- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
Het klopt niet Goodfella, Jarre gaat ook zeker mee, alleen Boule is nog niet zeker.
Jarre is niet zeker hoor, helaas.. hij moet eerst weten of hij geen wedstrijd heeft zaterdag. Boule zal wel afgehaakt blijven inderdaad.
DE 100% zeker van Jarre komt over enkelen uurtjes, hij moet namelijk thuis gaan zoeken ofz. hahah :S ..
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Nee Goodfella, ik heb 's avonds andere plannen. Maar ik vroeg waar jullie 's middags zouden zitten, zodat ik dan eventueel langs kan komen (indien dat is toegestaan
).
ok, da's dan duidelijk 
's middags zitten we dus hoogst waarschijnlijk vanaf (ongeveer) half 4 bij Lux (buiten in het zonnetje!
)
ik geef je m'n telefoonnummer wel even zodat je kan bellen of we daar ook werkelijk zitten zaterdag
jay73
-
- 1184 berichten
- 1388 stemmen
Sorry voor m'n late reactie, maar hierbij meld ik me definitief af voor de komende MM-meeting te Nijmegen. Ik ben er graag een volgende keer bij.
Aan de anderen: alvast veel plezier!
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Ik heb vandaag 13 kaartjes gehaald voor Lilja, maar ik kwam er net achter dat dat er één teveel is... Mocht er dus nog iemand meewillen 
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Morgen sta ik iets voor 15.00 uur voor de Free Record Shop bij Nijmegen CS. Voor de mensen die mij niet (her)kennen: hoogst waarschijnlijk draag ik een zwarte jas, lichtblauwe broek en een trui met kraag, kan niet missen 
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
En voor mensen die mij niet kennen: ik heb een rode neus, rode schoenen en rood jasje 
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
hier blijkt trouwens wel uit dat een aantal mensen film ver boven voetbal stelt.
In de bios zitten terwijl Nederland tegen de Tjechen worstelt, als dat geen freakism is, wat is het dan wel.
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
Is het zaterdag voetbal? Oh, eh.. wat is dat? Voetbal? 

kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Ik baal er wel van dat ik de wedstrijd mis. Het is een belangrijke wedstrijd zaterdag. Volgende keer beter opletten met datum prikken.
lindastuurman
-
- 1006 berichten
- 0 stemmen
Ik baal er wel van dat ik de wedstrijd mis. Het is een belangrijke wedstrijd zaterdag. Volgende keer beter opletten met datum prikken.
Helemaal met je eens kap! 
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Yup, dat dacht ik een paar dagen geleden ook...
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Ik vrees dat ik jullie vanmiddag niet kan treffen, ik moet helaas eerder dan vooraf gepland naar A'dam. Ik had Goodfella vanochtend al gebeld, maar die wilde helaas niet opnemen (zeer irritante voice-mail trouwens
) dus vandaar dat ik hier maar even post. Veel plezier in ieder geval.
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Heb je wel het goede nummer gedraaid/gedrukt? Ik had m'n telefoon namelijk gewoon aan staan vanochtend en ik heb bovendien een vrij normale voice-mail, geloof ik 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Hebben we nu twee kaartjes over 
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Hehe, nee hoor, zo erg is het nou ook weer niet
Kos zou misschien alleen 's middags even langs komen, aangezien 'ie toch in Nijmegen woont.
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Huh? ik kreeg zo'n voice-mail met zo'n heel raar stemmetje. Zoiets als: ..ja, en je moet nu wel wat inspreken hoor...etc. Zo eentje die je ergens kan downloaden of zo.
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Duidelijk niet mijn nummer dat je vanochtend probeerde te bellen dan.
Linda
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Zo ik vond het erg leuk!!! Weer veel nieuwe gezichten gezien. En nu maar hopen dat ik over een tijdje misschien weer eens kan komen.
Padd0
-
- 804 berichten
- 3074 stemmen
Ik vond het zeker een geslaagde meeting. Veel gezichten bij namen geplaatst.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Duidelijk niet mijn nummer dat je vanochtend probeerde te bellen dan.
Karel Trommel in the place! 
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
Dhr. Trommel heeft nog steeds niet terug gebeld. Dat vind ik op zijn minst vreemd, ik bedoel, als iemand je voice mail inspreekt met: "Hey Goodfella, met Mik van MM, bel even terug op 06......."
Dan bel je toch zo snel mogelijk terug of niet? 
ps. Leuke meeting, ben heel benieuwd naar alle stemmen 
gotti
-
- 14075 berichten
- 5883 stemmen
Ik vond het ook een zeer geslaagde meeting met veel nieuwe gezichten. Voor herhaling vatbaar dus. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Ja, het was leuk en gezellig, met olijven eten als hoogtepunt. 
Linda
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Bah die vieze olijven brrrrrrrrr ik had zo'n vieze rode gatver!.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Die groene vielen me erg mee! Die rooie echter niet, oei oei...
hehe
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Meeting (in de oudste stad van ons land?) was heel leuk en voor herhaling vatbaar.
Maar er zijn altijd mensen die me op mijn Twentse tongval moeten pakken. 
En dat er nog eerlijke goedgelovige mensen in Nijmegen wonen die je gewoon hun privé parkeerkaart afgeven. Alleen jammer dat ze die kaart nog niet terug heeft. Mocht ik een paar dagen niet op MM komen dan zit ik in de bak!
En die Trommel zal zijn naam ondertussen wel veranderd hebben in Karel Trauma. 
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Maar er zijn altijd mensen die me op mijn Twentse tongval moeten pakken. 
Een eeeeeeeeend.