- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
alleen blade 2 is misschien de moeite waard. en de rest, tja...
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
waarom in hemelsnaam oude films die al op DVD zijn.
Kan je beter thuis kijken, hoef je niet ´s ochtends vroeg eerst naar huis voordat je je bed in kan duiken.
JoeHallenbeck
-
- 3413 berichten
- 0 stemmen
Ze hadden geen slechter programma kunnen verzinnen. Had dan , zoals Pitbull al zei, een paar klassiekers op het programma gezet (bv. Braindead, DoD, Evil Dead), dan was het tenminste nog een beetje leuk geweest.
lindastuurman
-
- 1006 berichten
- 0 stemmen
Hmmm, ik vind de meetings heel gaaf hoor, maar zoals ik al op de chat vertelde, ik moet wat rustiger aan doen.
Ik wil dus zeker bij de meeting zijn die goodfella organiseerd en bij de meeting die ik zelf organiseer 
Voor de rest zal het me niet lukken erbij te kunnen zijnm helaas.
Pitbull
-
- 558 berichten
- 1424 stemmen
Vanavond wel aardige horroravond trouwens, The Nightflier, From Dusk Till Dawn en Jason Goes To Hell. Helaas overlappen ze elkaar allemaal.
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Bij deze wil ik graag iedereen uitnodigen voor de komende MM-meeting, zaterdag 29 maart in Nijmegen. Als voorlopige aanvangstijd kies ik 16.00 uur. ('t is uiteraard geen probleem als mensen dit te vroeg vinden en later willen komen... ik verzin wel iets) Het is de bedoeling dat we even wat gaan kletsen in een rustig cafeetje (de laatste MM-nieuwtjes uitwisselen enzo
), dan gaan we eten, daarna naar de film en ter afsluiting onder genot van een drankje weer gezellig wat napraten. Wat de film betreft lijkt me Lilja 4-ever het interessantst, maar Adaptation, Confessions of a Dangerous Mind, Solaris, The Hours, Final Destination 2
, Daredevil
behoren ook tot de mogelijkheden. Komt allen!!
Als je wilt komen, zet het dan hier even neer (met de film van je voorkeur) of stuur me een persoonlijk bericht.
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
/me will be there.
Confessions etc (1e voorkeur)
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
kunnen we niet kiezen voor star trek: nemesis 
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Als jij iedereen zo gek weet te krijgen dat ze daar (vrijwillig) voor kiezen... 
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Punch-Drunk Love is geen optie trouwens.. foutje... De releasedatum is blijkbaar een maand vooruit geschoven 
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
ik sla wel wat common sense in hem. Stem allen Confession....
(Please)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Goodfella, ik vind het leuker als jij de keuze maakt. Bovendien ben je erg afhankelijk van voorstellingstijden. Je moet toch een film uit kiezen die rond 20:00 draait.
Ik ga voor Lilja.
troy31
-
- 329 berichten
- 130 stemmen
snik snik, ik was er al bang voor. precies een weekend dat ik er niet ben.... heel misschien, ah ah, kan je m nog verzetten? een weekje eerder of later? en anders veel plezier!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Een week eerder kan IK weer niet.
gotti
-
- 14075 berichten
- 5883 stemmen
Ik stem voor Lilja 4 Ever (als we naar een andere film gaan kijken kom ik niet hoor!
)
Padd0
-
- 804 berichten
- 3074 stemmen
Zolang het maar geen final destination 2 is kom ik
. (voorkeuren: Lilja of Confessions)
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
snik snik, ik was er al bang voor. precies een weekend dat ik er niet ben.... heel misschien, ah ah, kan je m nog verzetten? een weekje eerder of later? en anders veel plezier!
dat probleem heb ik ook annette. een week later dus 5 april zou eigenlijk wel beter uit komen.
troy31
-
- 329 berichten
- 130 stemmen
dat probleem heb ik ook annette. een week later dus 5 april zou eigenlijk wel beter uit komen.
jaaa, zie je wel...:)
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Nijmegen 
De meetings komen naar je toe deze zomer!
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Goodfella, ik vind het leuker als jij de keuze maakt. Bovendien ben je erg afhankelijk van voorstellingstijden.
Dat heb ik ook al min of meer gedaan hoor
, maar mocht bijna niemand het met me eens zijn dan heb ik in ieder geval nog wat alternatieven voor handen. En idd, de exacte voorstellingstijden worden toch pas een paar dagen voor de voorstelling bekend, ook daarom zijn een paar alternatieven handig dus.
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Ik heb geen probleem met 5 april trouwens, 't lijkt me namelijk wel leuk dat er zoveel mogelijk mensen komen! Tenzij er die datum nóg meer mensen niet kunnen komen, wil ik de datum hierbij wel verzetten naar 5-4 
lindastuurman
-
- 1006 berichten
- 0 stemmen
Voor mij maakt de datum niets uit, alleen 19 april kan niet natuurlijk
(haha, dan kan niemand, als het goed is
)
Wel vind ik dat de datum snel gekozen moet worden, voor mensen die afspraken af moeten zeggen (zoals ik m´n werk en voetballen af moet zeggen).
Welke film maakt mij niet zoveel uit, als het maar gezellig wordt.
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Maar dan kom ik weer niet 
Pff, ja.. je maakt het me er niet makkelijker op 
ik wacht anders eerst nog even een paar reacties ivm de datum af, en dan beslis ik morgen wel wat het wordt 
Queto Yurlunyur
-
- 4775 berichten
- 3110 stemmen
5 april lijkt mij geschikter, dan kom ik ook.
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
5/4 kan ik niet, want dan zit ik een heleboel kilometers ver weg. Een week eerder kan ik ook.
En Annette en Joep, als de keuze op 5/4 valt, wordt het dus niet het mooie gele koekjesblikvervoermiddel