- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
troy31:
snik snik, ik was er al bang voor. precies een weekend dat ik er niet ben.... heel misschien, ah ah, kan je m nog verzetten? een weekje eerder of later? en anders veel plezier!
neo:dat probleem heb ik ook annette. een week later dus 5 april zou eigenlijk wel beter uit komen.
moet je wel goed quoten en ook het hele verhaal erbij zetten goodfella 
pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
maar 5 april ga ik naar Luke Slater.....:P
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Ik dank je hartelijk voor de uitnodiging Goodfella ...blabla...zonder rijbewijs vrij lastig wordt..blabla...treinen die niet op tijd zijn...blabla...Volgende keer wellicht beter, houd me altijd aanbevolen.
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
De film begint zeer waarschijnlijk om 19.30 uur. Dan weten jullie dat alvast. Waarschijnlijk zo rond half 6 aan tafel dan..
pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
Oké dan ......bij deze kom ik ook de 29ste.....
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Aangezien mijn vlucht 1 dag vervroegd is, is er een mogelijkheid dat ik nog kan verschijnen..
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Ik kom ook. Ben toch in de buurt dan. Er staat 'Nijmegen' 15:00. Waar precies?
lindastuurman
-
- 1006 berichten
- 0 stemmen
Ik zal er (waarschijnlijk) ook zijn. Hoe laat ik er ben, hangt helemaal van Peter af.
Menni
-
- 1762 berichten
- 0 stemmen
Dag Maatjes,
Mijn voorbehoud wordt helaas omgezet in een definitief nee. Vooral te maken met privé-omstandigheden en dan vooral die bij het slaapadres dat ik in gedachten had. Volgende keer beter! Bezoekers van 't Festival v/d Fantastische Film spreek ik graag wat mee af trouwens, daar zal ik zeker te vinden zijn (zéker de dagen dat Lloyd Kaufman er is).
Groetjes,
Menno.
sydney
-
- 2223 berichten
- 0 stemmen
Alhoewel ik heel graag mee zou willen gaan, geef ik de voorkeur aan een weekendje Drente. Dus moet ik mij helaas voor deze meeting afmelden. Excuses voor de late afmelding, maar ik weet het pas sinds gisteren. Voor de mensen die wel gaan, veel plezier en sterkte tijdens de film.
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
ik kom gewoon hoor, gaarne wel een aantal afspraakpunten/tijdstippen, zodat je zelf kan kiezen hoelaat en waar je aansluit.
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
15.00 uur bij Nijmegen CS. Vanaf daar gaan we een cafeetje in, daarna eten, daarna film en daarna weer cafeetje. Aight? 
Zondag maak ik een definitief lijstje, maandag ga ik reserveren.
Linda
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Goodfella zet mij ook maar ff bij het lijstje dat definitief komt want het is nu helemaal zeker.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Wegens omstandigheden kan ik hoogstwaarschijnlijk niet mee Goodfella, dus reken niet op mij......maar ik probeer nog te komen iig.
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
BJ kan je in de loop van de week aangeven waar jullie heengaan nadat je bij het CS weggegaan bent, 15.00 uur op het station redt ik niet.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Het lijkt iedereen dat iedereen een beetje afhaakt!
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
nou ben ik niet iemand die graag de trends volgt...maar ook ik zal helaas moeten afhaken. aanstaande vrijdag ga ik voor school naar Arnhem (rechtbank aldaar) en vervolgens naar een ierse pub en de week daarop (vrijdag) naar de efteling (don't ask) en die zaterdag erna heb ik een personeelsfeest van de post. en om eerlijk te zijn zijn mij dat allemaal iets teveel feestelijkheden achter elkaar.
't spiet mie donders. volgende keer (hopelijk) beter.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Tja... nu wordt het wel erg dunntjes bezaaid nietwaar? Verplaatsen?
pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
Kan ik eindelijk ook een keer.....gaat 't misschien niet door...:(
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
hoeveel hebben tot nu toe bevestigd dat ze komen???
Als je uitstelt dan kan ik voorlopig niet, ik ga de week erop naar Brazilie tot na Pasen, dus wat mij betreft gaat het gewoon door.
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Jammer van die afzeggingen op het laatste moment, maar als het aan mij ligt gaat het gewoon door hoor. Deze mensen komen in ieder geval wèl (iedereen met 'onder voorbehoud' achter z'n naam geef ik nog tot zondagavond de tijd om te reageren, anders kan ik helaas geen rekening meer met ze houden...):
petey
kappeuter
gotti
Padd0
EmDee
lindastuurman
Goodfella
tovenaar
mik
pjotr
Redlop
Linda
FisherKing (onder voorbehoud)
boule (onder voorbehoud)
jay73 (onder voorbehoud)
kos (onder voorbehoud)
Ramon K (onder voorbehoud?)
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
Jammer van die afzeggingen op het laatste moment
nou, nou, nou...laatste moment...'t is een week van te voren hoor.
of probeer je ons soms een schuldgevoel aan te praten? 
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
reactie voor FK, het ligt eraan hoe gaar hij is van zijn terugvlucht uit NYC of hij komt of niet (zelf reageren wordt moeilijk aangezien hij op dit moment in de Big Apple rondloopt)
Linda
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
petey
kappeuter
gotti
Padd0
EmDee
lindastuurman
Goodfella
tovenaar
mik
pjotr
Redlop
Linda
Nou toch aardig wat mensen die wel komen dus verschuiven lijkt me niet nodig.
Linda
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Trouwens ook leuk dat ik de meesten van dit lijstje nog niet ken!