• 15.835 nieuwsartikelen
  • 178.420 films
  • 12.235 series
  • 34.017 seizoenen
  • 647.758 acteurs
  • 199.127 gebruikers
  • 9.378.981 stemmen

MM Meetings

zoeken in:

friely

• 1 berichten
  • 73 stemmen

Wie is wie?

neo

• 15435 berichten
  • 10038 stemmen

de man met het witte shirt ben ik

Linda

• 1336 berichten
  • 0 stemmen

Echt vreselijk deze foto's

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

friely schreef:

Wie is wie?

de man met het blocnote is de ober , trouwens het werkt nu ook zonder inloggen, ik was vergeten het album openbaar te maken.

De GeuS

• 2180 berichten
  • 2859 stemmen

Leuke foto's....

U-96

• 11875 berichten
  • 2081 stemmen

Wat ik vooral erg leuk vond, was dat dat bandje in dat restaurant een nummer uit Das Boot speelde. Schwarze Augen, dat jazznummer wat gespeeld wordt in de nachtclub-scene van Das Boot. U-96 kreeg meteen spontane verlangens...

sydney

• 2223 berichten
  • 0 stemmen

Grappige foto's

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Kan nog steeds niet iedereen thuisbrengen, maar iig weer leuke foto's.

Alleen foto 7 is wel een hele vreemde:

Neo kijkt heel vreemd naar iets wat wij niet kunnen zien en Linda die kijkt of de oren van Neo wel goed schoon zijn.

Fiend

• 295 berichten
  • 1700 stemmen

Lol emdee komt ook uut Nijverdal

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

EmDee schreef:

Linda die kijkt of de oren van Neo wel goed schoon zijn.

Dat noemt men nu een oogje hebben op iemand...

pjotr

• 2672 berichten
  • 2781 stemmen

Oké dan!

Alle films voor december zijn geboekt, dus nu kan ik ook een definitieve datum voor de Groningen-meeting aankondigen....maar eerst moeten jullie kiezen...;)

De Takashi-double-bill met Zebraman en One Missed Call op zaterdagmiddag 11 december....

American Splendor op zaterdagmiddag 18 december....

of...

11:14 op zaterdagmiddag 25 december....

Omdat 11:14 nu een beetje krom valt met Kerst hebben we American Splendor ook maar als optie aangedragen.

Roept U maar......:)

neo

• 15435 berichten
  • 10038 stemmen

EmDee schreef:

of de oren van Neo wel goed schoon zijn.

Sttt

Menghini

• 1306 berichten
  • 941 stemmen

pjotr schreef:

Oké dan!

Alle films voor december zijn geboekt, dus nu kan ik ook een definitieve datum voor de Groningen-meeting aankondigen....maar eerst moeten jullie kiezen...;)

De Takashi-double-bill met Zebraman en One Missed Call op zaterdagmiddag 11 december....

American Splendor op zaterdagmiddag 18 december....

of...

11:14 op zaterdagmiddag 25 december....

Omdat 11:14 nu een beetje krom valt met Kerst hebben we American Splendor ook maar als optie aangedragen.

Roept U maar......:)

Hmmm... Zoals het nu dus voorgesteld is ga ik dan voor de 18 december met American Splendor.

Maar is het dan ook niet mogelijk om 11:14 de maandag (27 december) te doen? Dat is in principe in de vakantie (ik neem tenminste aan dat veel mensen dan vrij hebben) en je hebt kerst net omzeild...

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5984 stemmen

American Splendor hebben veel MM-ers al gezien. Die film draaide begin dit jaar al op IFFR en heeft ook al een landelijke bios-release gehad.

pjotr

• 2672 berichten
  • 2781 stemmen

Ja, maar het is wel een Groninger première (en ik kan moeilijk van de bestaande programmering afwijken)...:)

Om 11:14 op maandag 27 december te draaien moet ik wat biosvriendjes lief aankijken want dan zit ik het vliegtuig naar Portugal en ben daarom dan niet zelf op de meeting aanwezig..

