- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
lindastuurman
-
- 1006 berichten
- 0 stemmen
En Annette en Joep, als de keuze op 5/4 valt, wordt het dus niet het mooie gele koekjesblikvervoermiddel 
En ik dan?? 
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
jij kan wel op op de 29ste, dus blame hun maar als ze met jouw moeten meerijden.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
22ste en 29ste is helaas geen optie voor mij.
troy31
-
- 329 berichten
- 130 stemmen
nou lastig zo inderdaad. maar ja je moet maar kijken wanneer de meeste mensen kunnen en anders kom ik gewoon weer een volgende keer. 
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Even de knoop doorhakken dan...
Datum: 29 maart
Tijd: 15.00 uur (tot 's avonds laat)
Film: Lilja 4-ever (onder voorbehoud)
Plaats: Nijmegen

En nogmaals, iedereen is uitgenodigd!
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Wel erg vroeg voor mij. Tot hoe laat kan ik nog aanschuiven voor film en/of eten?
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Wanneer je maar wil. Ik denk dat we rond 18.00 uur gaan eten en dat rond 20.00 uur de film begint (ik hoop het tenminste, het exacte tijdschema is nog lang niet bekend). Ik had al zo'n idee dat een aantal mensen 3 uur 's middags wat aan de vroege kant zullen vinden, maar iedereen kan natuurlijk later komen als hij of zij dat wil. No problemo 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Tsja, ik was eigenlijk wel van plan om te komen. En met de auto, dus als er nog andere wijzen uit t oosten meewillen?
troy31
-
- 329 berichten
- 130 stemmen
helasement, ik moet verstek laten gaan. kzit in de ardennen, ook leuk natuurlijk. volgende keer dan maar. veel plezier alvast...
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Leuk! Laat je ongeveer een week vantevoren even je definitieve beslissing horen? Ivm reserveren enzo 
Ik heb momenteel trouwens een lijst van 16 mensen die (bijna) zeker komen. Dat wordt een record! 
Menni
-
- 1762 berichten
- 0 stemmen
Ik zal mij tijdig definitief af- of aanmelden! Probeer nog even overnachting in Nijmegen te regelen.
GerwinF
-
- 1643 berichten
- 0 stemmen
Helaas kan ik niet aanwezig zijn. Ik probeer een volgende meeting zeker te komen! Lijkt me namelijk erg leuk.
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
Zeg Goodfella, haal morgen Tovenaar ook maar even over.. Grote kans dat er dan nog 4 heren uit het zuiden van de partij zijn 
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
ik wil al vast even melden dat ik rond 15 mei een meeting wil organiseren met als film (daar heb je hem ook weer met zijn matrix-gebeuren) the matrix reloaded 
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
ja of een werkstuk. mooi dat is al iemand waar ik niet op kan rekenen 
Vyvre
-
- 422 berichten
- 185 stemmen
Dttom is altijd heel creatief in het verzinnen van excuses
.
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Als mijn administratie een beetje klopt, hebben de volgende mensen aangegeven (eventueel onder voorbehoud) de 29e wel te willen komen op de meeting in Nijmegen:
petey
neo
kappeuter
sydney
gotti
Padd0
EmDee
lindastuurman
Ramon K
Hobbes
tovenaar
mik
boule (?)
Queto Yurlunyur (onder voorbehoud)
Menni (beetje onder voorbehoud)
jay73 (onder voorbehoud)
kos (onder heel wat voorbehoud
)
pjotr (onder voorbehoud)
Goodfella
Volgend weekend wil ik graag van iedereen definitief weten of hij/zij komt 
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
Als mijn administratie een beetje klopt, hebben de volgende mensen aangegeven (eventueel onder voorbehoud) de 29e wel te willen komen op de meeting in Nijmegen:
tovenaar
mik
boule (?)
Ik vind het prima hoor, maar.. Ik wist van niks
..
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Je weet net zoveel als ik Mik 
We hebben het er samen nog even over gehad, you and me, dat we wel wilden gaan. Tis nog even vragen aan B of ie ook meegaat dan.
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
mijn administratie klopt beter dan die van Mik dus 
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Hehe, nou, we hebben gewoon nog niets definitiefs afgesproken, tis gewoon een keer ter sprake gekomen, waarin toen naar voren is gekomen dat Mik en ik wel wilden
Maar B was daar dus niet bij.
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Jaja, ik hoor het deze week allemaal wel 
Vyvre
-
- 422 berichten
- 185 stemmen
Ik dank je hartelijk voor de uitnodiging Goodfella (hoewel dit een beetje aan de late kant komt
) maar 'k vrees dat het zonder rijbewijs vrij lastig wordt..heb laatste tijd aantal slechte ervaringen met de trein & zwartrijden & rijden op kortingskaartkaartje maar zonder kortingskaart & vervelende conducteurs die gelijk hebben en ik niet & treinen die niet op tijd zijn en ik wel & treinen die wel op tijd zijn en ik niet & ik heb dus een beetje problemen met de NS de laatste tijd
. Volgende keer wellicht beter, houd me altijd aanbevolen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Tip: treinkaartje kopen
Queto Yurlunyur
-
- 4775 berichten
- 3110 stemmen
Queto Yurlunyur (onder voorbehoud)
(...)
Volgend weekend wil ik graag van iedereen definitief weten of hij/zij komt 
Helaas, mijn voorbehoud hangt af van factoren die zich hoogstwaarschijnlijk pas na dit weekend uit zullen wijzen, dus dan moet ik afzeggen. Spijt mij. Ik zie jullie bij RWLinda's meeting wel weer dan (degenen die daarheen gaan dan).
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
zoals ik al meerdere malen heb aangegeven vanaf de bekendmaking: ik kan niet! goodfella ik raad je aan om later geen administratief werk te gaan doen 
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
goodfella ik raad je aan om later geen administratief werk te gaan doen 
Nou nou neo, gaan we katten? 
een week later dus 5 april zou eigenlijk wel beter uit komen.
Hier staat niet dat je 29 maart absoluut niet kan, toch?
puh!