekker in de klassieke modus, vind die nieuwe toch al niet prettig (heb 't week of zo geprobeerd). Maar misschien kan je er iets mee...?
Door de samengang van de 2 sites ontstaan er soms bugs. Zo is alles er vaak 2 keer.
Je hebt Mijn gegevens - MovieMeter.nl (MovieMeter) en Mijn gegevens - MovieMeter.nl (TvMeter). Wellicht dat je bij een van die pagina's even je afbeelding moet veranderen.
Bij mij is het plaatje die je hier ziet geupload via de MovieMeter pagina. Maar als je ze gelijk trekt moet het goed gaan. Het series forum is gebaseerd op TvMeter data. Geldt ook voor shows & season pagina's.
ZAP!
-
- 5155 berichten
- 3561 stemmen
Tim94 - daar zal het dan in gezeten hebben, maar in de nieuwe modus kreeg ik dat niet voor elkaar omdat TvM en MoMe dan in feite dezelfde zijn. In elk geval hou ik de klassieke modus nu aan en hou ik qua avatars beide sites ook gescheiden.
Bedankt in elk geval, zo zal het wel lukken.
eRCee
-
- 13380 berichten
- 1933 stemmen
Mijn avatar heb ik moeten verwijderen, want er kwam een copyright claim op.
kappeuter (crew films)
-
- 73609 berichten
- 5856 stemmen
Wow. Zeldzaam zeg...
ZAP!
-
- 5155 berichten
- 3561 stemmen
eRCee
-
- 13380 berichten
- 1933 stemmen
Het was een medische afbeelding, een zogenaamde DTI van de hersenen. Vergelijk het met een MRI-plaatje.
kappeuter (crew films)
-
- 73609 berichten
- 5856 stemmen
Het was een medische afbeelding, een zogenaamde DTI van de hersenen. Vergelijk het met een MRI-plaatje.
Waarom zou daar copyright op zitten?
Ze kunnen de persoon toch niet herleiden van wie de scan is gemaakt, en of die daar problemen mee zou hebben?
eRCee
-
- 13380 berichten
- 1933 stemmen
Nee, zeker niet. Misschien werd het plaatje gebruikt in een boek of voor promotiedoeleinden (van een onderzoeksgroep ofzo). Of kwam het van de fabrikant van medische apparatuur. Ik had het gewoon van internet geraapt.
mjk87 (moderator films)
-
- 13501 berichten
- 4019 stemmen
Staat wel hier: https://commons.wikimedia.org/wiki/File:DTI-sagittal-fibers.jpg
Is er geen mogelijkheid hem te gebruiken en een link te plaatsen op je user-page? Al weet ik niet precies wat onder copy, transmit of distribute wordt verstaan.
kappeuter (crew films)
-
- 73609 berichten
- 5856 stemmen
Met Creative Commons licentie nog wel.
Dan is de copyright claim wel erg vergezocht.
Splinters
-
- 2287 berichten
- 1284 stemmen
Lol. Altijd gedacht aan een soort schilderij van een paddestoel of kwalsoort.
eRCee
-
- 13380 berichten
- 1933 stemmen
Staat wel hier: https://commons.wikimedia.org/wiki/File:DTI-sagittal-fibers.jpg
Is er geen mogelijkheid hem te gebruiken en een link te plaatsen op je user-page? Al weet ik niet precies wat onder copy, transmit of distribute wordt verstaan.
Ik weet het ook niet en wil het ook eigenlijk niet weten. Ze claimen 2000 euro voor gebruik in het verleden en nog eens 2000 per jaar (!) om hem te blijven gebruiken. Maar dat gaat verder via de organisatie achter MM geloof ik, tenminste, het is niet aan mij persoonlijk gericht en ik ga daar uiteraard ook niet op in.
kappeuter (crew films)
-
- 73609 berichten
- 5856 stemmen
Ik weet het ook niet en wil het ook eigenlijk niet weten. Ze claimen 2000 euro voor gebruik in het verleden en nog eens 2000 per jaar (!) om hem te blijven gebruiken. Maar dat gaat verder via de organisatie achter MM geloof ik, tenminste, het is niet aan mij persoonlijk gericht en ik ga daar uiteraard ook niet op in.
Toch wel een vorm van oplichting, als het een avatar is van een cc-licentie plaatje.
No way dat een avatar commercieel gebruik is van een plaatje.
Flavio
-
- 4589 berichten
- 4876 stemmen
Komen ook veel copyright claims binnen in de mailbox.
Lijkt erop dat ze een campagne zijn gestart. Wel nogal sneu om achter avatars van mensen op een forum aan te gaan.
kappeuter (crew films)
-
- 73609 berichten
- 5856 stemmen
Komen ook veel copyright claims binnen in de mailbox.
Lijkt erop dat ze een campagne zijn gestart. Wel nogal sneu om achter avatars van mensen op een forum aan te gaan.
In Jordy's tijd kwamen de gepeperde rekeningen ook al veelvuldig binnen.
Daarom is toen bijvoorbeeld al besloten om uitgelogd geen plaatjes te tonen in het forum.
En we hadden eerst zelf plaatjes bij elkaar gezocht bij de regisseurs, maar daarna alleen nog Wikimedia Commons plaatjes.
Maar dat ze nu ook al achter avatars aan gaan, dat gaat wel heel ver ja.
Arnie
-
- 1078 berichten
- 1838 stemmen
Nee, zeker niet. Misschien werd het plaatje gebruikt in een boek of voor promotiedoeleinden (van een onderzoeksgroep ofzo). Of kwam het van de fabrikant van medische apparatuur. Ik had het gewoon van internet geraapt.
eRCee
-
- 13380 berichten
- 1933 stemmen
Stuur je claim maar naar MovieMeter hoor, geen punt.
ibendb
-
- 4306 berichten
- 2612 stemmen
Omdat ik het tijd vond om mijn wezen eens aan de MM-wereld te laten zien. For better or for worse.
En omdat mijn mottige brein het niet aankan om overal verschillende profielfoto's te hebben.
Bij deze mijn nieuwe: