- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
lindastuurman
-
- 1006 berichten
- 0 stemmen
Okay, ik ben misschien wat vroeg, maar goed...de MMers kennende kan het kiezen van een film erg lang duren 
Oh, en er valt meer te kiezen...tijden (die kunnen we beter via de chat bespreken), avondeten en drank.
Dus als er mensen komen, als je dat hier wilt melden dan is dat ok. Als je dan ook nog je wensen kenbaar wilt maken, is dat helemaal geweldig.
Dus wat voor eten (uit eten of eten laten brengen is de enige keus eigenlijk).
Wat voor drank moet ik in huis halen (behalve cola
)?
en welke film wil je zien?
Ik hoor het wel.
lindastuurman
-
- 1006 berichten
- 0 stemmen
Oja, even voor de duidelijkheid. De meeting vind plaats in Oud-Beijerland (±20 km ten zuiden van Rotterdam).
Vanaf Rotterdam Centraal Station kan ik een aantal mensen ophalen, zolang het er niet te veel zijn.
Banjo
-
- 2032 berichten
- 4288 stemmen
Donnie Darko ZEKER WETEN !
1. bier
2. 7up
3. wodka
4. wijn 
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Cactussoep.................. 0,5 sterren
Visueel gezien was deze soep een genot om naar te kijken. De groen/witte vloeistof was goed afgewerkt en werd niet verpest door uitbundige special effects. WEL werd deze soep verpest door overvloedig gebruik van zogeheten 'peppereffects' en maakte de soep zich schuldig aan overacting. Ik heb de soep dan ook vaak op 'pauzestand' gezet om mijn krachten te herzamelen en het vervolgens toch weer te proberen. Toch kwam ik niet door deze cactussoep heen en heb 20 minuten voor het einde dan toch maar de 'stopknop' ingedrukt.....( mag ik nu eigenlijk wel stemmen). Voor de eerste keer in mijn leven verheug ik me dan ook op een 'remake' van een produkt. Misschien iets voor Soderbergh?? 
renske
-
- 1105 berichten
- 926 stemmen
Nog even Renske bedanken
Jouw welkom.
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
films als the truman show of unbreakable lijken mij wel geschikt voor die dag.
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
nee joh,
beetje apartere films. love liza, Y Tu Mama Tambien zoiets.
't liefst natuurlijk films die niemand nog gezien heeft 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
In het Engels is het you're (you are) welcome, niet your welcome, wat jij dus neem ik aan voor de grap letterlijk vertaalt naar het nederlands.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Psies, liefst veel films die nog weinig mensen gezien hebben. Ik ontvang bijvoorbeeld binnenkort Cyclo (Xich Lo) op dvd. Die zou kunnen. En dan nog een Franse, een Spaanse en een arthouse film uit Amerika. 
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
dat zeg ik
love liza
neem ik gewoon m'n laptop mee, aan de tv pluggen. hoppa 
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
waarom nu precies als ik op vakantie ben ?
Het is maar goed dat ik niet paranode ben, anders had ik er vast iets achter gezocht 
IamBernie
-
- 672 berichten
- 1641 stemmen
Of jullie denken niet ver genoeg en was het wel haar bedoeling opzettelijk die vertaalfout te maken, als een soort taalgrapje. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Daar trappen we niet in Burnie. 
IamBernie
-
- 672 berichten
- 1641 stemmen
Je weet maar nooit kappeutur, rofl.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Aangezien het dan Stille Zaterdag is stel ik voor om alleen stomme films te kijken! 
sydney
-
- 2223 berichten
- 0 stemmen
Films kijk ik het liefste onder genot van een lekker rood wijntje. 
