- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Hoe heette nu trouwens die film met die eeeeeend?
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
Hoe maak je een geslaagde avond?
Benodigdheden:
een Olijf, (bij voorkeur rode)
een Pizza,
een lekker heet sausje over de dorito's, een sexy serveerster,
een handje vol MM'ers,
een Lekkere Film,
een glaasje Cola/Bier/Pisang 
Karel Trommel,
een Eeend,
Gegarandeerd prijs!
ps. Alleen wel opletten met de mist tijdens het naar huis rijden
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Karel Trommel in the place! 
Hoe zat 't nou met dat nummer, had ik gewoon het verkeerde nummer of zo?
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
't was idd weer zeer geslaagd dacht ik zo. Nog even EmDee bedanken voor het ritje naar het treinstation, anders stonden we nu hoogst waarschijnlijk nog in Arnhem 
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Jij had toch niet óók al Karel Trommel aan de lijn hè?
lindastuurman
-
- 1006 berichten
- 0 stemmen
Okay, volgende "meeting"...bij mij thuis dit keer. Everyone´s invited!
Er moet nog wel het een en anders geregeld worden, zoals:
1: Welke films gaan we kijken?
2: Wat voor eten/drinken willen de mensen die komen?
Avondeten kan thuisbezorgd worden of we kunnen uit eten gaan. De 2e optie zorgt er wel voor dat er 1 film minder gedraaid kan worden.
Omdat ik het organiseer wil ik 1 "film" alvast vastleggen en er is geen mogelijkheid om die in te wisselen voor iets anders
Of je het nu leuk vindt of niet 
Dan blijven er nog 3 films over die jullie mogen bepalen. Films die al voorgesteld zijn zijn: Love Liza, Y tu mama Tambien, Paris Texas en Death to Smoochy.
Meer info over deze meeting is te vinden in een aantal eerder berichten in dit topic. Vragen kune je altijd stellen via een PM mocht dat nodig zijn.
SVP, alleen als je komt in deze discussie mengen!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Mag jij ze opeten. 30 flessen wijn zal je bedoelen. 
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
Juist, jij had net als ik van Goodfella het verkeerde nummer doorgekregen 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Nog even EmDee bedanken voor het ritje naar het treinstation, anders stonden we nu hoogst waarschijnlijk nog in Arnhem 
pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
Hoe maak je een geslaagde avond?
Benodigdheden:
....een sexy serveerster.......
Het was dat moedervlekje wat 't 'm deed hé? 
Nog hartstikke bedankt voor het mistige terugritje...
Ik heb me trouwens prima vermaakt afgelopen zaterdag....
Queto Yurlunyur
-
- 4775 berichten
- 3110 stemmen
Ik drink graag koffie, maar als dat lastig is, wil ik mij ook wel beperken tot spa rood. Van de genoemde films lijkt Paris, Texas me wel interessant; die andere drie lijken mij niet zo boeiend. Ik kan zelf trouwens eventueel Les Quatre Cents Coups (The 400 Blows) meebrengen, mocht iemand daarin geinteresseerd zijn. Verder wacht ik wel voorstellen van anderen af; in wilde weg om films gaan vragen acht ik niet zo zinvol.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Mijn filmvoorstel is North by Northwest.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Ik kan zelf trouwens eventueel Les Quatre Cents Coups (The 400 Blows) meebrengen, mocht iemand daarin geinteresseerd zijn.
Ik ben voor! Lijkt me een interessante film.
Queto Yurlunyur
-
- 4775 berichten
- 3110 stemmen
North by Northwest, hoewel zeer vermakelijk, is wat al te bekend denk ik. Minder bekende films zou leuker zijn.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Linda heeft 'm nog niet gezien. Ik wil ook wel Xich Lo voorstellen. Of misschien wat lichtere kost: Night on Earth of Being There. Night on Earth lijkt me wel een heel geschikte film!
goga
-
- 33 berichten
- 0 stemmen
vreemde vogels, zijn jullie zo geil dat jullie indirect een orgie wiilen organiseren!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
vreemde vogels, zijn jullie zo geil dat jullie indirect een orgie wiilen organiseren!
I beg you pardon. 
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
Dat moedervlekje, heerlijk. Dat maakte haar zo uniek, ik lig er 's nachts nog van te dromen. 
(niet van dat moedervlekje, maar van haar.. maar dat snapte je wel toch?)
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
Ik drink graag koffie, maar als dat lastig is, wil ik mij ook wel beperken tot spa rood.
Waarom verbaast me dit nou helemaal niks?
Q je blijft uniek!
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
Misschien dat Kolya of After Hours wel geschikt is voor de dag...
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
De wens is de vader van de gedachte? Ik ben bang dat je op de verkeerde site terecht bent gekomen, Goga!
sydney
-
- 2223 berichten
- 0 stemmen
Heb ik al eerder voorgesteld, maar mij is nog niet duidelijk of jullie Paris, Texas willen zien tijdens de meeting. Thumbs up c.q. down please.
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
vind ik een goed idee(nou maar hopen dat ie dan niet in de filmnacht van mijn filmhuis wordt gedraaid).
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Ik vind Paris, Texas zelf niet zo'n bijzondere film. Voor zover ik mij kan herinneren een film met veel lange stiltes. Lijkt me dus niet zo geschikt om met een groep te zien.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Mik, je kwijlde zowat in mijn Bitter Lemon. 
gotti
-
- 14075 berichten
- 5883 stemmen
En Mik, ik heb haar wel drie keer aangeraakt toen ik haar de glazen aangaf....:P
gotti
-
- 14075 berichten
- 5883 stemmen
Je hebt domme berichten en je hebt hele domme berichten. Daar hoort deze zelfs niet bij!
Queto Yurlunyur
-
- 4775 berichten
- 3110 stemmen
Xich Lo lijkt me erg interessant (maar die hebben ook al weer veel mensen gezien geloof ik); tegen Being There heb ik ook geen bezwaar. Op Night on Earth, Kolya of After Hours zit ik echter niet zo te wachten.