- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
nou, nou, nou...laatste moment...'t is een week van te voren hoor.
of probeer je ons soms een schuldgevoel aan te praten? 
Sorry, was idd een beetje flauwe opmerking 
't ging me er eigenlijk om dat kort voor ik wil reserveren er opeens een aantal mensen afzeggen, maar hoewel ik dat natuurlijk jammer vind maakt het in principe niets uit.. ik liep gewoon wat te stangen joh 
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Ik kan nog even melden dat Mik en ik definitief meegaan, Boule kun je doorstrepen op je lijstje Goodfella!
Linda
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Trouwens misschien een leuk idee om een groepsfoto te maken? Wilde ik eigenlijk 3 januari al doen maar ben het zomaar vergeten.
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
Kleine groep dan
Ik had vorige keer mijn digi cam ook al bij, maar door de overweldiging van de film Stalker heb ik er niet meer aan gedacht 
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Kleine groep dan 
Er komen (momenteel
) zowiezo 12 mensen, 't meetingrecord is nog steeds in zicht.. valt wel mee dus 
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
groepsfoto maken vind ik wel een leuk idee trouwens!
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
Zeg Goodfella, Tovenaar en ik komen met de Auto.. Waar moeten we die dumpen? Is er bij het CS van Nijmegen goeie/veilige parkeerruimte? Of geef even een andere tip waar we de auto kunnen stallen.
Ps, 4 stoelen vanuit Gilze (Breda/Tilburg) .. 2 bezet, dus nog 2 vrij...
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Zou ook graag willen weten waar ik mijn auto veilig kan neer zetten.
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Zet je auto in de parkeergarage op Kelfkensbos aan de rand van het centrum. Wel betalen, maar ook veilig en als je van plan bent naar Lux te gaan, zit je op loopafstand.
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Zet je auto in de parkeergarage op Kelfkensbos aan de rand van het centrum. Wel betalen, maar ook veilig en als je van plan bent naar Lux te gaan, zit je op loopafstand.

Bedankt!
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
Misschien handig om even je 06 door te geven Goodfella, dan kan ik bellen om te checken waar je bent/waar wij zijn, en waar we heen moeten 
Mag via PM hoor, anders wordt je allemaal gestalked voortaan. Of niet Kappeuter?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Viel reuze mee. Ze durfden me niet te bellen. 
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Mik, heb je het genoteerd? Dat van die parkeerplaats? 
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Is trouwens al bekend naar welk cafeetje jullie gaan? Ik moet namelijk tennissen, maar kan daarna eventueel daar heenkomen
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Hoe staat het met deze onder voorbehouders?
FisherKing (onder voorbehoud)
jay73 (onder voorbehoud)
kos (onder voorbehoud)
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
fisherking is op het moment in amerika.
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Is trouwens al bekend naar welk cafeetje jullie gaan? Ik moet namelijk tennissen, maar kan daarna eventueel daar heenkomen
nog geen idee eigenlijk, weet jij iets geschikts?
En betekent dit trouwens dat je wel meegaat naar de film?
De film begint trouwens definitief om 19.30 uur (helaas in cinemariënburg, maar ach..) wat betekent dat ik om 17.30 uur reserveer bij Donatello's (hobbes: pizza's!!
)
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
Mik, heb je het genoteerd? Dat van die parkeerplaats? 
Dude, I'm driving.. You be the Navigator! 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Wie pikt mij op uit Utrecht ? 
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
1)Lux zelf heeft behalve genoeg ruimte voor 12 man ook een groot terras, dus bij mooi weer in de zon hangen.
2)Du Commerce... is niet echt geweldig (op de hoek van het Koningsplein op de route naar Donatello's) maar kan je wel met een grote groep zitten en heeft ook terras.
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
1)Lux zelf heeft behalve genoeg ruimte voor 12 man ook een groot terras, dus bij mooi weer in de zon hangen.
Daar dacht ik zelf ook al aan ja 
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Bij het reserveren heb ik een vrij variabel aantal opgegeven, waardoor er in ieder geval t/m dinsdagavond zich nog mensen aan kunnen melden! (Queto bijvoorbeeld..?)
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
Eh, ik durf het bijna niet te zeggen maarre.. Kan ik nog iemand toevoegen aan de lijst van mensen die ZEKER komen??
Had net Jarre aan de lijn namelijk, en die wil ook graag mee. (ik krijg vanavond laat te horen of ie ook echt mee kan i.v.m. met andere afspraken)
EN... Doordat Jarre dan ook meegaat, wordt de kans dat Boule ook van de partij zal zijn ook weer groter.. Ik maak het er niet makkelijker op of wel Goodfella?
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Ik maak het er niet makkelijker op of wel Goodfella?
Niet echt nee... Ik lees 't straks wel dan, of bel me straks desnoods even (je hebt m'n nummer toch?)
de mensen die nu in ieder geval WEL gaan:
neo
petey
kappeuter
gotti
Padd0
EmDee
lindastuurman
Goodfella
tovenaar
mik
pjotr
Redlop
Linda
Klopt dit?
Van FisherKing, Jay73 en Kos heb ik nog steeds geen duidelijk antwoord. Mochten ze tóch nog mee willen dan zullen ze zelf kaartjes voor de film moeten reserveren, sorry.. (mee eten zal zeer waarschijnlijk wel lukken)
Mochten Jarre en Boule ook komen dan zitten we zowiezo op 15 mensen, toch wel aardig dacht ik zo 
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
jullie lezen het goed neo gaat toch mee 
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Het klopt niet Goodfella, Jarre gaat ook zeker mee, alleen Boule is nog niet zeker.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Van FisherKing, Jay73 en Kos heb ik nog steeds geen duidelijk antwoord. Mochten ze tóch nog mee willen dan zullen ze zelf kaartjes voor de film moeten reserveren, sorry..
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Nee Goodfella, ik heb 's avonds andere plannen. Maar ik vroeg waar jullie 's middags zouden zitten, zodat ik dan eventueel langs kan komen (indien dat is toegestaan
).