Ik stel trouwens voor om Paris, texas mee te nemen om tijdens de marathon te bekijken. Ik heb het gevoel dat nog veel te veel mensen deze film nog niet gezien hebben. Too bad!
lindastuurman
-
- 1006 berichten
- 0 stemmen
Een tijd hebben we net op de chat vastgesteld..
van 13.00 tot 00.00 (ongeveer). Mensen die van ver komen kunnen natuurlijk na het eten of 1 film eerder weggaan...moet je zelf maar bepalen.
Omdat ik helaas een maximum moet stellen, kunnen er "maar" 12 mensen komen. Dus iemand menemen zal niet mogelijk zijn (sorry Banjo). Als de mensen die nu op m´n lijstje staan allemaal komen, zit ik al aan de 10, dus veel plaats is er niet meer, helaas.
Dus als men even een PM wil sturen of je wel of niet komt (in dit geval is dat echt van belang, omdat ik anderen dan eerder kan melden dat het huis vol zit)
Als het maximum overschreden wordt, zal ik helaas mensen moeten gaan teleurstellen, en dan zijn dat (waarschijnlijk) degenen die of heel kort op de site zitten of gewoon vrij "onbekend" zijn.
renske
-
- 1105 berichten
- 926 stemmen
Jongens, jongetjes,
Ik had het kunnen weten
(en ik word er af en toe doodmoe van)
Wat zijn jullie af en toe toch muggenzifters.
Het gaat niet altijd om correcte taal.
Het gaat ook wel eens om wat lekker bekt.
'Je bent welkom' klinkt toch niet.
Nou ja, ik ben ook eigenlijk gek dat ik me nog ga verdedigen ook, maar à la.
Trouwens, ik had het tegen Goodfella.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad, mogen we nu terug gaan zeuren? 
troy31
-
- 329 berichten
- 130 stemmen
hello maatjes,
ik wilde nog ff zeggen dat ik het heel gezellig vond afgelopen zaterdag. leuk is dat er steeds nieuwe mensen aanhaken. ik zie het al voor me dat we over een jaartje met z'n honderden een bioscoop binnenvallen. 
nee hoor, ik had zelf het idee dat na de 1e meeting er misschien nog twee zouden volgen dit jaar, maar als we op deze manier doorgaan, hebben we er gewoon elke maand 1. cool hoor.
nou genoeg gemijmerd. ik zeg ga zo door, en tot in nijmegen.
groetjes, annette
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
maar anette we hebben eigenlijk al iedere maand minstens 1 meeting 
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Jongens, jongetjes,
Ik had het kunnen weten
(en ik word er af en toe doodmoe van)
Wat zijn jullie af en toe toch muggenzifters.
Het gaat niet altijd om correcte taal.
Het gaat ook wel eens om wat lekker bekt.
'Je bent welkom' klinkt toch niet.
Nou ja, ik ben ook eigenlijk gek dat ik me nog ga verdedigen ook, maar à la.
Trouwens, ik had het tegen Goodfella.
Laat je niet op de kast jagen Renske!
Welkom terug hoor!! 
Linda
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Ik ga zaterdag 8 maart in Apeldoorn (Gelderland) naar de all night horror show toe. Begint om 12 uur en duurt tot ongeveer zondag 8 uur 's ochtends. Lijkt me leuk als er nog meer mee gaan! FisherKing gaat ook mee en hopelijk nog meer dan! En niet gaan zeuren dat het te ver rijden is he 
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
op zich een leuk idee lin, maar ik heb het niet zo erg op horrorfilms. en als ik kijk naar voorgaande jaren wat er draaide, lijkt het me niet al te boeiend.
Pitbull
-
- 558 berichten
- 1424 stemmen
BLOK A:
Mimic 2
Queen of the damned
American psycho II
Blade II
BLOK B:
Jeepers Creepers
Dog soldiers
13 Ghosts
Slash
Volgens mij worden deze 2 gedraaid, maar weet het niet zeker. Spreekt mij niet zo aan, het zou gaver zijn als ze 2 klassiekers nemen en 2 nieuwe. Dit vind ik van alles niks.