December vind ik sowieso een moeilijke maand om wat te organiseren (veel feestdagen en drukke agenda).

We kunnen de boel ook gewoon naar januari schuiven - zoals het er nu naar uitziet draaien we dan The Twilight Samurai en Immortel namelijk....:)

flipsen

• 1696 berichten
  • 482 stemmen

Ik kan 11 december en ik kan 18 december (voorlopig in ieder geval. Ik heb een lichte voorkeur voor "american splendor" maar als veel mensen die van plan zijn te komen hem al gezien hebben, dan vind ik de twee films van 11 december ook prima.

U-96

• 11875 berichten
  • 2081 stemmen

Ik zal niet komen, te ver weg...

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Tja december.. tentamens, etentjes, feestjes, géén pjotr...

Ik ben voor het reserveplan

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Die Takashi-double rocks .

Menghini

• 1306 berichten
  • 941 stemmen

Immortel ben ik ook wel heel erg benieuwd naar... Is dat overigens "het reserveplan"? In januari de meeting? Want dan ga ik daar in eerste instantie voor en op de tweede plaats dus de 18 december (American Splendor heb ik nameoijk al gezien, al vind ik het niet erg hem nog een keer te zien...), de andere dagen kan ik niet en zoals ik nu las is dus de maandag ook een slecht idee... Maar dan lees ik het wel!

pjotr

• 2672 berichten
  • 2781 stemmen

Januari is inderdaad het reserveplan, met name omdat de film met de grootste voorkeur (11:14) op een moeilijkere datum draait waarop waarschijnlijk weinig mensen kunnen komen, december sowieso een drukke maand is en omdat het mij beter uitkomt...:)

En in januari hebben we ook leuke filmpjes in het verschiet: in ieder geval Immortel, Aaltra en The Twilight Samurai dus.

Menghini

• 1306 berichten
  • 941 stemmen

Dan ga ik dus voor het reserveplan!

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Tijdens de MM-meeting in Antwerpen hebben we de mogelijkheid besproken om een meeting in Leuven te organiseren, aangezien daar veel users blijken te wonen.

Aangezien Vera Drake vanaf 9 februari in België draait, lijkt me dat een mooie aanleiding om de daad bij het woord te voegen.

Leuvenaren, helpen jullie een handje?

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

ik gok erop dat hij dan al op het IFFR gedraaid zal hebben.

sydney

• 2223 berichten
  • 0 stemmen

Ik zal erbij zijn, mocht de meeting in Leuven plaatsvinden. Het beste is idd dat iemand uit Leuven het voortouw neemt, aangezien zij de "hete" plekjes van de stad kennen.

Wolkenmeter

• 640 berichten
  • 1448 stemmen

Ik wil wel het het voortouw nemen in de Leuven-meeting. Normaal gezien moet het mij na 12 jaar studeren in die stad wel lukken om enkele 'hot spots' te vinden daar.

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

petey schreef:

ik gok erop dat hij dan al op het IFFR gedraaid zal hebben.

Zou kunnen natuurlijk.

Maar niet iedereen gaat / kan naar het IFFR. En de geluksvogels die zowel naar IFFR als naar Leuven komen, kunnen er tegen die tijd rekening mee houden bij hun programma-keuze.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5984 stemmen

Dustyfan schreef:

Maar niet iedereen gaat / kan naar het IFFR.

Niet iedereen gaat / kan naar Leuven.

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Dat ook. Fijn he, als er een keuze is..

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Ik ga zeker komen (in die zin dat ik er al bén)

Als je een datum gaat bepalen, wil je er dan rekening mee houden dat het tweede semester voor studenten begint op 14 februari, de week daarvoor zal ik (hopelijk) niet in dit land verblijven En een vakantieweek is trouwens sowieso niet zo hot hier...

Wolkenmeter zal wel het beste weten waar ze de film spelen lijkt me, dus kan hij 'de organisatie waarnemen'.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.